  • 181. Data: 2015-08-30 18:31:21
    Temat: Re: Skraplacz klimy wisi na scianie u sasiada
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > żałosne :-(

    własnie. Żałosne jest, że usuwasz fragmenty z pytaniami do Ciebie, żęby
    tylko na nie nie odpowiedzieć.
    dla ułatwienia pomogę:
    "miałeś pokazać jak grzaniem utrzymać stałą temperaturę.
    Dla ułatwienia podpowiem, że możesz nie wymyślać przykładu z samochodem
    na biegunie"

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 182. Data: 2015-09-01 10:43:04
    Temat: Odp: Odp: Skraplacz klimy wisi na scianie u sasiada
    Od: "@" <s...@p...onet.pl>

    > Skoro styropian, to wnętrze nie powinno się tak strasznie nagrzewać. Gdyby
    > tylko ludzie kojarzyli to, co piszę wyżej, potrafiliby temu zapobiec
    > otwierając i zamykając okna o właściwej porze, zamiast w upały trzymać je
    > otwarte od rana do wieczora - najbardziej nagrzewa się wnętrze od gorącego
    > powietrza wchodzącego z zewnątrz właśnie przez ciągle otwarte okna. A oni
    > myślą, że jak okna otwarte, to schładzają.

    W mieszkaniu okna mam zamkniete calymi dniami (szczelnie zasloniete) i
    otwarte na osciez calymi nocami :)
    Wraz z balkonem.
    Czasem wlaczam nawilzacz, ktory daje nieco chlodu.
    Niestety te zabiegi w moim bloku niewiele pomagaja.
    A na kretynow, ktorzy otwieraja okna na klatce schodowej nie ma rady.

    > No nie wiem, u nas są całkiem całkiem, a już ta ostatnia piękna była - też
    > się nią cieszyłam, bo przy moich fajerkach żadna zima mi nie straszna.

    W Krakowie "prawdziwej" zimy nie bylo juz od kilku lat.
    Niestety miejskie temperatury sa nieco wyzsze i nawet jak spadlo troche
    sniegu, to dosc szybko sie rozpuscil w breje.
    Zazdroszcze :)

    @

    ---
    Avast.

  • 183. Data: 2015-09-01 10:47:37
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 1 Sep 2015 10:43:04 +0200, @ napisał(a):

> [...]
    > Niestety miejskie temperatury sa nieco wyzsze i nawet jak spadlo troche
    > sniegu, to dosc szybko sie rozpuscil w breje.

    Mamy też plusy ujemne tu na wsi, w końcu coś za coś - pociesz się ;-)

  • 184. Data: 2015-09-01 11:49:59
    Od: "@" <s...@p...onet.pl>

    > Mamy też plusy ujemne tu na wsi, w końcu coś za coś - pociesz się ;-)

    Jakie ? :)

    ---
    Avast.

  • 185. Data: 2015-09-01 12:02:23
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 1 Sep 2015 11:49:59 +0200, @ napisał(a):

    > Jakie ? :)

    No choćby ta agroturystyka za ogrodzeniem 3333333-)))

  • 186. Data: 2015-09-02 12:27:47
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    > Jakie ? :)

    A serio - choćby np sprawa telefonu i internetu: od 19go nie mamy tych
    usług, a ponieważ tylko kilka domów (dokładnie 3) zostało odciętych, Orange
    ma nas w... i leci w kulki mamiąc kolejnymi terminami, bo taniej jest nas
    sobie odpuścić, niż wyłożyć na roboty przy kablu. Gdyby sytuacja
    uszkodzenia kabla na odcinku kilkudziesięciu metrów wystąpiła w mieście,
    "wisiałoby" na nim od kilkudziesięciu do kilkuset i więcej abonentów, w tym
    firmy - uszkodzenie natychmiast byłoby zlikwidowane.
    I tak dalej, i tym podobnie.
    --
    XL
    "Dom, w którym każdą rzecz za gotowy grosz kupują, jest na podobieństwo

  • 187. Data: 2015-09-06 00:30:19
    Od: "@" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > tym
    > firmy - uszkodzenie natychmiast byłoby zlikwidowane.

    Hmmm...
    Mam w tej chwili internet i "po kablu" i wifi. Z UPC.
    Ale kilka lat temu zadna firma nie chciala okablowac naszego bloku, bo do
    netu zglosilo sie zaledwie kilka mieszkan, wiec sie "nie oplacalo".. Nasz
    blok jest specyficzny - 3/4 mieszkan sa wynajmowane, zazwyczaj studentom, a
    wlasciciele nie chcieli dodatkowych kosztow (zwlaszcza, ze studenci maja
    swoje karty).

    I tak, mieszkajac niemal w centrum miasta nie mialam mozliwosci podlaczenia
    sie do netu...:)
    Jechalam na impulsach... :)
    Mysle, ze jednak zalety mieszkania poza miastem przewazaja te
    "niedogodnosci".

    @

    ---
    Avast.

  • 188. Data: 2015-09-06 01:47:53
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 6 Sep 2015 00:30:19 +0200, @ napisał(a):

> [...]
    > sie do netu...:)
    > Jechalam na impulsach... :)
    > Mysle, ze jednak zalety mieszkania poza miastem przewazaja te

    Dobrze myślisz. To fakt, że NIGDY mnie nie ciągnęło do miasta, o ile nie
    chodziło o zakupy 3-).

  • 189. Data: 2015-09-06 01:49:40
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 6 Sep 2015 00:30:19 +0200, @ napisał(a):

    > Mysle, ze jednak zalety mieszkania poza miastem przewazaja te
    > "niedogodnosci".

    Internet i telefon wczoraj włączyli. A już miałam rękę na klawiaturze, aby
    zamówić Cyfrowy Polsat...