  • 11. Data: 2020-12-01 17:54:16
    Temat: Re: Położenie papy - ceny?
    Od: KIKI <y...@p...uu>

    On 01.12.2020 17:13, Tomasz Gorbaczuk wrote:

    > 100m2 za 1500. Jaja sobie robisz.
    > Tyle to może z 10-15 lat temu się płaciło.

    Więcej bym nie dał. Ukraińca i dopilnować...

  • 12. Data: 2020-12-01 18:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik KIKI y...@p...uu ...

    > Ta robota jest warta 1000-1500

    W sensie robocizny? Pełna zgoda.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...

  • 13. Data: 2020-12-01 18:02:13
    Od: KIKI <y...@p...uu>

    A najlepiej to dać ogłoszenie na Fejsie na grupie regionalnej. Zaraz się
    kilku zgłosi. Grup jest dużo i są tam szukający dorywczej pracy w danej
    okolicy.
    Jak nie masz kim zrobić oprysku Roundupem to bierzesz takiego z fejsa.
    Za dniówkę 100PLN zrobią. Do prac budowlanych też są niedrodzy ale
    trzeba nimi robić nadzorując, pokazując palcem. Grzanie papy zrobią za
    tysiaka. Spróbuj...

  • 14. Data: 2020-12-01 20:42:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Gorbaczuk g...@a...pl ...

    > 100m2 za 1500. Jaja sobie robisz.
    > Tyle to może z 10-15 lat temu się płaciło.

    Robocizny?
    U mnie dach robili 3dni - fakt ze nie 100m2 a 70m2.
    Ale razem z ociepleniem, rynnami, poszerzeniem obrysu dachu pod
    ocieplenie budynku...
    Tu jest typowa robota na 1 dzien.
    Mowisz ze 1500 to mało? Dlaczego?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo

  • 15. Data: 2020-12-01 21:54:24
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    wtorek, 1 grudnia 2020 o 03:00:29 UTC+1 KIKI napisał(a):
    > Palnik podwójny na Allegro 67 PLN + 50PLN gaz z butli i trochę korundu
    > na posypkę zgrzewów.

    Tak, doradzaj mu gówniany palnik za grosze. Normalny profi sprzęt
    którym się dobrze robi a nie wkurwia kosztuje 1200. Produkcji polskiej,
    dekarz z 30-letnim doświadczeniem mówi że lepsze niż francuskie,
    które przez lata uważał za the best.

    L.

  • 16. Data: 2020-12-01 21:57:10
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    wtorek, 1 grudnia 2020 o 11:53:09 UTC+1 Kżyho napisał(a):
    > I dlatego pytam, bo nie wiem, czy jakoś pechowo trafiłem z zapytaniami o
    > ofertę czy tyle sobie teraz wszyscy liczą...

    Po pierwsze Poznań, po drugie budowlańcy są zawaleni robotą więc
    to normalne że sobie tyle winszują, zwłaszcza tacy z dobrą opinią.
    Zasada jest prosta, jeżeli Twój czas + narzędzia i materiał kupiony na robotę wyjdzie
    taniej
    niż firma to można zrobić.

    L.

  • 17. Data: 2020-12-02 07:52:24
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .12.2020 o 20:42 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    pisze:

> [...]
    > U mnie dach robili 3dni - fakt ze nie 100m2 a 70m2.
    > Ale razem z ociepleniem, rynnami, poszerzeniem obrysu dachu pod

    Ja nie wiem gdzie Wy macie takie ceny.
    Piszesz, że u Ciebie ekipa (zakładam min 2 osoby) robiła 30m2 przez 3 dni
    i zapłaciłeś materiał + robocizna = 1300 zł.
    Niech tego materiału było za 500 zł to robocizna wyszła 800. Za trzy
    dniówki to wychodzi ~ 270 za dzień na dówch - 135 na głowę. Przy 8h dniu
    pracy wychodzi 17 zł/h - głodowa dniówka dla "fizycznego".
    A gdzie zwrot kosztów paliwa, amortyzacji sprzętu, ZUS, PIT?

    TG

  • 19. Data: 2020-12-02 10:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > Przy 8h dniu pracy wychodzi 17 zł/h - głodowa dniówka dla
    > "fizycznego". A gdzie zwrot kosztów paliwa, amortyzacji sprzętu,

    Nie, nie, nie :)

    Robiłem 2 dachy.

    Jeden, drewniany, niecałe 30 m2 - tylko papa plus rynna na jednym boku.
    I to kosztowało 1300zł.

    Drugi dach, 70m2 - to podałem tylko zeby pokazac skale czasu
    potrzebnego na wykonanie takiego zadania. 2 osoby robiły to 3 dni.
    Skad moj wniosek ze 100 metrów dachu ale do samego zapapowania to
    robota na 1 dzien.
    Ale bardziej pytam, bo przeciez moge sie mylic.
    Taka robota moze miec tez dodatkowe zmienne np jakis utrudniony dostep
    do dachu, koniecznosc postawienia rusztowania etc.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain

  • 18. Data: 2020-12-02 10:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Gorbaczuk g...@a...pl ...

    > Piszesz, że u Ciebie ekipa (zakładam min 2 osoby) robiła 30m2
    > przez 3 dni i zapłaciłeś materiał + robocizna = 1300 zł.

    A jeszcze dodam ze ten dach to ta ekipa (2 osoby) robiła jakies 5h maks
    z przerwą na kawe i ciacho ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    A świstak siedzi i wyrabia nadgodziny.

  • 20. Data: 2020-12-02 12:22:01
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-12-02 o 10:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Tomasz Gorbaczuk g...@a...pl ...

    > A jeszcze dodam ze ten dach to ta ekipa (2 osoby) robiła jakies 5h maks
    > z przerwą na kawe i ciacho ;-D

    Dlatego jak się już podaje jakieś dane to trzeba jednak wymienić
    wszystko szczegółowo bo sam potem widzisz jak to można zrozumieć, i nie
    jest to przytyk do Ciebie tylko taka bardziej ogólna uwaga. Złe dane
    albo niepełne powodują dużo zamętu czy nadinterpretacji.

    --
    Janusz