  • Data: 2017-06-10 22:06:59
    Temat: Re: Sposoby na obniżenie temperatury w mieszkaniu/domu
    Od: "Tomasz" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przyjazny" <p...@n...tld.invalid> napisał

    > Zmień ściany na grubsze i posadź drzewa dookoła domu żeby było trochę
    > cienia. No i w dzień NIE otwieraj okien.

    W jakim kraju Wy mieszkacie że macie problemy z nadmiarem ciepla.
    Ja mam dom na Kaszubach (10 km od Gdyni) i tutaj, latem, raczej myślę o
    dogrzewaniu a nie o chłodzeniu.
    Temperatura powyżej 25 st na dworze, w dzień bywa u nas kilka razy do roku a
    i to wieczorem
    wszyscy ubierają polary bo temperatura spada do 13 - 17 st.
    W tej chwili na przykład jest na zewnątrz 13 st. a cały dzień było piękne
    słońce.
    Dla mnie dyskusje w tym wątku są całkowicie abstrakcyjne i cieszę się ze
    mnie to nie dotyczy.
    --
    Tomasz

    ---