eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSkoro takie modne klimatyzatory - klimatyzator przenośny podpięty pod wentylację › Re: Skoro takie modne klimatyzatory - klimatyzator przenośny podpięty pod wentylację
  • Data: 2019-06-17 21:34:00
    Temat: Re: Skoro takie modne klimatyzatory - klimatyzator przenośny podpięty pod wentylację
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-06-17 o 10:58, Marek pisze:
    > Przez przypadek??
    > We wszystkich samochodach jakie miałem i mam  zawsze jeżdżę z obiegiem
    > zamkniętym non stop i włączoną klimą przez cały rok. Nie wyobrażam
    > sobie jazdy z otwartym. Do szału mnie doprowadzają auta, które same
    > "wiedzą lepiej" i po pewnym czasie otwierają wcześniej zamknięty
    > przeze mnie obieg. To jest najgorsze sk...stwo jakie może być.

    Chyba żartujesz?

    Wiesz po co te auta wiedzą, kiedy otworzyć obieg? Po to, żebyś się nie
    zabił, nie zabił swoich pasażerów oraz nie pozabijał innych ludzi na drodze.

    Jak nie wiesz o co chodzi to załóż sobie duży worek foliowy na głowę i
    zawiąż go na szyi. Tylko zrób to w obecności osób, które będą mogły Ci
    ten worek zdjąć, udzielić pomocy i wezwać pogotowie, a później napisz po
    jakim czasie straciłeś przytomność.

    Co do samochodów to masz ogromne szczęście, że do tej pory jeździłeś
    dziurawymi struclami, bo jak byś trafił auto, które ma sprawne uszczelki
    w drzwiach i które nie jest mądrzejsze od kierowcy (czytaj samo otwiera
    zamknięty obieg) to już dawno byś siebie lub kogoś zabił.