eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSkoro takie modne klimatyzatory - klimatyzator przenośny podpięty pod wentylację › Re: Skoro takie modne klimatyzatory - klimatyzator przenośny podpięty pod wentylację
  • Data: 2019-06-17 23:47:48
    Temat: Re: Skoro takie modne klimatyzatory - klimatyzator przenośny podpięty pod wentylację
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Mateusz Bogusz napisał:

    > Nagle retorykę z "Ja zawsze" na "czasami gdy nieświeże" zmieniacie?
    > Bo ja nawiązywałem do tego pierwszego.

    Zawsze warto choćby pobieżnie przejrzeć dyskusję, zanim samemu się w
    niej coś chlapnie. Ja do niczego nawiązywać nie musiałem -- wszystko
    zaczęło się od tego, że opisałem jak to jeden raz przypadkem wdusiłem
    guzik od obiegu zamkniętego. I w kontekscie chłodniczym effectus był
    nullus. Co zaskoczeniem nie jest, jeśli rozumie się podane jeszcze
    wcześniej rachunki.

    Niczego więc nie zmieniamy -- zawsze istnieje konkretny powód wciśnięcia
    tego guziczka. I nie jest on związany z wydajnością chłodzenia. Z tym
    że ja wciskam bardzo rzadko, bo jeżdżę przeważnie w mało smrodliwych
    warunkach. Ale rozumiem też tych, co wiecznie stoją w korkach i chcieliby
    mieć ten przycisk włączony na stałe.

    --
    Jarek