  • 21. Data: 2011-12-12 10:01:24
    Temat: Re: TV satelitarna
    Od: "Nixe" <n...@n...pl>

    news:jc4imk$591$1@inews.gazeta.pl...

    > O to chodzi że nie jast bardzo zbliżona.

    A mógłbyś w takim razie określić główne różnice?
    Bo jak przeglądałam oferty, to pakiet podstawowy jest niemalże identyczny.
    Różnice są w dosłownie poszczególnych programach i to dużo mniej
    popularnych.

    Nas interesują głównie programy informacyjne, filmowe, polskie,
    popularno-naukowe i dziecięce.

    N.

  • 22. Data: 2011-12-12 12:46:20
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    371606.JavaMail.geo-discussion-forums@yqim9
    *ZbyszekZ* napisał(-a):

    > Różnice są nawet w pakietach podstawowych ot np. N i CP nadają
    > program 1 w HD

    I to jest najdziwniejsze, bo takiego, to nie nadaje nawet TVP ;)
    Pomijam, że CP to go nie ma

    > N ma całkiem przydatną opcję TVN+1

    Już niedługo

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 23. Data: 2011-12-12 14:06:11
    Od: zil0g <z...@m...prl>

    *Nixe* wdusil[a] knefle:

    >A jakiego pakietu internetowego w CP korzystasz?
    >Ja mam teraz mobilny w Orange 20GB miesięcznie za ok. 90 zł i dla 4 osobowej
    >rodziny sporo "sieciującej" to jednak za mało. Limit wyczerpuje się tydzień
    >przed końcem miesiąca.

    To bylo korzystanie grzecznosciowe, wiec nie znam limitow. Modemy to Huawei E182E
    na ruterze Huawei D105 w 2 roznych lokalizacjach oddalonych o okolo ~30km.
    Myslalem ze bedzie nedza, ale VPN dzialal na tym szybciej niz w niektorych
    lokalizacjach
    kablowych dizastera czy upc.

  • 24. Data: 2011-12-12 14:10:09
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 12 grudnia 2011, 13:46:20 UTC+1 użytkownik Big Jack napisał:
    > W wiadomości
    371606.JavaMail.geo-discussion-forums@yqim9

    > I to jest najdziwniejsze, bo takiego, to nie nadaje nawet TVP ;)
    > Pomijam, że CP to go nie ma

    Hmmm, a chciałem zrezygnować z N.
    Drugim źródłem jest naziemna cyfrówka, więc TVP też nadaje.

    > Już niedługo

    O ile wiem wycofali się z likwidacji, chyba że masz na myśli przejęcie N przez C+.

    --
    ZZ@private

  • 25. Data: 2011-12-12 14:49:13
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    009240.JavaMail.geo-discussion-forums@vbbdf9
    *ZbyszekZ* napisał(-a):

    > Drugim źródłem jest naziemna cyfrówka, więc TVP też nadaje.

    TVP nie nadaje nigdzie TVP1 HD. To jest tylko wytwór "n"

    > O ile wiem wycofali się z likwidacji, chyba że masz na myśli
    > przejęcie N przez C+.

    Mam na myśli odsunięcie w czasie tej decyzji na bodaj pierwszy kwartał
    przyszłego roku. Oczywiście, mogę się mylić

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 26. Data: 2011-12-12 15:05:32
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    net.pl
    *Big Jack* napisał(-a):

    > Mam na myśli odsunięcie w czasie tej decyzji na bodaj pierwszy kwartał
    > przyszłego roku. Oczywiście, mogę się mylić

    http://satkurier.pl/news/69888/tvn-hd1-jednak-znikni
    e-tylko-pozniej.html

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 27. Data: 2011-12-12 15:10:12
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2011-12-09 20:41, Nixe pisze:
    > Pomóżcie dobrzy ludzie, jaką TV satelitarną wybrać z następujących:

    Tylko C+ współpracuje ze spliterami, to dla mnie najważniejsze.
    Mam z głowy dzieci i żonę, każdy może oglądać co chce i jest spokój.

  • 28. Data: 2011-12-12 17:23:18
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 12 grudnia 2011, 15:49:13 UTC+1 użytkownik Big Jack napisał:
    > W wiadomości
    009240.JavaMail.geo-discussion-forums@vbbdf9

    > TVP nie nadaje nigdzie TVP1 HD. To jest tylko wytwór "n"

    Az poszedlem popatrzec. Fakt HD to toto nie jest, ale sygnal dokladnie taki sam jak w
    "n".

    > Mam na myśli odsunięcie w czasie tej decyzji na bodaj pierwszy kwartał
    > przyszłego roku. Oczywiście, mogę się mylić

    Szkoda, mnie (bardziej zonie) sie czasem przydawal.

    --
    ZZ@private

  • 29. Data: 2011-12-12 18:47:18
    Od: "JeSt" <o...@w...eu>

    TVP nie nadaje nigdzie TVP1 HD. To jest tylko wytwór "n"
    ... a jednak nadaje
    www.tvp.pl/hd

  • 30. Data: 2011-12-12 20:16:17
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 12 grudnia 2011, 19:47:18 UTC+1 użytkownik JeSt napisał:
    > TVP nie nadaje nigdzie TVP1 HD. To jest tylko wytwór "n"
    > ... a jednak nadaje
    > www.tvp.pl/hd

    TVP HD to nie TVP1.
    To jest mix różnych programów z 1 i 2 a czasem całkiem innych.

    --
    ZZ@private