  • 161. Data: 2015-08-28 18:10:58
    Temat: Re: Skraplacz klimy wisi na scianie u sasiada
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Ten pomysł to narzędzie które miało Ci pomóc zrozumieć
    > Twój błąd polegający na napisaniu że klima chłodzi albo
    > na maksa albo wcale.

    nawet tak prostych mechanizmów nie rozumiesz ale usiłujesz pyskować.

    >Ale uciekasz bardzo od odpowiedzialności
    > za to co napisałeś i skrzętnie wycinasz z cytatów wszelkie
    > odniesienia dotego babola jakiego palnąłeś... W porząsiu :-)

    na razie to babola ty palnąłeś i to strasznego. Ale usiłujesz się
    odgryzać jak Pawłowicz

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 162. Data: 2015-08-28 20:13:33
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:mrq16i$p96$1@dont-email.me...

    > nawet tak prostych mechanizmów nie rozumiesz ale usiłujesz pyskować.

    Tak, tak, masz rację... ja nie rozumiem niczego.
    Dlatego ja wiem że klima w aucie może dmuchać całkiem
    ciepłym powietrzem jeśli tego kierowca chce, a Ty nie wiesz.

    > na razie to babola ty palnąłeś i to strasznego. Ale usiłujesz się
    > odgryzać jak Pawłowicz

    Każdy odbiera według siebie - ja się nie odgryzam, ale skoro
    Ty to tak odbierasz to być może mówi to coś o Tobie...

  • 163. Data: 2015-08-28 21:11:18
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Tak, tak, masz rację... ja nie rozumiem niczego.
    > Dlatego ja wiem że klima w aucie może dmuchać całkiem
    > ciepłym powietrzem jeśli tego kierowca chce, a Ty nie wiesz.

    a w tym aucie z klima która tylko grzeje to ile latem będziesz miał
    stopni?

  • 164. Data: 2015-08-29 01:18:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:mrqbom$3k9$1@dont-email.me...

    > a w tym aucie z klima która tylko grzeje
    > to ile latem będziesz miał stopni?

    Zacytuję mistrza Masti:
    "szok termiczny robisz sobie sama włączając klimę mocno.
    Bo manualna albo idzie na maksa albo wcale."

    :-))))) jak to ile stopni?
    Będzie na maksa bo tylko tak może być, lub wcale, nie?

    Rozumiem zrobić błąd, bo błądzić to rzecz ludzka...
    Ale żeby nie mieć na tyle kultury by się do tego przyznać
    i tyle czasu iść w zaparte jak jakiś osioł... manipulować
    i nawijać nie na temat - ech. Że też Ci się chce.

  • 165. Data: 2015-08-29 01:30:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

> [...]
    > i tyle czasu iść w zaparte jak jakiś osioł... manipulować
    > i nawijać nie na temat - ech. Że też Ci się chce.

    nawet nie zauważyłeś, że wątek już dawno zszedł na Twoją rewelację o
    tym, że klimatyzacja bez chłodzenia to też jest klimatyzacja?
    Ale faktycznie. Jak będziesz mieć taką klime to szoku termicznego zimnem
    sobie nie zrobisz.

    Ale brnij dalej.

  • 166. Data: 2015-08-29 08:42:59
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Pszemol wrote:

    > "krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    > A co się popsuło? Może pomogę naprawić?
    > Robiłem samodzielnie generalny remont klimy w swojej camry '95.

    A nie wiem, ale samochód nie jest już wart inwestycji w klimę, dojeździ
    swoje i pójdzie na żyletki.

    > Nie wiem skąd w naszym społeczeństwie pokutuje pogląd, że
    > ludzie się "przeziębiają", czyli chorują od zimna - w innych
    > kulturach takiego głębokiego przekonania nie ma...

    Jak ktoś jest słabej d... to sie i chlebem struje.

    > A u nas z mokrą głową nie można wyjść z basenu aby Ci ktoś
    > nie ostrzegał żebyś wysuszył bo się "przeziębisz" :-)))

    I włosów po umyciu nie można suszyć na powietrzu, i z mokrą głową na 5
    sekund na balkon zimą wyskoczyć też nie można. I z lodówki nie można pić, bo
    gardło. Niestety nie wpisuję się w ten schemat, bo dawno powinnam umrzeć z
    licznych przeziębień.

    J.

    www.kontestacja.com

  • 167. Data: 2015-08-29 16:23:18
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 29 Aug 2015 08:42:59 +0200, krys napisał(a):

> [...]
    > gardło. Niestety nie wpisuję się w ten schemat, bo dawno powinnam umrzeć z

    Jeszcze masz czas na weryfikację...

  • 168. Data: 2015-08-29 16:47:04
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Ikselka wrote:

    > Jeszcze masz czas na weryfikację...

    Złego diabli nie biorą, spoko.

    J.

    www.kontestacja.com

  • 169. Data: 2015-08-29 19:12:10
    Od: Fragi <s...@o...pl>

    Dnia Fri, 28 Aug 2015 08:53:09 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > masz bardzo ciekawe pomysły tylko całkowicie niezgodne ze znaczeniem
    > słów oraz ich rozumieniem przez wszystkich innych

    Możesz więc podać definicję słowa _klimatyzacja_? :)

    --
    M.

  • 170. Data: 2015-08-29 20:23:20
    Od: masti <g...@t...hell>

    Fragi wrote:

    > Możesz więc podać definicję słowa _klimatyzacja_? :)

    następny z dysguglią?
    http://sjp.pwn.pl/szukaj/klimatyzacja.html