  • 71. Data: 2016-01-30 10:39:50
    Temat: Re: Trzeba natychmiast zamknąć granice...
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    a w katechizmie jak napisali? Nie zabijaj czy nie morduj.

  • 72. Data: 2016-01-30 10:56:56
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 30 stycznia 2016 10:39:51 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > a w katechizmie jak napisali? Nie zabijaj czy nie morduj.

    a se poczytaj, cały artykuł 5.
    np
    2261 Pismo święte określa szczegółowo zakaz zawarty w piątym przykazaniu: "Nie wydasz
    wyroku śmierci na niewinnego i sprawiedliwego" (Wj 23, 7). Zamierzone zabójstwo
    niewinnego człowieka pozostaje w poważnej sprzeczności z godnością osoby ludzkiej, ze
    "złotą zasadą" i ze świętością Stwórcy. Prawo, które tego zakazuje, jest prawem
    powszechnie obowiązującym: obowiązuje wszystkich i każdego, zawsze i wszędzie.

  • 73. Data: 2016-01-30 11:07:24
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Sa ustawy i prawo powielaczowe. Przykazania to ustawy a to co chcesz zebym czytal to
    prawo powielaczowe. Wyglada na to ze nie zgadzasz sie z nieomylna glowa kosciola.
    Uwazasz ze oszukal nazywajac zwierzeta bracmi ludzi?

  • 74. Data: 2016-01-30 11:17:39
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 30 stycznia 2016 11:07:28 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Sa ustawy i prawo powielaczowe. Przykazania to ustawy a to co chcesz zebym czytal
    to prawo powielaczowe.

    a skąd ci sie wzielo ze akurat ksiega wyjscia rozdzial 20 jest ważniejszy niz inne?
    Otóż ne jest -kontekstem do tego jest całe pismo swiete.
    Sorry ale na siłe szukasz sprzecznosci a nie za bardzo sie na tym znasz, slabo ci
    zatem idzie.

    >Wyglada na to ze nie zgadzasz sie z nieomylna glowa kosciola. Uwazasz ze oszukal
    nazywajac zwierzeta bracmi ludzi?

    Nadal sie nie znasz. Papiez nigdy nie zrównał zwierzat i ludzi, a wypowiada sie w
    sposób nieomylny w tylko pewien okreslony sposób. Udzielanie wywiadu w tym sie nie
    zawiera :)

    b.

  • 75. Data: 2016-01-30 11:30:37
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-01-30 09:35, Budyń wrote:
    [...]
    > Bo jeden, jedyny cud obala ateizm.
    No. Tylko że jakoś nikt do tej pory go w ten sposób nie obalił. :-D
    Gorzej, tych złych ateistów powoli przybywa na świecie. :-D

    > W dziedzinie polityki to sie nazywa lemingoza - niezaleznie od
    > faktow wiara w poprzedni uklad jest silna. A podanych faktów sie nie
    > przyjmuje do wiadomosci bo podali je ha,ha,ha te mohery z prawicy.
    Znaczy się te mohery spijające słowa np. Rydzyka to nie są lemingi tylko
    wolnomyśliciele? :-D A poza tym jaka prawica? Przecież to lewactwo
    zwykłe jest. A ich rzekoma prawicowość polega głównie na tym, że
    (rzekomo) wierzą w boga Boga.

  • 76. Data: 2016-01-30 11:50:05
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Masz racje ze sie specjalnie nie znam. Jakies resztki z dziecinstwa jak chodzilem na
    religie. W koncu uznalem ze wiara w legendy to stracony czas i sobie darowalem. Nigdy
    nie dorownam takim co rozwazali ile diablow zmiesci sie na koncu igly. Mialem to
    szczescie ze proba wdrukowania mi zmyslonych historii sie nie powiodla. Dlatego moge
    bezstronnie oceniac poczynania kleru w oglupianiu i ciagnieciu kasy z ludzi. A tak
    przy okazji. Papieza religianci pewnej sekty uwazaja za pierwszego po bogu Bogu.
    Uwazasz ze klamal naywajac zwierzeta bracmi ludzi.

  • 77. Data: 2016-01-30 11:52:10
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 30 stycznia 2016 11:30:40 UTC+1 użytkownik JDX napisał:
    > On 2016-01-30 09:35, Budyń wrote:
    > [...]
    > No. Tylko że jakoś nikt do tej pory go w ten sposób nie obalił. :-D

    masz oczywiscie konstyucyjne prawo byc ignorantem. Ale normalny człowiek jesli chodzi
    o medycynę to zdaje sie na medyków i czyta co oni tam wypisują.
    I znajdujesz takie kwiatki:
    "Nieco później dr Comte opublikował w czasopiśmie naukowym artykuł w którym między
    innymi pisał: "To, co mnie podczas badań ciała zadziwiło, to doskonale zachowany
    szkielet, wszystkie wiązania, skóra a także elastyczność i jędrność mięsni... To, co
    mnie przede wszystkim wprowadziło w prawdziwe osłupienie, to stan wątroby, po 46
    latach od śmierci. Ten organ, tak przecież kruchy i delikatny, powinien bardzo szybko
    ulec rozpadowi albo zwapnieniu i stać się twardy. Tymczasem przecinając go, w celu
    pobrania relikwii, odkryłem, że posiada konsystencję elastyczną i normalną.
    Natychmiast pokazałem to asystentom mówiąc im, że ten fakt nie wydaje się być
    porządku naturalnego."

    > Gorzej, tych złych ateistów powoli przybywa na świecie. :-D

    gdyby nawet to była prawda to cos udowadnia? co to za argument.
    A tak w ogóle takie ci wyskakuje zawsze ":-D" - cos ci sie zepsuło z klawiaturą?

    > Znaczy się te mohery spijające słowa np. Rydzyka to nie są lemingi tylko
    > wolnomyśliciele? :-D

    w porównaniu do lemingów odmawiajacych z założenia zapoznania sie z argumentacja
    adwersarza to nawet malo myslacy moher wychodzi na guru intelektu.
    Ale prosze cie bardzo - na jaki temat chcesz podyskutowac aby wykazac ze mohery sa
    ograniczone intelektualnie? Parowanie czarnych dziur pasuje?

    >A poza tym jaka prawica? Przecież to lewactwo

    umiesz rozróżnic stosunek to etyki od stosunku do gospodarki?

    >A ich rzekoma prawicowość polega głównie na tym, że
    > (rzekomo)

    uwiera, co? Nie jestes w stanie tego pojąć?
    Nie martw sie, (a wlasciwie jednak martw) - chwile po smierci sie przekonasz.

    b.

  • 78. Data: 2016-01-30 12:02:04
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 30 stycznia 2016 11:50:07 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > tak przy okazji. Papieza religianci pewnej sekty uwazaja za pierwszego po bogu
    Bogu. Uwazasz ze klamal naywajac zwierzeta bracmi ludzi.

    uzyj gogla i dowiedz sie kiedy papiez mówi w sposób doktrynalny. A ze franciszek w
    sposób dosc nieodpowiedzialny sie wypowiada to fakt. Nie to ze mówi bzdury czy cos
    tylko pozwala sobie na niejednoznacze zdnia na które rzucaja sie media by oglosic ze
    paiez poparl lgbtqwerty, albo ze zwierzeta ida do nieba itd. I wszystko to trzeba
    prostowac, pokazywac dokladne cytaty ze jednak tak nie powiedzial. Męczące to troche,
    taka walka od kryzysu do kryzysu...

    b.

