  • 21. Data: 2018-09-06 14:25:20
    Temat: Re: Pierwszy projektory
    Od: quent <x...@x...com>

    On 06.09.2018 13:05, Bolko wrote:
    > Gre o tron w HBOGO.
    > Będę to traktował jako alternatywę dla 14 calowego laptopa.

    Jak Ci to HBO-GO śmiga?
    Już 2 razy podchodziłem i dałem spokój bo strasznie się zacinało

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 22. Data: 2018-09-06 14:38:05
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Drobnicą PP się nie zajmuje. Ale taki projektor z racji gabarytów  ma
    > duże szanse 'wpaść na cło'

    Chinole są obecnie dostarczane także z polski.
    zamowione na ali graty były nadane w polsce przez polską firmę -
    drobnica ale jednak.
    jedną chińczykowatą paczkę odebrałem też z punktu ruchu (w jakiejś drogerii)

  • 23. Data: 2018-09-06 15:24:28
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-09-06 o 14:38, sirapacz pisze:

    > Chinole są obecnie dostarczane także z polski.
    Nie ma to znaczenia dla należności celnych czy paczka jest nadana z PL
    czy spoza PL.
    > zamowione na ali graty były nadane w polsce przez polską firmę -
    > drobnica ale jednak.
    Ale z chińską naklejką adresową :)
    > jedną chińczykowatą paczkę odebrałem też z punktu ruchu (w jakiejś
    > drogerii)

    Ja ostatnio też. Ale w trackingu było wejście na cło i zejście z
    kontroli celnej.

    --
    Pete

  • 24. Data: 2018-09-06 15:28:34
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 6 września 2018 14:25:21 UTC+2 użytkownik quent napisał:

    > Jak Ci to HBO-GO śmiga?
    > Już 2 razy podchodziłem i dałem spokój bo strasznie się zacinało

    Mam od kilku miesięcy i nie przypominam sobie żeby były jakieś problemy.
    Może to kwestia infry, bo ja mam światłowód.

  • 25. Data: 2018-09-06 15:40:34
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 06.09.2018 o 13:57, Bolko pisze:
> [...]
    smieszny system operacyjny ale dzialajacy gorzej niz OS w atari65. Japonczyk w
    domowym projektorze zrobil tak ze nie da sie filmu z netu puscic. A chinczyk do
    tanszego zalozyl androida i wszystko smiga az milo.

    > Dobra to jak mi do wieczora mi nie przejdzie to kupie tego tańszego.
    > A potem ewentualnie dokupie TVbox jak będzie w narodzie
    > chęć oglądania.
    > Dzieki za informacje

    Zawsze jeszcze możesz rozważyć jakieś urządzonko oparte o RaspberryPi ;)

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 26. Data: 2018-09-06 16:23:47
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    > 1280x800 - co na nim chcesz oglądać? Kasety VHS?
    > Bo do czegoś więcej raczej się nie nadaje.
    > Ewentualnie TV w rozdzielczości standardowej.
    to wystarczająca rozdzielczość jak na projektor. jak na coś co oglądasz
    z 3 metrów to mała (stosunkowo) rozdzielczość nie przeszkadza. ja mam
    projektor 800x600 i z 25cm mogę liczyć piksele, z 120 już nie, z 220cm
    obraz jest dobry. o niebo lepszy od dvd na crt28 cali

    ToMasz

  • 27. Data: 2018-09-06 17:33:45
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 6 września 2018 16:23:48 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
> [...]
    > projektor 800x600 i z 25cm mogę liczyć piksele, z 120 już nie, z 220cm
    > obraz jest dobry. o niebo lepszy od dvd na crt28 cali
    Kiedyś dawno temu napaliłem się na zestaw audio.
    Wydałem na niego masę kasy bo w gazetach pisało (wtedy internet nie był
    tak popularny) że jest zajebisty.
    A teraz...
    Moja żona uważa że jest naprawdę niezły ale ona śpiewała w chórze.
    A ja wiem tylko że potrafi głośno grać.
    Dlatego uważam jak z samochodami.

    Ja będę miał 4,5 metra od ekranu.
    Żona i dzieciaki maja okulary wiec jak by coś to będą ściagać :)

  • 28. Data: 2018-09-06 21:11:04
    Od: quent <x...@x...com>

    On 06.09.2018 15:28, Bolko wrote:

    > Mam od kilku miesięcy i nie przypominam sobie żeby były jakieś problemy.
    > Może to kwestia infry, bo ja mam światłowód.

    Był jakiś problem po ich stronie.
    Na GOT tez wykupię, mam nadzieję, że nie będzie się cięło.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 29. Data: 2018-09-06 21:49:35
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 06.09.2018 o 13:05, Bolko pisze:
    > Gre o tron w HBOGO.
    > Będę to traktował jako alternatywę dla 14 calowego laptopa.

    Będzie Ci się podobał, bo wyjścia mieć nie będziesz. Jak to mówią,
    biednego nie stać na tanie rzeczy.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 30. Data: 2018-09-07 01:20:48
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    > Pierdolisz Adam bo zazdroscisz. Tutaj jako jeden z niewielu korzystam z projektora
    jak z telewizora. Jako jedyny uzywam zamiennie dwoch projektorow. Jeden 720 drugi
    1080. 360 linii wiecej to nie jest piec razy wiecej tylko 25% wiecej. Jakosc obrazu
    nie do konca zalezy od ilosci linii. Wazny jesli nie wazniejszy jest stopien
    kompresji. Czesto bardzo scisniety fhd z tv jest gorszy od mniej scisnietego sd. Na
    dodatek na przyklad mecze puszczaja w 720 bo ograniczeni sa szerokoscia pasma i w
    1080 nie bylo by plynnosci ruchu. W trzydziesto calowym smiesznym telewizorku jaki
    masz tego nie bedzie widac ale przy przekatnej podchodzacej pod cztery metry bym to
    widzial. Skad to wiem? Bo jest napisane w necie i sprawdzone na epsonie bo wyswietla
    w ustawieniach jaki sygnal dostaje.

    Nie przesadzaj, nie zazdroszczę.
    Pierwsze projektory, jakie używałem, to kosztowały chyba więcej, niż
    podstawowe samochody w salonach. Miały po 3 obiektywy, wielkie jak
    talerze, a ustawienie ich to było czasem parę godzin. Zwłaszcza, jak
    sala słabo przygotowana.
    A projektory 4k i 8k widziałem już ładnych parę lat temu na spotkaniach
    kinotechnicznych, jak większość kin w Polsce jechała jeszcze na taśmie
    35 ze starych projektorów typu AP-62, a trafiały się nawet AP-5.

    Co do jakości sygnału wejściowego, masz absolutną rację. Meczy nigdy nie
    oglądam, ale pamiętam, że pierwsze naprawdę dobre FHD nadawała stacja
    Silesia albo coś takiego - w kablówce UPC to miałem lata temu.
    Natomiast na różnych spotkaniach technicznych oglądało się ten sam
    materiał z różnych maszyn, począwszy od jakichś Acerków i BenQ przez
    Optomy, Viviteki, później Epsony czy Sony aż do maszyn kinowych. Trochę
    ;) rozeznania mam.

    Natomiast IMO źle liczysz przyrost - pomiędzy 720 z 1080 to raczej nie
    25% więcej linii, tylko ponad dwukrotnie większa liczba pikseli.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam