  • 1. Data: 2011-07-15 21:13:45
    Temat: Elektryka i hydraulika - gdzie kupowaliscie?
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    Pytanie raczej do ludzi ze Slaska :)
    Gdzie kupowaliscie materialy do wykonania instalacji elektrycznej i
    hydraulicznej?

    Szukam wlacznikow podtynkowych, najlepiej podwojnych, ale typu
    dzwonkowego. Jest to gdzies do dostania?

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 2. Data: 2011-07-16 00:32:13
    Temat: Re: Elektryka i hydraulika - gdzie kupowaliscie?
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On Jul 15, 11:13 pm, RadekNet <r...@r...com> wrote:
> [...]
    > hydraulicznej?
    >
    > Szukam wlacznikow podtynkowych, najlepiej podwojnych, ale typu
    > dzwonkowego. Jest to gdzies do dostania?

    W castoramie.
    Jesli nie duzo to nie warto sie klopotac innymi metodami zdobycia.
    Jesli duzo to allegro albo byle hurtownia elektryczna.
    W tarnowskich gorach jest np. na przeciw tagoru...

  • 3. Data: 2011-07-16 07:51:46
    Od: "Druid29" <d...@t...wytnij.pl>

    Użytkownik "RadekNet" <r...@r...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > hydraulicznej?
    >
    > Szukam wlacznikow podtynkowych, najlepiej podwojnych, ale typu
    > dzwonkowego. Jest to gdzies do dostania?

    Przyciski podwójne znajdziesz na pewno w ofercie Legrand i Berker. Ze
    względu na dostępność możliwych opcji wybrałem dla siebie serię Legrand
    Sistena Life. Są różnego rodzaju przeciski - pojedyncze, podwójne,
    przełączne, są przyciski pojedyncze z potwierdzeniem zadziałania, są też
    podwójne łączniki schodowe, wszystkie z opcją podświetlenia. Podstawowy
    asortyment znajdziesz w Castoramie i Leroy-Merlin (przyciski tylko
    pojedyncze). Lepsze ceny i pełny asortyment można znaleźć w przyzwoitych
    hurtowniach elektroinstalacyjnych. Ja się zaopatruję w hurtowni Karel-2 w
    Mikołowie, bo mam najbliżej.

    Pozdrawiam,
    Druid29

  • 4. Data: 2011-07-19 10:44:28
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 15 Lip, 23:13, RadekNet <r...@r...com> wrote:
> [...]
    > hydraulicznej?
    >
    > Szukam wlacznikow podtynkowych, najlepiej podwojnych, ale typu
    > dzwonkowego. Jest to gdzies do dostania?

    Hager Polo - seria Fiorena. Pojedyncze / podwojne dzwonkowe. Mozna
    laczyc w ramkach do pieciu sztuk (czyli 10 wylacznikow ;) Osobno
    kupujesz ramki, osobno mechanizmy, osobno przyciski etc. Gdzie kupic?
    Ja kupowalem na allegro bo bylo najtaniej :) Patrze na maile i
    kupowalem to w firmie www.e-gama.pl - napisz, spytaj, w 2009 mieli ta
    serie najtaniej gdzie udalo mi sie znalezc :)

    Instalacja z PLC ? ;-)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 5. Data: 2011-07-19 16:39:05
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 19.07.2011 12:44, Adam pisze:

> [...]
    > kupowalem to w firmie www.e-gama.pl - napisz, spytaj, w 2009 mieli ta
    > serie najtaniej gdzie udalo mi sie znalezc :)

    Dzieki.

    > Instalacja z PLC ? ;-)

    Oczywiscie :) Na Fateku. Mam dylemat czy PC i Scada czy panel Winteka,
    ale ... na to jeszcze mam czas...

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk