  • 151. Data: 2015-08-26 14:26:49
    Temat: Re: Skraplacz klimy wisi na scianie u sasiada
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:mrk337$jbi$1@dont-email.me...

    > mieszanie z ciepłym to nie część klimy a standardowego systemu
    > wentylacji

    Mieszanie z ciepłym to jest właśnie to, o czym zapomniałeś
    pisząc że nie ma jak zapobiec szokowi termicznemu bo klima
    idzie tylko na maksa lub wcale. Gdybyś pamiętał o możliwości
    płynnego pomieszania powietrza z ciepłym to nie palnąłbyś takiej bzdury.

    System klimatyzacji to nie tylko ochładzanie ale też ogrzewanie
    powietrza - to, że części ochładzającej brakuje w wielu samochodach
    bo jest droga i osłabiająca bardzo silnik nie zmienia tu niczego.

    Nawiasem mówiąc klima automatyczna dokładnie tak samo
    jak ta sterowana ręcznie używa mieszania z ciepłym powietrzem
    gdy ustawiona temperatura w kabinie jest wyższa niż powietrze
    wlatujące z zewnątrz. Warto o tym pamiętać gdy np. chce się
    użyć klimatyzacji do osuszania powietrza w kabinie w mokry
    zimny listopadowy dzień, gdy puszczenie klimy "tylko zimne"
    jest niekorzystne i konieczne jest właśnie pomieszanie z ciepłym.

  • 152. Data: 2015-08-26 14:59:27
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Pszemol napisał:

    > Nawiasem mówiąc klima automatyczna dokładnie tak samo jak ta
    > sterowana ręcznie używa mieszania z ciepłym powietrzem gdy
    > ustawiona temperatura w kabinie jest wyższa niż powietrze
    > wlatujące z zewnątrz.

    Rękodzieło cieszy się w społeczeństwie powszechnym uznaniem.
    Buty wykonane ręcznie przez szewca dają stopm daleko większy
    komfort, niż te wyprodukowane w fabryce przez automat. Tak samo
    klima -- gdy jest sterowana ręcznie, jest o wiele zdrowsza od tej
    automatycznej. Zwłaszcza gdy gałkami pokręca Wybitna Jednostka.

    --
    Jarek

  • 153. Data: 2015-08-26 16:24:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

> [...]
    > idzie tylko na maksa lub wcale. Gdybyś pamiętał o możliwości
    > płynnego pomieszania powietrza z ciepłym to nie palnąłbyś takiej bzdury.

    gdybyś czytał ze zrozumieniem to byś nie gadał bez sensu.

    > System klimatyzacji to nie tylko ochładzanie ale też ogrzewanie
    > powietrza - to, że części ochładzającej brakuje w wielu samochodach
    > bo jest droga i osłabiająca bardzo silnik nie zmienia tu niczego.

    system klimatyzacji bez ochładzania? Co ty palisz?

    > Nawiasem mówiąc klima automatyczna dokładnie tak samo
    > jak ta sterowana ręcznie

    i dlatego lepiej jest męczyć się ręcznie zamiast włączyć ją raz i
    zapomnieć o temacie

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 154. Data: 2015-08-26 16:47:53
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2015-08-26 14:26, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:

    > System klimatyzacji to nie tylko ochładzanie ale też ogrzewanie
    > powietrza

    A już myślałam, że nie dożyję tego odkrycia.

  • 155. Data: 2015-08-27 02:03:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Qrczak" <q...@q...pl> wrote in message
    > Dnia 2015-08-26 14:26, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:

    > A już myślałam, że nie dożyję tego odkrycia.

    :-) Qra, Ty sobie nie bimbaj dziewczyno! :-)

  • 156. Data: 2015-08-27 02:08:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:mrki6q$anf$1@dont-email.me...

    > gdybyś czytał ze zrozumieniem to byś nie gadał bez sensu.

    tak, tak, masz rację.

    a zastanów się, co "wentylujesz" jak w swoim aucie zamkniesz
    wlot powietrza z zewnątrz? masz cyrkulację w zamkniętym obiegu.
    i wciąż jest to dostosowywanie parametrów powietrza do Twoich
    wymogów - "klimatyzacja" to tworzenie klimatu, nie tylko chłodzenie
    ale również ogrzewanie i osuszanie lub nawilgacanie :-))

    > system klimatyzacji bez ochładzania? Co ty palisz?

    to co się przyjęło nazywać klimatyzacją właściwie jest jego
    częścią, tą częścią która ochładza i osusza powietrze...

    > i dlatego lepiej jest męczyć się ręcznie zamiast włączyć ją raz i
    > zapomnieć o temacie

    :-)) no właśnie się drapiemy po głowie ze zdziwienia.

  • 157. Data: 2015-08-27 21:49:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > to co się przyjęło nazywać klimatyzacją właściwie jest jego
    > częścią, tą częścią która ochładza i osusza powietrze...

    i część systemu nazywasz całością?
    Czyli według Ciebie każdy samochód ma klimatyzację?
    A Ci idioci klienci dopłacają za nią grubą kasę :)

  • 158. Data: 2015-08-28 01:46:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:mrnpkb$k74$1@dont-email.me...

    > i część systemu nazywasz całością?
    > Czyli według Ciebie każdy samochód ma klimatyzację?
    > A Ci idioci klienci dopłacają za nią grubą kasę :)

    Tak, wszyscy mają pewien rodzaj klimatyzacji...
    Ci co dopłacają, dopłacają za dodatkową możliwość
    ochładzania i osuszania. Tak, wiem że to nie jest
    konwencja obecnie panująca i klimatyzacją nazywa
    się tylko tą część ochładzającą, ale moim zdaniem
    jest to mylące - co zareprezentowałeś właśnie twierdząc
    błędnie, że nie da się ustawić inaczej tylko na maksa
    mróz lub wcale.

  • 159. Data: 2015-08-28 10:53:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

> [...]
    > konwencja obecnie panująca i klimatyzacją nazywa
    > się tylko tą część ochładzającą, ale moim zdaniem

    masz bardzo ciekawe pomysły tylko całkowicie niezgodne ze znaczeniem
    słów oraz ich rozumieniem przez wszystkich innych

  • 160. Data: 2015-08-28 13:38:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:mrp7hl$r6r$1@dont-email.me...

    > masz bardzo ciekawe pomysły tylko całkowicie niezgodne ze znaczeniem
    > słów oraz ich rozumieniem przez wszystkich innych

    Ten pomysł to narzędzie które miało Ci pomóc zrozumieć
    Twój błąd polegający na napisaniu że klima chłodzi albo
    na maksa albo wcale. Ale uciekasz bardzo od odpowiedzialności
    za to co napisałeś i skrzętnie wycinasz z cytatów wszelkie
    odniesienia dotego babola jakiego palnąłeś... W porząsiu :-)