    From: Runt <r...@s...prv>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Oświetlenie strychu i garażu
    Date: Sat, 8 May 2021 16:59:41 +0200

    W dniu 2021-05-08 o 12:43, kanalia Zenek Kapelinder pisze:

    > Oczywiście masz rację. Tam gdzie światło nie jest często włączane i nie musi być go
    tyle co potrzeba do szukania igieł żarówka jest najlepsza. Można jeszcze zrobić
    pewien myk. Jeśli użyć żarówki o większej mocy np. 150W i włączyć z nią szeregowo
    diodę to światło co prawda będzie żółtawe ale znośne a żywotność żarówki wzrośnie do
    nieskończoności.

    twoja głupota zenusiu jest nieskończonością. ;-)))

    --

    zainteresowanych głebokim uczuciem obrońców zenusia odsyłam na
    pl.soc.polityka gdzie wasz zenuś popisuje się bluzgami w każdym temacie.

    Oto próbki:

    "Nie zapominaj pizdziak vel runt dziura w dupie o swoim ojcu. Jemu też
    należy się zupa. I nie kop go po jajach jak nogę do szczania podnosi."

    "Jak masz pizdziak vel runt dziura w dupie skuteczność ja poziomie
    jednego procenta to żeby ktoś ci debilu odpisał musisz dać minimum sto
    wpisów. I nie kop ojca po jajach jak nogę do szczania podnosi."

    "Trzeba było go pizdziak vel runt dziura w dupie posłuchać i się
    podpalić w proteście."

    "ty pizdziak vel runt dziura w dupie jak hans kazał waliłes koze."

    "Wystarczy że twój ojciec z twoją matką się szczepili. I nie kop
    pizdziak vel runt dziura w dupie ojca po jajach jak nogę do szczania
    podnosi. Trochę wdzięczności mu okaz bo gdyby nie jego jaja to by ciebie
    nie było. No i ciesz się że nie szczekasz."

    "Idź pizdziak vel runt dziura w dupie gadać z żabami. twoj poziom. I daj
    ojcu michę zupy chociaż nierasowy. Należy mu się, ty już dobrze wiesz
    dlaczego."

    TEMAT: Polacy nie chcą się szczepić.

    No nadir, jak ci się podoba zachowanie twego kolegi zenusia?

    --
    Runt

    Thanks for visiting and have a fantastic day!