  • 1. Data: 2011-07-15 15:29:40
    Temat: Montaz parapetow wewn.
    Od: "Przemyslaw Salata" <p...@P...pl>

    Witam

    Mam do zamontowania parapety wewnetrzne ze sztucznego marmuru - troche ważą,
    grubosc 3cm. Mam tez nierowne otwory na okna, w jednych bede musial troche
    podkuc pod parapet, w innych nadlozyc kilka cm. Pytanie co nadlozyc, czy cos na
    ksztalt wylewki pod parapetem z gestego betonu, czy wystarczy twardy styro i
    potem pianka. Ten drugi wariant bardziej by mi pasowal, pod katem eliminacji
    mostkow term.

    --
    Pozdrawiam i dziekuje za pomoc.
    Z.

  • 2. Data: 2011-07-26 07:55:41
    Temat: Re: Montaz parapetow wewn.
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > potem pianka. Ten drugi wariant bardziej by mi pasowal, pod katem
    eliminacji

    Styropian i pianka, ja tak robię z zewnętrznymi.
    A jak jesteś przed remontem, to proponuję rozkuć i dać więcej
    nawet 10cm na całej długości parapetu.