  • 1. Data: 2011-07-15 17:51:54
    Temat: Jaka dachowka - jakosc / cena
    Od: "Radarro" <r...@N...gazeta.pl>

    Witam,
    Czy ktos moze polecic / wskazac jakas dachowke dla domu jednorodzinnego o
    dobrej relacji jakosci do ceny?
    Na razie jestem na etapie szukania wzoru i koloru, chcialbym wiedziec co
    ogladac porownac ceny czy pomacac :)
    Na dzien dobry na tapecie jest Elrus E58 - cos w tym stylu chcemy, ale nie
    mam jeszcze porownania cenowego i jakosciowego.
    Cos poradzicie?

    Pytanie dodatkowe:
    Jakie sa obecnie ceny robocizny kompletnego dachu (z oknami dach. obrobla
    dekarska, lawami kominiarskimi, etc)
    Czy 75 pln/metr to rozsadna cena?
    Dach 2-spadowy, jakies 218m2, lokalizacja - Slask, Gliwice.

    dzieki
    R-R

  • 2. Data: 2011-07-15 18:01:24
    Temat: Re: Jaka dachowka - jakosc / cena
    Od: "adi" <a...@g...com>

    cena ok, dachówka cementowa brass jakość do ceny napewno dużo lepsza niż
    jakiejkolwiek ceramicznej. Jakość i dokładnosć o 2x lepsza od ceramicznej a
    od robena to nawet 10 x :)

    Adi

  • 3. Data: 2011-07-15 19:24:03
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 15 Lip, 20:01, "adi" <a...@g...com> wrote:
    > cena ok, dachówka cementowa brass jakość do ceny napewno dużo lepsza niż
    > jakiejkolwiek ceramicznej. Jakość i dokładnosć o 2x lepsza od ceramicznej a
    > od robena to nawet 10 x :)

    Pierdoly piszesz :) Mam ceramicznego robena w niewiele wyzszej cenie
    od betonowego brassa i co tu porownywac? Moze chropowatosc? Moze to,
    ze ten betonowy brass zajdzie mchem 10 x szybciej od ceramiki? :) Z
    mojego robena nie bylo ani jednej krzywej / nierownej dachowki.
    Dekarzem byl moj kumpel, a dachowke kupowalem u innego kumpla - kazda
    krzywa bylaby wymieniona na nowa. Nie bylo potrzeby. Wiec z tym 20 x
    lepszym brassem od robena to chyba w druga strone. Nie wiem jak tu
    porownywac ceramike do betonu.. :)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 4. Data: 2011-07-15 20:25:24
    Od: "adi" <a...@g...com>

    nie bede z toba dyskutował,zielonego pojecia nie masz co piszesz i to co ci
    koledzy wcisneli to wziąłeś. Zapytaj jakiegokolwiek dekarza, roben to
    najgorzej wypalona ceramika

  • 5. Data: 2011-07-15 20:25:54
    Od: "adi" <a...@g...com>

    aha i z ta nie wiele wyzsza ceną to mnie zastrzeliłeś :)

  • 6. Data: 2011-07-16 16:26:55
    Od: "nacocito" <n...@c...to>

    Użytkownik "adi" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    > nie bede z toba dyskutował,zielonego pojecia nie masz co piszesz i to co
    > ci koledzy wcisneli to wziąłeś. Zapytaj jakiegokolwiek dekarza, roben to
    > najgorzej wypalona ceramika

    Chodzo właśnie o to aby nie pytać "jakiegokolwiek" dekarza.

  • 7. Data: 2011-07-17 07:39:23
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik adi napisał:
    > roben to najgorzej wypalona ceramika

    Nie wiem skąd takie 'mądrości'...

    U mnie cały dach - 230 m2, krawędziówki, rozetki, gąsiory... wszystko
    super pasowało i nie widziałem, żeby coś było 'nie tak' z ceramiką.
    Majstrzy też na dachówkę nie narzekali.

    pozdrawiam
    Robert G

  • 8. Data: 2011-07-17 10:07:15
    Od: "adi" <a...@g...com>

    > U mnie cały dach - 230 m2, krawędziówki, rozetki, gąsiory... wszystko
    > super pasowało i nie widziałem, żeby coś było 'nie tak' z ceramiką.
    > Majstrzy też na dachówkę nie narzekali.

    a jaką masz dachówkę??
    Idź obejrzyj sobie dachówkę robena i np brasa
    od środka domu pod folią i zobaczysz przez którą dachówkę wleci śnieg do
    środka:)

  • 9. Data: 2011-07-17 10:34:54
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik adi napisał:

    > a jaką masz dachówkę??

    Roben

    > Idź obejrzyj sobie dachówkę robena i np brasa
    > od środka domu pod folią i zobaczysz przez którą dachówkę wleci śnieg
    > do środka:)

    Nie mam folii, tylko pełne deskowanie przykryte rzetelnie papą... niech
    sobie śnieg leci, mnie on nie przeszkadza.

    O ile tam w ogóle wlatuje...

    pozdr
    Robert G

  • 10. Data: 2011-07-17 11:27:03
    Od: "adi" <a...@g...com>

    > Nie mam folii, tylko pełne deskowanie przykryte rzetelnie papą... niech
    > sobie śnieg leci, mnie on nie przeszkadza.
    >
    > O ile tam w ogóle wlatuje...

    To pisz odrazu że masz deski i pape, wiesz ze to podraża koszta czy poprostu
    napiszesz ze to ci nie przeszkadza? Większość zapewne na to patrzy i będzie
    wołała szczelną dachówkę plus dobrą folię.
    A jak nie wierzysz ze śnieg wlatuje pod dachówkę to zapraszam w okolice
    Wrocławia pokażę ci dwa dachy w okolicach Wrocławia, zrobione oczywiście
    zgodnie ze sztuką przez które niestety śnieg wpada na folię.
    Dachówka Robena monza plus