  • 271. Data: 2021-12-24 19:41:56
    Temat: Re: Tablica rozdzielnia do garażu
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 24.12.2021 o 14:49, Kris pisze:
    > Za 4tys tego kotła w żadnej hurtowni żaden instalator normalnie nie dostanie
    > Jeśli użytkownik twierdzi inaczej to tylko twierdzi na potrzeby dyskusji

    Czy ja pisałem, że się dostanie za 4 tys. zł?

    Była mowa o cenie  4290zł za Termeta Ecocondens Gold Plus, a ja Ci
    odpisałem, że w tej cenie mam ACV-a, który w necie kosztuje co najmniej
    6500zł. Napisałem też, że w tym roku udało mi się załatwić dla kuzyna w
    cenie niecałe 3700zł.

    Napisałeś też:

    > Dotrze do Ciebie kiedyś)/zrozumiesz w końcu że mam dostęp do cen "dla
    instalatorów"?
    > Myślałem że zalapiesz.
    > Ale ok, bawmy się dalej

    Co to znaczy "mam dostęp do cen dla instalatorów"?

    Każdy instalator ma inne ceny, bo rabaty są przyznawane w zależności od
    obrotów danego instalatora. To nie jest tak, że każda hurtownia każdemu
    daje od razu 60% na hasło: "instalator".

    Jeden instalator wypracuje 60%, inny 70%, a jeszcze inny dostanie tylko
    30%. Tak to działa w hurtowniach.

    Poza tym każda hurtownia wypracowuje rabaty u producentów. W jednej
    hurtowni maksymalnie instalatorzy dostaną 70%, a w innej tylko 50 lub
    40%, bo większego rabatu nawet nie dostanie hurtownia. Tu także rabaty
    są wypracowywane. A rabaty są liczone od cena katalogowych, które są
    takie same w każdej hurtowni i w każdym sklepie.

    Twoje pisanie, że masz dostęp do cen instalatorów, jednoznacznie
    świadczy o tym, że bajki piszesz i nie masz kompletnie pojęcia o
    rabatowaniu.

    > Dokładnie
    > Termety ostatnio potaniały(znaczy rabaty większe można uzyskać) acv trzymają wyższe
    ceny.

    Trzymają, bo są dużo lepsze.

  • 272. Data: 2021-12-24 22:01:49
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 24.12.2021 o 19:10, Uzytkownik pisze:

    > Bzdury piszesz.

    Sam piszesz bzdury.

    > 1. Jeżeli w garażowej rozdzielnicy robisz podział PEN na PE i N to PE
    > musi tam być uziemiony. Ten przypadek występuje wtedy, kiedy doprowadza
    > się zasilanie wprost z przyłącza do garażu, a nie z domowej rozdzielnicy.

    A jeżeli Cavallino nie uwzględnia uziemienia w garażu w ogóle, bo się
    kurwa cały czas zastanawia?

    Ciągle nie rozumiesz tego co Cavallino napisał?

    Po jakiemu ma pisać, żeby do Ciebie dotarło, że on się dopiero
    zastanawia? Może N mu wystarczy?

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 273. Data: 2021-12-24 22:02:46
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 24.12.2021 o 18:37, Marek pisze:

    > No trzeba ci wyjaśnić bo nie chwytasz skrótu myślowego.

    On nawet nie chwycił że Cavallino się dopiero zastanawia.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 274. Data: 2021-12-24 22:25:03
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 24.12.2021 o 19:14, Uzytkownik pisze:

    > Po co ta łacina podwórkowa?

    Bo mam taki kaprys? Nie podoba się? Zawsze możesz zwyczajnie nie czytać
    i nie odpisywać. Ktoś Ci każe?

    > To raczej Ty się ogarnij, bo temat jest o podłączeniu rozdzielnicy w
    > garażu wprost do przyłącza.

    Chuj wiesz o czym piszę. Piszę z Budzikiem o 5 kablach a ty się
    wpierdalasz z jakąś skrzynką pod płotem.

    > Cavallino pyta w tym wątku o podłączeniu nowej instalacji w garażu,
    > oddzielnym kablem poprowadzonym wprost od przyłącza, a nie od domowej
    > rozdzielnicy.

    No i co z tego? Ja odpowiadam Budzikowi co widziałem i się do tego
    odnoszę. Ty się wpierdalasz z jakimś płotem. Pojebało?

    > Doradziłem mu, aby wykonał uziemienie, bo tak nakazują obowiązujące
    > przepisy.

    Pierdolisz bzdury. Żadne przepisy nie obowiązują w przypadku podłączenia
    garażu w sensie że jest wymagane dodatkowe uziemienie. Jak Cavallino
    będzie chciał to sobie zrobi/da wykonać i nie musisz go do tego zmuszać
    wymyślając, że to obowiązek.

    > Później Cavallino napisał

    > Napisałeś głupotę, która kwestionuje konieczność wykonania uziemienia, a
    > także konieczności zastosowania różnicówki.

    Bo nie widzę takiej konieczności ani obowiązku o którym piszesz że
    jednak istnieje co jest oczywistą bzdurą.

    > Teraz, kiedy wskazałem Twój błąd to wywracasz kota ogonem. Co ma
    > wspólnego Budzik z tymi wypowiedziami?

    Bo odpisywałem jemu a nie Tobie. Ty się wtrącasz w rozmowę i zaczynasz
    imputować o jakimś obowiązku.

