  • 31. Data: 2011-04-12 12:02:44
    Temat: Re: Uwaga dmucha
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Andrzej S. napisał:
    > Wydaje mi sie, (o ile uznamy, ze te 5 cm ocieplenia
    > to dosc), ze wymierzyli chlopcy te dystanse bardzo dobrze.

    :-)))

    Zaraz się dowiesz, że powinno być 20...

    Ja tam dałem styrodur - też piątkę - uważam, że bardziej istotne jest
    potem ocieplanie poddasza wełną, żeby te miejsca były zrobione
    dokładnie, bo jak zostanie jakaś szczelina po układaniu wełny, to będzie
    zawiewać i wtedy trzeba będzie rogi czymś uszczelniać.

    A mroźny wiatr potrafi właśnie rogi pomieszczeń na poddaszu wychładzać i
    tam się wykrapla potem woda - może to doprowadzić do czarnych plamek.

    Pozdr.
    Robert G.

  • 32. Data: 2011-04-12 16:32:25
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Andrzej S." <A...@g...com> wrote in message

    > Kolankowa ma zbrojone wstawki na dluzszym boku. Jest tez zazbrojona
    > po calym obwodzie. In minus to, ze w szczytach duze otwory okienne.
    >
    > https://picasaweb.google.com/AStasiew/Budowa#5213246
    715738562418

    Narożniki okien w ścianie szczytowej są za blisko krawędzi. Wszystko tam
    oprzemarznie i za wysoko ściana szczytowa.. Ja bym to rozebrał do połowy
    okien i postawił od nowa

  • 33. Data: 2011-04-12 16:52:40
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 12-04-2011 o 09:39:55 Kazimierz Debski <k...@o...eu> napisał(a):

    > Ja po sąsiedzku, na dachu dwuletniego domu widzę, że śnieg leży tylko na
    > tej części dachu, co wystaje poza obrys murów zewnętrznych. Bo na dachu
    > w obrysie murów to nawet przy 20 stopniowych mrozach śniegu nie
    > uświadczy.
    Ja też takie widzę, generalnie nowe domy wolniej tracą śnieg z dachu,
    starsze
    szybciej co świadczy o marnej izolacji lub jej braku.
    Ludzie nie zdają sobie sprawy ile energi tracą przez dach.
    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 34. Data: 2011-04-12 18:45:04
    Temat: Re: Uwaga dmucha BTW
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej S. wrote:

    > Kolankowa ma zbrojone wstawki na dluzszym boku. Jest tez zazbrojona
    > po calym obwodzie. In minus to, ze w szczytach duze otwory okienne.

> [...]
    655035788578

    Obejrzałem sobie resztę zdjęć... bardzo fajny fotopamiętnik, okolica też
    fajna.

  • 35. Data: 2011-04-13 05:31:31
    Od: "Andrzej S." <A...@g...com>

    W dniu 2011-04-12 20:45, Marek Dyjor pisze:

    > Obejrzałem sobie resztę zdjęć... bardzo fajny fotopamiętnik, okolica też
    > fajna.

    Podlasie. Sa jeszcze dzialki. Zapraszam :)

    --
    A S

  • 36. Data: 2011-04-13 05:31:36
    Od: "Andrzej S." <A...@g...com>

    W dniu 2011-04-12 18:32, kiki pisze:

    715738562418

    > Narożniki okien w ścianie szczytowej są za blisko krawędzi. Wszystko tam
    > oprzemarznie i za wysoko ściana szczytowa.. Ja bym to rozebrał do połowy
    > okien i postawił od nowa

    Fakt. Robilem co sie da. Na szczyty, gdy byl juz dach i w srodku
    stelaze pod G-K, nalozylem hektolitr pianki, a gdzie bylo dojscie -
    kawalki styropianu. Wywijalem to do wewnatrz ile sie dalo
    (znaczy by wywiniecia nie wlazly do pokoju).

    Na górnym stryszku (nieuzytkowym) dostawilem do sciany styropian.
    W pokoju na pieterku dalem 5 cm welny pod plyte GK na scianie
    szczytowej i kolankowej (czyli na scianach za którymi jest
    otwarty Kosmos).

    Najwazniejsze, ze murarz pamietal o oblozeniu szczytów styropianem
    (pamietam jak sie dziwilem po co to).

    pozdr serd
    --
    A S

  • 37. Data: 2011-04-13 07:16:57
    Od: ŁC <a...@r...to>

    Dnia Wed, 13 Apr 2011 07:31:31 +0200, Andrzej S. napisał(a):

    > Podlasie. Sa jeszcze dzialki. Zapraszam :)

    Po Pronarze wnoszę, że to Narew? :-)

    --
    ŁC
    Statystyką nie ma się co przejmować, ponieważ jest jak z bikini - niby

  • 38. Data: 2011-04-13 12:39:51
    Od: "Andrzej S." <A...@g...com>

    W dniu 2011-04-13 09:16, ŁC pisze:

    > Po Pronarze wnoszę, że to Narew? :-)

    Wioseczka w okolicy. Narew to metropolia, choć nie miasto.
    --
    A S