  • 21. Data: 2018-06-17 14:33:07
    Temat: Re: Rok produkcji energii - małe podsumowanie
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie bylo zalozen bo to szacunek dla 5000kWh. Daj dokladniejszy wynik w oparciu o
    swoje zalozenia.

  • 22. Data: 2018-06-20 17:50:02
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-06-17 o 14:00, Uzytkownik pisze:

    > Błędne założenia.
    >
    > Po pierwsze z tego co wciśnie do sieci może sobie odebrać tylko i
    > wyłącznie 80%

    80% z nadprodukcji. Jeśli zużywa na bieżąco, to 100%.

    --
    Pete

  • 23. Data: 2018-07-04 00:09:04
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 15.06.2018 09:09, Lisciasty wrote:
    > Co prawda rok jeszcze się nie domknął bo zostały ponad 3 dni

    Czy falownik zakłóca inne urządzenia gdy mocno pracuje?

  • 24. Data: 2018-07-04 00:15:15
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 16.06.2018 02:49, Zenek Kapelinder wrote:
    > Wlasciwszym pytaniem by bylo po ilu latach sie zwroci. Lisciasty zaoszczedzil ok
    3000 przez rok jesli sie nie myle i wazny jest moment w ktorym koszt instalacji sie
    zwroci i zacznie zarabiac. Drugim waznym parametrem jest ile bedzie z niej srednio
    kosztowala kilowatogodzina jesli po wielu latach zostane zdjeta bo skonczy jej sie
    resurs.

    Resurs elektroniki siłowej nazwijmy to kończy się po kilku latach.
    To się nie zwróci nigdy.

  • 25. Data: 2018-07-04 00:17:52
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 17.06.2018 14:00, Uzytkownik wrote:
    > Jak się nie zużyje energii, którą się
    > wyprodukowało i oddało do sieci w przeciągu roku to się po prostu ją traci.

    A jak jest to liczone? Miesiąc do miesiąca? Skąd wiadomo kiedy się
    zużywa energię z zeszłego roku?

  • 26. Data: 2018-07-04 14:40:37
    Od: pilocik <p...@t...pl>

    W dniu 2018-07-04 o 00:09, KIKI pisze:

    > Czy falownik zakłóca inne urządzenia gdy mocno pracuje?

    co prawda klika dni dopiero obserwuję falownik przy pracy ale
    stwierdzam, że żadnych zakłóceń nie zaobserwowałem
    Jedyne co występuje to delikatny dźwięk przetwornicy - tak na moje ucho
    jakieś 2-3kHz
    GSM ani Wifi się nie zmieniło, co prawda mierzone apkami w komórce, ale
    zmian nie ma

    Jak się akurat załączy wentylator lub podajnik od kotła to prawie
    zupełnie tego inwertera nie słychać
    Mam nadzieję, że wkrótce wygaszę kocioł i woda CWU będzie grzana grzałką
    - wszystko zależy od produkcji i czasu by taką modyfikację wykonać

  • 27. Data: 2018-07-04 19:30:20
    Od: pilocik <p...@t...pl>

    W dniu 04.07.2018 o 00:15, KIKI pisze:
> [...]
    resurs.

    > Resurs elektroniki siłowej nazwijmy to kończy się po kilku latach.

    nawet jeśli masz rację to mając gwarancję na falownik 10lat i na panele
    25 lat, to chyba będzie to zmartwienie sprzedawcy/importera/producenta ?

  • 28. Data: 2018-07-04 20:20:17
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 04.07.2018 19:30, pilocik wrote:

    > nawet jeśli masz rację to mając gwarancję na falownik 10lat i na panele
    > 25 lat, to chyba będzie to zmartwienie sprzedawcy/importera/producenta ?

    Chyba sobie raczysz żartować z gwarancjami tego typu :-)

  • 29. Data: 2018-07-04 22:16:39
    Od: pilocik <p...@t...pl>

    W dniu 04.07.2018 o 20:20, KIKI pisze:

    > Chyba sobie raczysz żartować z gwarancjami tego typu :-)

    byłem przekonany że coś w tym stylu odpowiesz, rozumiem, że Twoja
    szklanka jest do połowy pusta ? :D

  • 30. Data: 2018-07-04 22:50:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ale niestety ma racje. Gwarancje na 25 lat to kosciol moglby dac jak by byl
    producentem/importerem a nie jakas polska firma.