eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSkoro takie modne klimatyzatory - klimatyzator przenośny podpięty pod wentylację › Re: Skoro takie modne klimatyzatory - klimatyzator przenośny podpięty pod wentylację
  • Data: 2019-06-16 15:42:45
    Temat: Re: Skoro takie modne klimatyzatory - klimatyzator przenośny podpięty pod wentylację
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Za to tak sobie pomyślałem, że w zasadzie mógłbym podpiąc klimatyzator w
    > jego miejsce. Jak zrzuci ze 3 stopnie z tempertury w budynku to będzie
    > ok.
    zastąpienie rekuperatora klimatyzatorem - to doskonały pomysł, ale w
    przypadku grzania. W przypadku chłodzenia - nie wiem. Piszesz ze
    klimatyzator daje radę schłodzić jedno pomieszczenie. wiec ciepło
    wyrzucasz... na zewnątrz? Jeśli tak, to zrób tak samo korzystając z
    istniejącej instalacji wentylacyjnej. ciepło do komina zimno do
    wentylacji. ja wyłapuję zimno za pomocą obudowy z xpsa i rury. nie
    wygląda to na druciarstwo, ale estetyczne tez nie jest. działa. nad
    wyraz dobrze jak na klimatyzator z wyprzedaży za 500zł

    ToMasz