  • 31. Data: 2018-07-14 17:07:49
    Temat: Re: Tv box
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Obstawiam kundlu ze jestes pizdziakiem z polityki. Tym co mu robia elektrowstrzasy z
    gniazdka bo sie aparat popsul. I tym samym co w psychiatryku w koltlowni wali
    panienke z wylupiastymi oczami. Mozesz sobie pisac co chcesz. Mnie to nie rusza.
    Dawaj dalej.

  • 32. Data: 2018-07-15 13:55:57
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 14.07.2018 17:07, Zenek Kapelinder pisze:

    > I tym samym co w psychiatryku w koltlowni wali panienke z wylupiastymi oczami.

    Co Ci chodzi po głowie, stary pierdzielu? :D

  • 33. Data: 2018-07-16 07:45:38
    Od: quent <x...@x...com>

    On 13.07.2018 23:47, Zenek Kapelinder wrote:
    > Jak mietkiego albo innego psiego chuja odfiltrujesz to cie bezkarnie bedzie
    ponizal. Tez nie metoda.

    Nick nie może poniżyć/obrazić nicka.
    Chyba, że to Twoje imię i nazwisko

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 34. Data: 2018-07-17 08:41:48
    Od: A S <a...@e...pl>

    > Kupilem do projektora....

    Czy wybrany przez Ciebie box umozliwia nagrywanie programów?
    Masz szersze rozeznanie co tu piszczy?

    pozdro
    --
    A S

  • 35. Data: 2018-07-17 12:38:18
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ma gniazda USB i do karty SD. Gdzies czytalem ze mozna do niego podlaczyc twardy dysk
    USB. Zainstalowane ma kilka programow do odtwarzania multimediow. Obstawiam ze da sie
    z netu nagrac filmy i muzyke. Nie korzystalem z tego bo nie mialem potrzeby. Pudelko
    to telefon albo tablet bez wyswietlacza. Powinno dac sie zrobic wszystko co mozna
    zrobic na telefonie z androidem.

  • 36. Data: 2019-02-28 13:09:50
    Od: g...@g...com

    W dniu czwartek, 12 lipca 2018 16:29:32 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > [..] Wymienilem na A95X R1. Drozszy o dwie dychy. Zapodalem mu z netu fhd1080,
    ciagnie. 4K nawet nie jeknal. Byl film 8k i tez bez jakania ciagnal jak myszka nie
    ruszalem. I jak by ktos potrzebowal niedrogiego cudaka do telewizora albo projektora
    zeby net w nim byl to tego drugiego moge polecic. Bez problemu wspolpracuje z
    bezprzewodowa myszka i klawiatura. Ma wszystko co powinien miec. Mozna podlaczyc net
    przewodem i po wifi. Dwa gniazdka USB jedno HDMI.

    Odkopuję wątek bo też mam projektor :D
    Jakiś "box" by się przydał, i nie wiem czy zalecenie Zenka dalej aktualne
    https://allegro.pl/oferta/smart-tv-box-android-6-a95
    x-r1-4x1-5ghz-1-8gb-kodi-6973666989

    czy może coś innego, np
    https://allegro.pl/oferta/tv-box-mxq-pro-4k-android-
    7-smart-klawiatura-i8-7823750694

    Bywają i po 400zł i droższe, tylko nie wiem co jako klient dostanę dopłacając.
    Potrzeba mi:
    - obsługa 1080p (tyle ma projektor) 60fps (tyle miewają
    - wyjście hdmi
    - usb
    - ethernet
    - Youtube, HBO Go, Netflix "i takie tam"
    - nieupierdliwa obsługa

  • 37. Data: 2019-02-28 13:25:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 28 lutego 2019 13:09:52 UTC+1 użytkownik g...@g...com
    napisał:

> [...]
    > - usb
    > - ethernet
    > - Youtube, HBO Go, Netflix "i takie tam"

    Zajrzyj do Biedronki- nie dalej jak w poniedziałek widziałem tam tvboxa 4k.
    Kup potestuj, nie podpasuje najwyżej oddasz.

  • 38. Data: 2019-02-28 13:42:51
    Od: Piotrek Paradysz <p...@g...com>

    Ja podpiąłem hdmi stick, coś takiego
    https://www.x-kom.pl/p/310604-nettop-mini-pc-intel-c
    ompute-stick-x5-z8300-2gb-32-w10.html
    Do tego klawiatura i myszka bezprzewodowa.

  • 39. Data: 2019-02-28 14:02:20
    Od: g...@g...com

    W dniu czwartek, 28 lutego 2019 13:42:52 UTC+1 użytkownik Piotrek Paradysz napisał:
    > Ja podpiąłem hdmi stick, coś takiego
    https://www.x-kom.pl/p/310604-nettop-mini-pc-intel-c
    ompute-stick-x5-z8300-2gb-32-w10.html
    > Do tego klawiatura i myszka bezprzewodowa.

    Troszke Gruby budżet. I troche nie wiem gdzie mam sobie to wetknąć ;) Teraz do
    projektora a potem do 'kina domowego' jak już go będę miał?

    @Kris
    http://www.biedronka.pl/pl/product,id,100220,name,sm
    art-box-android-tv "Produkt aktualnie niedostępny w ofercie". Ale i tak zajrzę do
    Stonki.

  • 40. Data: 2019-02-28 14:12:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 28 lutego 2019 14:02:22 UTC+1 użytkownik g...@g...com
    napisał:
    http://www.biedronka.pl/pl/product,id,100220,name,sm
    art-box-android-tv "Produkt aktualnie niedostępny w ofercie". Ale i tak zajrzę do
    Stonki.

    W tym tygodniu na 100% u siebie w Biedrze widziałem. Przy wejściu takie oszklone
    gabloty maja i w jednej z tych gablot lezał
    Ale pełno podobnych na allegro i aliexpres
    Patrz na podstawowe parametry bo reszta to tylko różnica w kształcie obudowy i rożne
    loga
    Zerknij jeszcze na OLx z Twojej okolicy czasami ktoś odsprzedaje i można tanio kupic