  • 79. Data: 2016-01-30 13:29:58
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-01-30 11:52, Budyń wrote:
    [...]
    > masz oczywiscie konstyucyjne prawo byc ignorantem. Ale normalny
    > człowiek jesli chodzi o medycynę to zdaje sie na medyków i czyta co
    > oni tam wypisują. I znajdujesz takie kwiatki:
    No i co z tego? Zmumifikowana była. Poza tym można znaleźć też takie
    stwierdzenia: " Yet, when it was cut it was soft and almost normal in
    consistency". "Almost", a jak to mówią, diabeł tkwi w szczegółach.

    > A tak w ogóle takie ci wyskakuje zawsze ":-D" - cos ci sie zepsuło z
    > klawiaturą?
    Nie, z klawiaturą u mnie wszystko w porządku. Najzwyczajniej śmieszy
    mnie to religijne mumbo-jumbo.

    > w porównaniu do lemingów odmawiajacych z założenia zapoznania sie z
    > argumentacja adwersarza to nawet malo myslacy moher wychodzi na guru
    > intelektu.
    Wiesz, wiara (w jakiegokolwiek boga) jakoś niezbyt idzie w parze z
    intelektem... :-D W związku z tym nie ma jakichś mało myślących moherów.
    Oni z założenia wszyscy są mało myślący.

    > umiesz rozróżnic stosunek to etyki od stosunku do gospodarki?
    Umiem. Ba, wiem nawet, że jest coś takiego jak wykres Nolana zwany też
    podziałem dwuosiowym. I dlatego śmieszy mnie nazywanie lewactwa w stylu
    PiS tudzież innych moherów prawicą. Prawica w Polsce to jest np. KNP.

    > uwiera, co? Nie jestes w stanie tego pojąć? Nie martw sie, (a
    > wlasciwie jednak martw) - chwile po smierci sie przekonasz.
    Znaczy się co mnie uwiera?

  • 80. Data: 2016-01-30 13:56:14
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 30 stycznia 2016 13:30:01 UTC+1 użytkownik JDX napisał:
> [...]
    > stwierdzenia: " Yet, when it was cut it was soft and almost normal in
    > consistency". "Almost", a jak to mówią, diabeł tkwi w szczegółach.

    znajdz inne przykłady na "almost normal in consistency" po 49latach bycia trupem.
    Najlepiej niekatolickie, bo tych troche jest. Wykaz ze to jest naturalne zjawisko.
    Trudno jest racjonalnie przeanalizowac fakty które zagrazaja własnym przekonaniom -
    trzeba otworzyc umysl i zdobyc sie na obiektywizm, stac cie na to?

    > Wiesz, wiara (w jakiegokolwiek boga) jakoś niezbyt idzie w parze z
    > intelektem... :-D W związku z tym nie ma jakichś mało myślących moherów.
    > Oni z założenia wszyscy są mało myślący.

    no wiec jako rasowy moher, człowiek wierzący proponuje ci dyskusje na jakis naukowy
    temat -tylko w celu obalenia tezy ze wierzyc moze tylko "ciemnota".
    Naprawde o czarnych dziurach nie chcesz? Dyfuzja pary przegrodach budowlanych?
    Wczesna historia polski? Albo wspolczesna?
    Udowodnij ze wierze bo jestem z ciemnogrodu.

    > Umiem. Ba, wiem nawet, że jest coś takiego jak wykres Nolana zwany też
    > podziałem dwuosiowym. I dlatego śmieszy mnie nazywanie lewactwa w stylu
    > PiS tudzież innych moherów prawicą. Prawica w Polsce to jest np. KNP.

    z punktu widzenia poglądów na etykę pis jest prawicowy, a gospodarke -socjalny.

    > Znaczy się co mnie uwiera?

    prawdziwa a nie rzekoma, dla kasy czy czegokolwiek innego, wiara. Próbujesz to
    sprowadzic ze prawdziwa wiare to maja co najwyzej ciemniaki, a jesli ktos jest
    inteligentny to co najwyzej udaje wiarę dla jakis korzysci.
    A tu figa, inteligencja, wiedza, mądrosc nie wykluczają prawdziwej wiary.

    b.