    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Date: Mon, 10 Apr 2017 23:42:33 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Polan - nigdy więcej.
    From: mirzan <l...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 10 kwietnia 2017 23:48:14 UTC+2 użytkownik XL napisał:

    > Nieszczelność jelit nie ma niczego wspólnego z żadnym "wylotem". To
    > nieszczelność całej powierzchni wewnętrznej jelit, przez co do
    > oplatających je naczyń krwionośnych przenika to, co nie powinno.
    > Coś tworzysz :-))
    >
    > --
    > XL "Ogródek, figi, trochę sera - a do tego trzech lub czterech
    > przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

    Rozwijasz temat w nieoczekiwanym kierunku. Chciałem zwrócić uwagę,że po ostrej
    papryce,przy sikaniu, będzie strasznie piekło,przy innych czynnościach również
    i nic innego nie miałem na myśli, więc jestem nieźle zdziwiony,po co wyciągasz jakieś
    buraczki,nieszczelności, jak jakiś anatomopatolog domowego chowu.