  • 21. Data: 2017-07-08 02:34:35
    Temat: Re: Spisek Styropianowy
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 07.07.2017 18:54, Budyń wrote:

    > a to jest cieekawe, niektórzy zwykły styropian stosuja pod płytę fundamentową.
    Nawet niedawno ktos sie tym chwalił tu.
    > Jak sie domek przechyli to stanie sie atrakcja turystyczną :)

    Mnie w piwnicy usiadła podłoga o kilka mm. Muszę silokonem uzupełnić
    dookoła. Był EPS100 markowy.

  • 22. Data: 2017-07-08 08:39:23
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 7 lipca 2017 21:22:47 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    Nawet niedawno ktos sie tym chwalił tu.

    > Stosuja bo conajwyzej taki styro sie ugnie wiecej niz powinien - ale
    > powinien rownomiernie :) Nikt tego nie zauwazy nawet.

    przy zwyklej podłodze sporo potrafi usiąść, jak siądzie obciążony całym budynkiem tak
    5cm to będą poważne szkody w instalacjach, schodach zewnętrznych itp.
    Ale wtedy kierbud to bedzie juz na emeryturze :)

    b.

  • 23. Data: 2017-07-08 12:26:17
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-07-08 o 02:34, KIKI pisze:

    Nawet niedawno ktos sie tym chwalił tu.

    > Mnie w piwnicy usiadła podłoga o kilka mm. Muszę silokonem uzupełnić
    > dookoła. Był EPS100 markowy.

    A widzisz, czyli podobnie jak mnie, jest to wkurzające bo nagle musisz
    dodatkową fugę robić.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 24. Data: 2017-07-08 12:30:00
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-07-07 o 18:54, Budyń pisze:

    > a to jest cieekawe, niektórzy zwykły styropian stosuja pod płytę fundamentową.
    Nawet niedawno ktos sie tym chwalił tu.
    > Jak sie domek przechyli to stanie sie atrakcja turystyczną :)

    Problem tylko z instalacjami, bo jak siądzie <1cm to się nie powinno
    wiele stać jak więcej to może być problem, ja mam całe szczęście
    instalacje w ścianie więc nic się nie stało a podłogówka ma peszle na
    przejściach przez dylatacje więc też przeżyła tąpnięcie.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 25. Data: 2017-07-08 13:58:28
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 08.07.2017 12:26, Janusz wrote:

    > A widzisz, czyli podobnie jak mnie, jest to wkurzające bo nagle musisz
    > dodatkową fugę robić.

    Tam był silikon Mapei o ile pamiętam. A patrzę jakieś 3 lata temu, bo
    nie zwracałem uwagi, że silikon jest ale został na płytkach ściany, a
    podłoga sobie siadła.
    Myślałem, że to nacisk pieca i zasobnika hmm. Muszę tam iść i dokładnie
    znadać czy wszędzie jest równo.

    Wiem, że była tam papa zgrzewalna modyfikowana SBS, ta która styropianu
    nie zjada podobno oraz na to wartwa folii budowlanej, czarnej, póżniej
    styropian i na to znowu folia ale chyba 2 warstwy.
    Styropian jest odseparowany.

  • 26. Data: 2017-07-13 11:55:52
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 8 Jul 2017 12:26:17 +0200, Janusz

    > A widzisz, czyli podobnie jak mnie, jest to wkurzające bo nagle musisz
    > dodatkową fugę robić.

    Wczoraj byłem u znajomego, dodajmy dewelopera, co buduje lokalnie bliźniaki
    (i w połówce takiego swojego bliźniaka mieszka). Zauważyłem po chwili, że w
    salonie listwy mu wiszą w powietrzu. Też podłoga siadła i też podejrzewa
    styropian -- stwierdził, że jak budował wtedy w boomie budowlanym, brał co
    akurat było bez marudzenia. Pewnie też wziął jakieś dziadostwo. Słaaabo.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 27. Data: 2017-07-13 13:35:32
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 13.07.2017 11:55, Myjk wrote:
> [...]
    > akurat było bez marudzenia. Pewnie też wziął jakieś dziadostwo. Słaaabo.

    Ciekawe czy nam usiądzie do zera :/
    Mnie usiadło.
    Na bank miałem dobry twardy styropian.

  • 28. Data: 2017-07-17 12:29:22
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 13 Jul 2017 13:35:32 +0200, KIKI

    > Ciekawe czy nam usiądzie do zera :/
    > Mnie usiadło.
    > Na bank miałem dobry twardy styropian.

    No dobra, pytanie pozostaje jak się przed tym obronić.
    Zbroić wylwkę? :D

    Ja mam zaplanowane 20cm styro w podłodze. :/
    Niech siądzie tylko 10% to będzie słabo.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 29. Data: 2017-07-17 14:05:13
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 17 lipca 2017 12:29:30 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > Thu, 13 Jul 2017 13:35:32 +0200, KIKI

    > No dobra, pytanie pozostaje jak się przed tym obronić.
    > Zbroić wylwkę? :D

    Musiałbyś ją kotwić do scian. Albo tak naprawde lać strop na podłoge.

    > Ja mam zaplanowane 20cm styro w podłodze. :/
    > Niech siądzie tylko 10% to będzie słabo.

    Jak nie masz podłogi to jak będziesz miał pecha i nie uwibrowana ziemie pod tą
    podłogą to też siądzie.

    IMHO najlpesze co możesz zrobic to kupić twardy styro i sprawdzić czy rzeczywiście
    jest twardy.

  • 30. Data: 2017-07-17 15:48:32
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 17 Jul 2017 05:05:13 -0700 (PDT), s...@g...com

    > IMHO najlpesze co możesz zrobic to kupić twardy styro i sprawdzić czy rzeczywiście
    jest twardy.

    Tak się zastanawiam jak się mają do tego płyty fundamentowe stojące
    przecież na styropianie. Stoi tez na tym cała masa domu, wielokrotnie
    większa niż sama wylewka i meble -- i co wtedy, taki styro się też tak
    mocno kompresuje? Jak to się ma do izolacji takiego wypłaszczonego styro?

    --
    Pozdor
    Myjk