  • 1. Data: 2011-07-16 09:49:04
    Temat: Parkiet pianka i silikon?
    Od: "Maxi" <m...@o...pl>

    Od strony aneksu kuch.chciałem w szczelinie parkietowej pod listwą dać piankę i
    potem silikon uszczelniający, zabezpieczający, gdyby woda miała dostać się z
    kuchni pod parkiet. W kuchni są płytki. Chodzi mi tylko o ok 0.5 m w sasiedztwie
    kuchni. Można na piankę położyć silikon?

  • 2. Data: 2011-07-16 21:24:18
    Temat: Re: Parkiet pianka i silikon?
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "Maxi" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kuchni pod parkiet. W kuchni są płytki. Chodzi mi tylko o ok 0.5 m w
    > sasiedztwie
    > kuchni. Można na piankę położyć silikon?

    Twoja pianka, Twoj silikon to i nikt Ci nie zabroni. :-)

    Pozdro.. TK

  • 3. Data: 2011-07-17 12:12:08
    Od: "wt" <s...@p...onet.pl>

    Ja w kuchni kładłem płytki drewniane na miksturę złożoną z żywicy
    epoksydowej i trocin, a dodatkowo rozpuszczalnik. Klepkę można myć wodą i
    nie ma problemów.

  • 4. Data: 2011-07-18 17:54:25
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Na ulotce pianki piszą, że można pokrywać akrylem. O silikonie nic nie
    piszą.

    PC