  • 411. Data: 2021-05-03 12:59:59
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > Zaczynasz gadać jak człowiek a nie leming.
    > Na cholerę mi szczepienie na Covid po sezonie?
    >
    > A z resztą głupot nie ma sensu dyskutować.

    To juz mamy koniec sezonu covidowego?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    H. Jackson Brown, Jr.

  • 412. Data: 2021-05-03 13:00:11
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:6081387c$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    user KIKI pisze tak:

    > Ja dzisiaj Pfizera dostałem i za 35 dni kolejna :-)

    nowy ogólnonarodowy spór

    przyćmił nawet samolot i brzozę

    w każdym jednym towarzystwie tylko mowa o szczepionkach

    :)

    --
    Piter

  • 413. Data: 2021-05-03 13:31:43
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 03.05.2021 o 11:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik ddddddddddddd d...@f...pl ...

    > Zgadzam sie z toba ze brak badan na ten temat to wielkie zaniedbanie.
    > Zwłaszcza ze podobno rozpoczecie badan opozniło się o kilka miesiecy bo
    > w ministerstwie wstrzymywany był grant na te badania.

    to nie tylko amantadyna, do tego chydroksychlorochina i parę innych,
    których też nie chce się sprawdzić, nawet na grupie chętnych, którzy (w
    przeciwieństwie do substancji podawanej jako szczepionka) byliby
    świadomi, że przyjmują coś niesprawdzonego

    > https://businessinsider.com.pl/wiadomosci/badania-na
    d-amantadyna-
    > rozpoczete-czekaly-rok-na-kilka-milionow-zlotych-gra
    ntu/q7ezyzt

    > Jebane 6,5mln... 1/11 Sasina...
    >
    > Ale czy to dowodzi celowego działania czy niekompetencji?

    jeśli dodać do tego blokowanie głosów lekarzy którzy chcą leczyć
    (zamiast obalenia ich teorii poprzez badania), to wygląda na celowe
    działanie...

    raczej nie ma sensu szukać logiki...

    Lukasz

  • 414. Data: 2021-05-03 13:39:51
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 03.05.2021 o 12:31, ddddddddddddd pisze:

    > jeśli dodać do tego blokowanie głosów lekarzy którzy chcą leczyć
    > (zamiast obalenia ich teorii poprzez badania), to wygląda na celowe
    > działanie...

    co do powyższego - uznałbym to za zaniechanie, gdyby dotyczyło tylko
    Polski. Niestety widać, że wszystkie większe media grają do jednej
    bramki i ciśnienie jest na zamiatanie tego pod dywan, a nie
    potwierdzenie/ zaprzeczenie teorii.
    Oczywiście moje wrażenie może być złudne, nie mniej przy strasznej
    pandemii liczyłbym na leczenie wszelkimi sposobami, sam bym się takiemu
    dużo chętniej poddał niż szczepionce w trakcie testu

    Lukasz

  • 415. Data: 2021-05-03 13:47:27
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 03.05.2021 o 12:00, PiteR pisze:
    > in <news:6081387c$0$545$65785112@news.neostrada.pl>

    > nowy ogólnonarodowy spór
    >
    > przyćmił nawet samolot i brzozę
    >
    > w każdym jednym towarzystwie tylko mowa o szczepionkach

    Czyż nie o to chodzi?
    gdyby nie były przymusowe, to nie byłoby o czym gadać...

    Lukasz

  • 416. Data: 2021-05-03 14:38:01
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 03.05.2021 o 11:43, Pete pisze:
    > Najpierw piszesz, że na szczepionce są robótkach gdzie zgłaszać NOP. A
    > teraz piszesz o dacie szczepienia. Błądzić jest rzeczą ludzką, ale nie,
    > wycofujesz się rakiem i zmieniasz temat.

    Z niczego się nie wycofuję, od początku pytałam o nazwę szczepionki, po
    której Twoja córka miała przygody szpitalne.

    > Przeczytałaś w ogóle co tam jest napisane?

    Tak, owszem.