    > To co napisał Budzik jest kontynuacją tematu Cavallino, a Twoje
    > wypowiedzi ciągle się odnoszą do tego tematu.

    Bredzisz.

    > Czego jeszcze nie rozumiesz?

    Jak dotąd Ty nie rozumiesz, że Cavallino się zastanawia a ja napisałem
    co widziałem.
    Na dodatek próbujesz mi przypisać, że coś sugeruję.

    Zwyczajnie próbujesz się wpierdolić ze swoimi "obowiązkami" wyssanymi z
    dupy i tyle.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 275. Data: 2021-12-24 22:36:21
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 24.12.2021 o 22:02, LordBluzg(R) pisze:

    > On nawet nie chwycił że Cavallino się dopiero zastanawia.

    Jaką bzdurę jeszcze wymyślisz "odwracając kota ogonem", aby tylko nie
    przyznać się do błędu?

  • 276. Data: 2021-12-24 23:14:12
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 24.12.2021 o 22:01, LordBluzg(R) pisze:
> [...]
    >
    > Ciągle nie rozumiesz tego co Cavallino napisał?
    >
    > Po jakiemu ma pisać, żeby do Ciebie dotarło, że on się dopiero

    Guzik wiesz na ten temat to się nie wypowiadaj.

    Cavallino buduje nową instalację. Skoro ma być nowa to "MUSI" ją wykonać
    zgodnie z obowiązującymi przepisami, a przepisy jednoznacznie "mówią",
    że PE musi być uziemiony.

    Oczywiście może to olać, bo zapewne nikt tego nie będzie odbierał poza
    nim samym. Co najwyżej jak mu auto spłonie w tym garażu to
    ubezpieczyciel "umyje ręce" i nie wypłaci odszkodowania. Jak na skutek
    przepływu dużych prądów podczas ładowania auta będą się pojawiały
    niebezpieczne potencjały na bolcach ochronnych i obudowach, a te zamęczą
    kogoś przy jackuzi to przecież sam sobie będzie winien. Co najwyżej
    będzie mu grozić wtedy tylko wizyta prokuratora oraz wyrok od 3 miesięcy
    do 5 lat pozbawienia wolności za nieumyślne spowodowanie śmierci - Art.
    155 KK.

  • 277. Data: 2021-12-24 23:23:27
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 24.12.2021 o 22:25, LordBluzg(R) pisze:

> [...]
    > Na dodatek próbujesz mi przypisać, że coś sugeruję.
    >
    > Zwyczajnie próbujesz się wpierdolić ze swoimi "obowiązkami" wyssanymi

    Póki co to ty się wpierdoliłeś ze swoimi debilnymi pomysłami w moją
    dyskusję z Cavallino.

    Zatem powiem ci krótko: wal się i nie zabieraj głosu w tematach o
    których nie masz pojęcia.

  • 278. Data: 2021-12-25 06:59:18
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Sam piszesz bzdury.

    > A jeżeli Cavallino nie uwzględnia uziemienia w garażu w ogóle, bo się
    > kurwa cały czas zastanawia?

    Jeśli coś jest wymagane, to nie ma się nad czym zastanawiać.
    I podawanie w tym przypadku każdej innej możliwości, jest IMO
    wprowadzaniem w błąd.

    Jeśli już się zgodziliście, że takie wymogi faktycznie istnieją, to po
    prostu muszę to wliczyć w koszty.
    Więc wcześniejsze wyliczenia o kilku stówkach biorą w łeb.....

  • 279. Data: 2021-12-25 07:04:58
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 24-12-2021 o 13:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Ale Uzytkownik mowił o kotłach ACV.

    Nie wiem co to kocioł acv i nie mam zamiaru się z tego doktoryzować.
    Więc niech znajdzie to o co JA pytałem, taniej w hurtowni.

    Teza była taka, że ogólnie w hurtowaniach dla instalatorów jest taniej,
    a nie że JAKIŚ POJEDYNCZY element instalacji da się kupić taniej w
    konkretnej hurtowni.
    To ostatnie jest bezdyskusyjne, wystarczy że producent stosuje inne ceny
    dla detalu....

  • 280. Data: 2021-12-25 10:17:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 24 grudnia 2021 o 19:41:58 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):

> [...]
    > odpisałem, że w tej cenie mam ACV-a, który w necie kosztuje co najmniej
    > 6500zł. Napisałem też, że w tym roku udało mi się załatwić dla kuzyna w
    Napisałeś,;)

> [...]
    > są wypracowywane. A rabaty są liczone od cena katalogowych, które są
    > takie same w każdej hurtowni i w każdym sklepie.
    Kurcze, Ty w jakimś matrixie żyjesz.

    Teoretyzujesz, a praktyką co innego pokazuje.
    > Twoje pisanie, że masz dostęp do cen instalatorów, jednoznacznie
    > świadczy o tym, że bajki piszesz i nie masz kompletnie pojęcia o
    > rabatowaniu.

    Widzę że masz o tym pojęcie takie samo jak o rynku kurierskim.
    Teoretyk.
    Jeszcze raz napiszę, w końcu może zrozumiesz- mam dostęp do cen "dla instalatorów".
    Dopisze jeszcze- prawdopodobniee lepiej od CiebieI wiem jak w praktyce działa system
    rabatowania w hurtowniach
    > Trzymają, bo są dużo lepsze.

    Po raz kolejny potwierdziłeś co ja napisałem.
    ACV są droższe od termetow.
    Tylko po kiego kolejna gowgownoburze wywołałes skoro to prawda