  • 171. Data: 2015-08-29 20:32:17
    Temat: Re: Skraplacz klimy wisi na scianie u sasiada
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:mrstao$bpt$1@dont-email.me...

    > następny z dysguglią?
    > http://sjp.pwn.pl/szukaj/klimatyzacja.html

    klimatyzacja
    1. <utrzymywanie w pomieszczeniu zamkniętym odpowiedniego ciśnienia, składu
    chemicznego powietrza, odpowiedniej temperatury i wilgotności, niezależnie
    od warunków zewnętrznych>

    2. <ogół urządzeń służących do tego celu>

    Czyli sam widzisz, że formalne pojęcie jest bardziej ogólne
    w swym znaczeniu niż to co się przyjęło mówić o samochodach.

  • 172. Data: 2015-08-29 20:39:29
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

> [...]
    >
    > Czyli sam widzisz, że formalne pojęcie jest bardziej ogólne
    > w swym znaczeniu niż to co się przyjęło mówić o samochodach.

    pokaż mi w jaki sposób utrzymasz " odpowiednią temperaturę i
    wilgotności, niezależnie od warunków zewnetrznych" samym grzaniem.

    otwieram piwo i chipsy :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 173. Data: 2015-08-29 21:46:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:mrsu91$fgk$1@dont-email.me...

    > pokaż mi w jaki sposób utrzymasz " odpowiednią temperaturę i
    > wilgotności, niezależnie od warunków zewnetrznych" samym grzaniem.
    >
    > otwieram piwo i chipsy :)

    Zaraz po tym jak Ty mi pokażesz jak Twoja klimatyzacja samochodowa
    utrzyma odpowiednie ciśnienie i skład chemiczny powietrza...

  • 174. Data: 2015-08-29 21:50:27
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    >>> 1. <utrzymywanie w pomieszczeniu zamkniętym odpowiedniego ciśnienia,

    > Zaraz po tym jak Ty mi pokażesz jak Twoja klimatyzacja samochodowa
    > utrzyma odpowiednie ciśnienie i skład chemiczny powietrza...

    wijesz się jak wniebowzięśta Pawłowicz

  • 175. Data: 2015-08-29 22:29:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:mrt2e3$db$1@dont-email.me...

    > wijesz się jak wniebowzięśta Pawłowicz

    Omawiam tylko to co znalazłem pod linkiem który sam tu podałeś.
    Pewnie sam nie przeczytałeś, no nie? :-)

  • 176. Data: 2015-08-29 22:34:59
    Od: Fragi <s...@o...pl>

    Dnia Sat, 29 Aug 2015 18:23:20 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > następny z dysguglią?
    > http://sjp.pwn.pl/szukaj/klimatyzacja.html

    Nie badź naiwny :) Ja wiem, co to jest klimatyzacja. Chodziło mi o _Twoją_
    definicję, która zdaje się od powyższej różnić...

    --
    M.

  • 177. Data: 2015-08-29 22:38:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Omawiam tylko to co znalazłem pod linkiem który sam tu podałeś.
    > Pewnie sam nie przeczytałeś, no nie? :-)

    a Twoja "klimatyzacja" z samym grzaniem potrafi?

  • 178. Data: 2015-08-29 23:10:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:mrt577$agq$1@dont-email.me...

    > a Twoja "klimatyzacja" z samym grzaniem potrafi?

    Teraz już rozumiesz że to są różne podzbiory tego samego?
    Cieszę się...

    Bo właśnie o to mi chodziło na początku... Taka klimatyzacja
    w samolocie, oprócz regulacji temperatury również utrzymuje
    ciśnienie. Więc taki Masti który byłby pilotem odrzutowca
    mógłby się śmiać z gościa w samochodzie co się jara klimą
    z ochładzaniem...

    W jakimś dużym obiekcie, np. Convention Center, klimatyzacja
    będzie też sterować wentylacją aby regulować zawartość CO2
    wydychanego przez ludzi...

    To po prostu szerokie pojęcie i w samochodach masz tylko
    podzbiór tematu a lud będzie nazywał potocznie klimą tylko
    to, co im powietrze ochładza. Think outside of the box, Masti!

  • 179. Data: 2015-08-29 23:42:47
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Teraz już rozumiesz że to są różne podzbiory tego samego?
    > Cieszę się...
    a ty dalej nie rozumiesz.

> [...]
    > ciśnienie. Więc taki Masti który byłby pilotem odrzutowca
    > mógłby się śmiać z gościa w samochodzie co się jara klimą

    skąd ty teraz samochód wytrzasnąłeś?

    > To po prostu szerokie pojęcie i w samochodach masz tylko
    > podzbiór tematu a lud będzie nazywał potocznie klimą tylko
    > to, co im powietrze ochładza. Think outside of the box, Masti!

    miałeś pokazać jak grzaniem utrzymać stałą temperaturę.
    Dla ułatwienia podpowiem, że możesz nie wymyślać przykładu z samochodem
    na biegunie

  • 180. Data: 2015-08-30 18:22:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:mrt90n$oe1$1@dont-email.me...