  • 1. Data: 2009-09-14 07:18:03
    Temat: Stal na ziemi lub w pobliżu ziemi
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    Witam,

    Robie mala konstrukcje stalowa (taka kratownica 2x4 metry),
    i bedzie ona lezec prawie na gruncie. Od góry bedzie
    szczelnie przykryta.

    Czym to zabezpieczyc od rdzy ? Oczywiscie bedzie pomalowana
    na olejno, ale myslalem jeszcze o jakims lepiku, smole...

    Jezeli nie bedzie narazona ta krata na opady, to dysperbit wystarczy ?

    pozdrawiam
    pluton

  • 2. Data: 2009-09-14 07:37:15
    Temat: Re: Stal na ziemi lub w pobliżu ziemi
    Od: Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl>

    pluton said the following on 14.09.2009 09:18:
> [...]
    > na olejno, ale myslalem jeszcze o jakims lepiku, smole...
    >
    > Jezeli nie bedzie narazona ta krata na opady, to dysperbit wystarczy ?

    - oczyszczenie konstrukcji za pomoca scierniwa, nie szczotki
    - podklad
    - farba
    - ew bitumin na bazie rozpuszczalnikow nie dyspresii wodnej
    S.

  • 3. Data: 2009-09-14 08:37:39
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Czym to zabezpieczyc od rdzy ? Oczywiscie bedzie pomalowana
    > na olejno, ale myslalem jeszcze o jakims lepiku, smole...

    Porób jakieś nóżki np. z rurki ocynkowanej - będzie dłuuuugo stało.

    Albo zabetonuj te nóżki i też będzie gitara.

    Ja robię teraz blaszak i włąśnie nóżki pomalowałem i zabetonowałem tak na 2x
    sztych.

    Pozdrawiam

    Jacek