  • 1. Data: 2012-06-28 16:21:15
    Temat: Uwaga na firme JB DESIGN - z Warszawy
    Od: Marcin Rozwadowski <l...@g...com>

    Witam chciałbym ostrzec wszystkich przyszłych kooperantów firmy JB
    DESIGN z siedzibą w Warszawa ul. Żytnia 15A/29

    Owa firma działa w branży wykończeniowej, zleca przeróżne prace po
    czym nie płaci za wykonane usługi. Istnieje kilka firm które zostały
    oszukane przez ta firmę.

  • 2. Data: 2012-06-28 16:35:56
    Temat: Re: Uwaga na firme JB DESIGN - z Warszawy
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

[...]

    :)
    https://wizytowka.rzetelnafirma.pl/BusinessCard.aspx
    ?banner=N0TW7K9Z&source=1

  • 3. Data: 2012-06-28 17:09:06
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "Marcin Rozwadowski" <l...@g...com> wrote in message
    c.googlegroups.com...
> [...]

    > Owa firma działa w branży wykończeniowej, zleca przeróżne prace po
    > czym nie płaci za wykonane usługi. Istnieje kilka firm które zostały

    A może nie umiesz układać kafli albo malować ścian ? Mało który wykonawca
    potrafi dobrze położyć kafle żeby jeszcze były prosto bez zapadnięć.
    Przedstaw pracę za którą ci nie zapłacono, a powiemy czy słusznie czy nie i
    czy przypadkiem nie powinieneś odpkupić materiału ?

  • 4. Data: 2012-06-28 17:36:22
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>

    Użytkownik "kiki" <l...@l...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > Przedstaw pracę za którą ci nie zapłacono, a powiemy czy słusznie czy nie
    > i czy przypadkiem nie powinieneś odpkupić materiału ?

    Niech pokaże zdjęcia. Ocenimy.

  • 5. Data: 2012-06-28 19:06:19
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
> [...]
    > zapadnięć. Przedstaw pracę za którą ci nie zapłacono, a powiemy czy
    > słusznie czy nie i czy przypadkiem nie powinieneś odpkupić materiału ?

    ale zdajesz sobei sprawę że od tego jest sąd?

    a nie samosąd.

  • 6. Data: 2012-06-28 20:15:31
    Od: ŁC <a...@r...to>

    Dnia Thu, 28 Jun 2012 19:06:19 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > ale zdajesz sobei sprawę że od tego jest sąd?
    >
    > a nie samosąd.

    Zupełnie jak gwałt i samogwałt
    ;-)

    --
    ŁC
    www.ciulkin.pl

    Czy jeżeli mężczyzna powie to, co myśli, a nie usłyszy go żadna kobieta,
    to czy wciąż się myli?

  • 7. Data: 2012-06-29 03:39:01
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LIT
    in message news:jshtlm$o8u$1@usenet.news.interia.pl...

    > Niech pokaże zdjęcia. Ocenimy.

    Dokładnie, niech da foty za co mu nie zapłacono to ocenimy czy słusznie :-)

  • 8. Data: 2012-06-29 09:13:37
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    qosih$....@4...net
    *ŁC* napisał(-a):

    > Zupełnie jak gwałt i samogwałt
    > ;-)

    Tak mi się przypomniało... Czym się różni organizm onanisty od onanizmu
    organisty?
    <przewinąć w dół>

    Tym samym czym gwałt w samochodzie od samogwałtu w chodzie

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 9. Data: 2012-06-29 09:56:03
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 28 Cze, 19:06, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:
    > ale zdajesz sobei sprawę że od tego jest sąd?
    >
    > a nie samosąd.

    Ale przylazł z tym na grupę, a nie do sądu :P

    L.

  • 10. Data: 2012-07-02 21:57:39
    Od: "lumarcin" <lumarcin[rachu_ciachu]@vp.pl>

> [...]
    > Przedstaw pracę za którą ci nie zapłacono, a powiemy czy słusznie czy nie
    > i czy przypadkiem nie powinieneś odpkupić materiału ?

    Tak sie składa że owa firma zleca prace w zakresie szklarstwa - montaż
    luster w łazienkach, lakierowanego szkła lacobel na ścianach etc. Firma
    odbiera prace, niestety nie płaca gotówka tylko przelewem po wykonaniu
    usługi. gdybym wiezial wczesniej ze taka firma grasuje i żeruje na naiwności
    firm z branży szklarskiej zrobiłbym zamówienie za gotówke a nie na przelew
    ... tyle w temacie.

    Owa wiadomość ma na celu zwrócenie uwagi na istniejący problem z owa firma
    by nikt wiecej nie dał sie zrobic w konia ;)