    > Teraz możesz sobie zgłaszać do woli. 10 lat temu mogłam co najwyżej
    > pocałować lekarza w d...

    I tutaj na samym początku zastrzegłam, że nie wiem, jakie przepisy
    obowiązywały 10 lat temu. Natomiast powyższy link podałam z komentarzem:
    "A na wszelki wypadek, może się kiedyś przydać." Kiedyś = w przyszłości.

    > Chwila moment. Chwaliłaś się że interesujesz się co wstrzykujesz swoim
    > dzieciom.
    >
    > Wymagasz też tego ode mnie, więc sądzę że od najbliższych wymagasz tych
    > samych norm.

    > Znaczy że nic nie wie o szczepionkach które podajesz dzieciom. A może
    > miałoby inne zdanie ale nawet go o to nie zapytałaś?
    >
    > Więc z łaski swojej zacznij egzekwować swoje normy wśród najbliższych
    > (nie zapomnij regularnie weryfikować czy czegoś nie zapomniał) a ode
    > mnie się odstosunkuj w tym temacie.

    Mam wrażenie, że poruszyłam jakąś drażliwą nutę. Niczego do Ciebie nie
    wymagam, bo niby jakże mogłabym? Ty sam z własnej woli powołałeś się na
    szczepienie swojej córki, nie potrafiąc podać szczegółów. Poza tym od
    początku sugerowałam, że możesz zajrzeć do książeczki zdrowia. :)

    BTW Szkoda, że nie stosujesz się do ogólnie przyjętych zasad cytowania,
    o wiele łatwiej by się dyskutowało i może łatwiej by było zrozumieć, o
    co komu chodzi.

    --

    Ewa

  • 417. Data: 2021-05-03 14:38:37
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    > Purethalem. Tą "środkową" opcją. Ale fakt, że 2,5 roku temu za
    > pierwszą fiolkę zapłaciłem 260zł. A ze 2m-c temu płaciłem już 380zł.

    Widzisz pozytywne efekty?

    --
    Ewa

  • 418. Data: 2021-05-03 14:47:54
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 03.05.2021 o 11:31, Pete pisze:

    > Ja nie wierzę, że każdy zgon osoby zaszczepionej jest zgłaszany jako
    > NOP.

    To taki przypadek z najbliższej rodziny - mniej więcej w miesiąc po
    szczepieniu Astra Zenecą osoba zaobserwowała u siebie niepokojące
    objawy: arytmię serca, duszność, ogólne złe samopoczucie. Wpadła w
    panikę, obawiając się powikłania z postaci zakrzepów. Zgłosiła się na
    SOR, trafiła na oddział kardiologiczny, gdzie zrobiono jej wszystkie
    badania, łącznie z tomografią klatki piersiowej. Niczego niepokojącego
    nie wykryto. Jakoś dziwnie się złożyło, że niepokojące objawy u tej
    osoby pojawiły się w dniu konferencji EMA nt. szczepionki AZ. ;)

    > A to że zakrzepica jest powodowana podaniem szczepionki to już jest fakt
    > uznany przez regulatora.

    Może inaczej - szczepionka może wywołać przypadki zakrzepicy. Podobnie
    zresztą jak np. powszechnie stosowane pigułki antykoncepcyjne. A nawet
    te ostatnie ponoć częściej.

    --
    Ewa

  • 419. Data: 2021-05-03 14:48:38
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 03.05.2021 o 11:46, Pete pisze:

    > W tym podwątku nie przypominam sobie.

    A to jak nie w tym podwątku to już się nie liczy?

    --
    Ewa

  • 420. Data: 2021-05-03 14:49:51
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 03.05.2021 o 11:11, Pete pisze:
    > Dzięki, że chociaż jeden dał mi prawo do samodzielnej decyzji w sprawie
    > szczepienia.
    >
    > I tylko o to mi chodzi.

    Przecież chyba nikt Cię tutaj nie zamierza zmuszać, bo nawet nie ma
    takiej możliwości. Szczepienie p/covid nie jest obowiązkowe.

    --
    Ewa