    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Pompa Ciepła Peltiera 1kW
    Date: Tue, 19 Oct 2021 21:04:50 +0200

    On 19/10/2021 16:11, a a wrote:
    > infradźwiekowe wibracje to tortura ścigana przez sądy wojskowe

    A cywilne nie?

    > Naukowcy z Francji, którzy badali infradźwięki od lat, wszyscy się cięzko
    rozchorowali

    A którzy?

    > Trzeba byćć niemądrym aby o tym nie wiedzieć

    Raczej łatwowiernym idiotą być, aby uwierzyć w to, że pompa ciepła
    generuje wykrywalne medycznie infradzwięki.

    > Podałem linki to publikacji nt. ogniw Peltiera
    > i z wykresów wynika, że pozwalają uzyskać 100% więcej energii niż zużytej

    Oczywiście. Pytanie tylko przy jakim delta-T.

    > Skoro są moduły 400W to je kupię i przetestuję

    Śmiało, nie warto wierzyc wykresom, najlepsze efekty przynosi ponowne
    zmierzenie na oko. Najlepiej zaś, wklejanie linków. To jest wręcz
    bezkosztowe i bardzo skuteczne do udowadniania czegobądź.

    > Ale do testów kupię te moduly 250W 400W powietrze-powietrze
    > aby sprawdzić jak działają, ile ziżywają wentylatory

    Świetnie, proszę kupowac, tylko frajerzy czytaja z wykresów skuteczność
    ich działania przy -10.

    > Jak uzyskam 100% więcej energii ciepl;nej niż zużytej na zasilanie Peltiera i
    wiatraki
    > to cchcę Peltiera

    Uzyskasz Pan nawet i 10x więcej. To kwestia zanurzenia ich we wrzątku,
    lub instalacji drugiego końca w Dubaju.

    > Lodówki Peltiera lkupowałem od 10 lat i są coraz lepsze, coraz sprawniejsze, moduły
    o cporaz większej mocy

    Oczywiśćie, co roku wynajdujemy nową fizyke, nowe, większe elektrony,
    półprzewodniki z kulek łozyskowych a nie dziadowskich atomów i
    silniejsze prądy od galwanizacji. Przy takim postępie już za chwile
    będzie COP 3000% przy -273 z Peltiera wielkosci kapsla. Wystarczy poczekać.

    > Czyli ten rynek ma przyszłośc przed sobą
    > i warto zainwestować

    Nie. Ale proszę nie traktować tego jak zniechętę. Inwestować ile wlezie,
    należy, najlepiej w garażowe startupy, jak Pan Szumiło. Tu masz jeszcze
    jednego, taka maszynką można byc mieć z Peltiera COP nieskoczony:

    https://www.youtube.com/watch?v=0bCucMirknY

    Nie poddawać się, przeć do przodu, nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko
    międzynarodowe spiski. Powodzenia. Choć nie, bez przesady.