eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domPłyta indukcyjna i piekarnik Bosch/Siemens - system kodowy modeli › Re: Płyta indukcyjna i piekarnik Bosch/Siemens - system kodowy modeli
    From: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Płyta indukcyjna i piekarnik Bosch/Siemens - system kodowy modeli
    Date: Tue, 25 Nov 2014 22:56:38 +0100

    Użytkownik "Irokez" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:5474b9c1$0$18076$65785112@news.neostrada.pl...

    > No nie mają identycznych zdjęć.
    > http://www.bosch-home.pl/produkty/plyty-grzewcze/ind
    ukcyjne/PIE651F17E.html
    > http://www.bosch-home.pl/produkty/plyty-grzewcze/ind
    ukcyjne/PIE651B17E.html

    > Nie pojmuję dlaczego szukasz wszędzie tylko nie u producenta.

    Szukałem.
    http://www.bosch-home.pl/product-comparison.html?ps=
    PIE651F17E,PIE651B17E

    Wskaż mi, gdzie są wyszczególnione różnice, np. wskażnik zużycia energii czy
    krótkie czyszczenie.
    Jedyne istotne różnice wykazane to nazwa sterowania (bez wyjaśnienia co
    oznaczają i waga brutto, co ciekawe netto są identyczne).

    > Poczytaj też o różnicach (Wyświetlacz zużycia energii, regulacja mocy
    > suwakiem, funkcja "krótkie czyszczenie", Zabezpiecznie przed dziećmi) oraz
    > masz instrukcje instalacji i obsługi.

    Tak, wiem, tylko na tym etapie nie chcę studiować instrukcji i wyłapywać
    różnic. Na podstawie numeru producenta chciałem zawęzić wybór do 2-3 modeli
    i dopiero wtedy analizować, który spełni moje wymagania.

    Wydawało mi się że zadałem proste pytanie. Rozumiem, że nie znacie na nie
    odpowiedzi. Spoko. Tylko po co te połajanki "po co", "chcesz się z tego
    doktoryzować?, czy linki do absurdalnie drogich modeli?

    Bez niczyjej łaski, w 80% sam ogarnąłem system kodów, więc to nie jest jakiś
    skomplikowany temat. Liczyłem, że ktoś przede mną lub jakiś serwisant ma już
    tą wiedzę, więc zaoszczędzę czas. Niestety muszę się tłumaczyć "po co"...

    Wiwo