    From: "MK" <x...@o...eu>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Pytanie o koszty podpiwniczenia
    Date: Tue, 10 Nov 2009 20:53:03 +0100

    Sprawdz co masz w planie zagospodarowania przestrzennego. Budowanie w
    granicy dzialki nie jest zabronione. Kiedys trzeba bylo miec zgode sasiada.
    Teraz teoretycznie nie jest potrzebna ale u mnie w starostwie powiedzieli ze
    jesli sasiedzie sie popisza na papierach to daja zgode inaczej odmowe ...

    A koszt to zalezy od lokalnych cen i technologii. terenu na jakim jest
    dzialka, rodzaju gruntu. co zrobisz z nadmiarem ziemi - moze ktos ja wziasc
    a moze trzeba bedzie zaplacic za kazdy 1m3;) W jakiej technologi bedzie
    strop, ile ta piwnica bedzie w ziemi a ile na powierzchni, czym to bedziesz
    wykanczal itp itd. Jak podasz te informacje to ktos bardziej obeznany
    pewnie poda ci dokladniesze ceny ...
    Ale wydaje mi sie ze min 20kPLN