  • 11. Data: 2021-12-18 17:10:44
    Temat: Re: Przewody po elewacji
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 18.12.2021 o 16:51, WS pisze:

    > hm, chyba przeoczyłem moment, w którym staliśmy się 17stym landem ;)

    budowlanej, a dalej, prowadzenie instalacji wewnętrznej, wewnątrz struktury
    budowlanej
    przepisami i bezpieczenstwie i przepisami przeciwpożarowymi

    > jak zwykle nie podasz paragrafu, który tego zakazuje?

    nie jest prowadzona tak instalacja.
    > hm... ask google ;)
    > https://www.elektro.info.pl/artykul/blog/77387,prowa
    dzenie-instalacji-na-zewnatrz-budynku

    On powinien jednak iść na ten zaszczyk z Pavulonu. Budzik pewnie chce
    ciongnonć kable od Internetów, znaczy skrentke a ten osioł już widzi tam
    energetyke, tym bardziej na prywatnym terenie :]

    Jakby mi wlazł na podwórko to bym go odstrzelił i powiedział, że to dzik
    był :D Święty spokój z debilem :]

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 12. Data: 2021-12-18 17:18:42
    Od: a a <m...@g...com>

    On Saturday, 18 December 2021 at 17:11:24 UTC+1, LordBluzg(R) wrote:

> [...]
    > energetyke, tym bardziej na prywatnym terenie :]
    >
    > Jakby mi wlazł na podwórko to bym go odstrzelił i powiedział, że to dzik
    co idiota potrafi ?
    idiota potrafi tylko drzec mordę
    bo jest idiotą

    ==

    A jakie ma znaczenie jaki to jest kabel, gdy w czasie burzy indukuje sie silne pole
    elektromagnetyczne, a gdy wzdluz budynku to znaczy, że na znacznej długości i w
    pobliżu miejsca przebywania mieszkanców, malego dziecka, kobiety w ciąży, osoby
    chorej, z rozrusznikiem

    Ale pawulonowy matoł, tego wiedzieć nie potrafi, bo ma przepalone neurony

    I niech pawulon sam na sobie zrobi eksperyment
    czy mu mózgu nie wypali

    (eureka)
    ( on jest juz po eksperymencie)

    A po podwórku ze świniami chodzić nie będę

  • 13. Data: 2021-12-18 17:56:15
    Od: WS <L...@c...pl>

    sobota, 18 grudnia 2021 o 17:18:44 UTC+1 mant... napisał(a):

> [...]
    pobliżu miejsca przebywania mieszkanców, malego dziecka, kobiety w ciąży, osoby

    Przy uderzeniu pioruna oczywiście pojawi się jakieś napięcie, przy bezpośrednim, w
    budynek pewnie nawet niszczące większość elektronicznego sprzętu, nawqet nie
    podpiętego do sieci... ale czy uważasz, że jeśli ten przewód będzie ~20 cm dalej
    (wewnątrz) to się napięcie nie "wyindukuje"? ;) ;) ;)

  • 14. Data: 2021-12-20 06:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik a a m...@g...com ...

> [...]
    >
    > Jeżeli ktoś ma wątpliwości niech sam sprawdzi wokół siebie, że w
    > żadnym budynku nie jest prowadzona tak instalacja.

    a kto mowił o prowadzeniu przewodów energetycznych?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac

  • 15. Data: 2021-12-20 06:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik LordBluzgÂŽ m...@p...onet.pl ...

    > Budzik pewnie chce
    > ciongnonć kable od Internetów

    A dokładnie do kamer.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu

  • 16. Data: 2021-12-20 09:41:21
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 20.12.2021 o 06:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik LordBluzg(R) m...@p...onet.pl ...

    > A dokładnie do kamer.

    Dowiedziałeś się zatem, że jak jebnie Ci piorun w te kable to chuj
    szczeli: kamery, kobietę w ciąży, Twój rozrusznik, ten w samochodzie też
    i jakieś dziecko :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>