  • 21. Data: 2017-06-11 01:02:11
    Temat: Re: Sposoby na obniżenie temperatury w mieszkaniu/domu
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-06-10 o 22:06, Tomasz pisze:

    > wieczorem
    > wszyscy ubierają polary bo temperatura spada do 13 - 17 st.

    Ciekawe - w co ubieracie te polary?
    No i jak ten niecodzienny obrzęd wpływa na was? To jakiś rytuał
    zmieniający pogodę?
    Dotąd słyszałem o ubieraniu choinki, czy też dzieci, ale nie potrafię
    sobie wyobrazić ubierania polarów.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 22. Data: 2017-06-11 06:59:35
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Użytkownik "Akarm" <a...@w...pl> napisał

> [...]
    > zmieniający pogodę?
    > Dotąd słyszałem o ubieraniu choinki, czy też dzieci, ale nie potrafię

    Nie z tego regionu Polski widocznie jesteś więc tego niestety nie
    zrozumiesz.

    ---
    Avast.

  • 23. Data: 2017-06-11 09:46:36
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-06-11 o 06:59, Tomasz pisze:

    > Użytkownik "Akarm" <a...@w...pl> napisał

    > Nie z tego regionu Polski widocznie jesteś więc tego niestety nie
    > zrozumiesz.

    Dobrze byłoby, gdybyś zatem odpowiedział na pytania.
    1. W co ubieracie te polary?
    2. Jak takie przyozdobienie polarów wpływa na pogodę?

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 24. Data: 2017-06-11 13:25:11
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Użytkownik "Akarm" <a...@w...pl> napisał

    > Dobrze byłoby, gdybyś zatem odpowiedział na pytania.
    > 1. W co ubieracie te polary?
    > 2. Jak takie przyozdobienie polarów wpływa na pogodę?

    Widzę że jesteś typowym trollem a z nimi się nie dyskutuje.

    ---
    Avast.

  • 25. Data: 2017-06-11 14:22:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Polary ubieraja od srodka w ludzi. Sa rejony gdzie uzywany jezyk rozni sie od
    obowiazujacego. Ale nie znaczy to ze ludzie tam jacys mocno glupsi od reszty. Mnie
    od ubierania sweterka bardziej drazni auto w dizlu albo ze 95% ludzi wlancza swiatlo.

  • 26. Data: 2017-06-11 18:25:09
    Od: ws5 <w...@g...com>

    On Sunday, June 11, 2017 at 2:22:04 PM UTC+2, Zenek Kapelinder wrote:
    >Mnie od ubierania sweterka bardziej drazni auto w dizlu albo ze 95% ludzi wlancza
    swiatlo.

    a znajomy zazwyczaj na pytanie typu "Czy moge wziąść..." odpowiada "tak, możesz
    braść... " ;)

  • 27. Data: 2017-06-12 15:16:05
    Od: krak <s...@g...pl>

    W dniu 2017-05-25 13:38, z pisze:
    podobne
    > rozwiązanie ma znajomy i sobie chwali. Zwłaszcza że alergik

    Jak już zrobił to zachwala.
    Ciepłe powietrze w zimnej rurze to kondensacja pary w tejże. Przepływem
    tego nie wysuszy a o dezynfekcji tego rurarzu może zapomnieć.
    Za jakiś czas będzie tam taki park jurajski, co się mikrobiologom nie
    śnił :)

  • 28. Data: 2017-06-13 08:43:05
    Od: quent <x...@x...com>

    On 24.05.2017 23:20, z wrote:

    > http://witrynawiejska.org.pl/przesiebiorczosc/ekolog
    ia/item/25970-klimatyzacja-prosto-z-ziemi

    To nie taniej zamontować sobie klimę?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 29. Data: 2017-06-17 12:25:00
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-06-11 o 18:25, ws5 pisze:

    > a znajomy zazwyczaj na pytanie typu "Czy moge wziąść..." odpowiada "tak, możesz
    braść... " ;)

    A czy mówi zamiast pójść- póć, wyjść - wyć itp?

    Formalnie tylko wziąć jest obecnie poprawne ale istnieją gwary w tym
    warszawska.
    Nawet prezes mówi wziąść.
    Zresztą mają dobre wzorce.
    Chyba, ze ktoś lektury nie czytał.
    http://wpolityce.pl/spoleczenstwo/263816-prof-bralcz
    yk-o-wziasc-prof-pawlowicz-w-literaturze-wziasc-poja
    wialo-sie-u-sienkiewicza-i-mickiewicza

  • 30. Data: 2017-06-17 14:38:44
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-06-17 o 12:25, t-1 pisze:

    > A czy mówi zamiast pójść- póć, wyjść - wyć itp?

    Może jakaś analogia?
    Bo na razie jakieś dziwne wyrazy z rękawa wytrzepujesz.
    Ni z gruchy, ni z pietruchy.

    > Formalnie tylko wziąć jest obecnie poprawne ale istnieją gwary w tym
    > warszawska.

    Są różne gwary, tylko co to może mieć wspólnego z powyższym problemem?

    > Nawet prezes mówi wziąść.

    I to jest argument! :D

    > Zresztą mają dobre wzorce.
    > Chyba, ze ktoś lektury nie czytał.

    Czytał, czytał ale nie wyczytał.
    Możesz dać jakieś wskazówki? Najlepiej konkretny rozdział i stronę.

    > http://wpolityce.pl/spoleczenstwo/263816-prof-bralcz
    yk-o-wziasc-prof-pawlowicz-w-literaturze-wziasc-poja
    wialo-sie-u-sienkiewicza-i-mickiewicza

    Nie rozśmieszaj mnie, Bralczyk autorytetem językowym?
    Już kilkukrotnie wykazywał się niewiedzą. Ja zapamiętałem jego dwie
    istotne wpadki podczas programu na żywo w telewizji.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/