  • 11. Data: 2016-03-18 23:09:25
    Temat: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 18 marca 2016 22:08:55 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > i znów mnie cos w usta wkładasz. Nie nie mówie takiego...

    "dobrą" prasę, wiec sie nie dziwie ze ci sie kojarzy... To tylko mówi o twojej próbie
    >weryfikacji zródeł informacji.
    >
    > wskażesz inne grupy zawodowe zajmujące się systemowym ukrywaniem
    > pedofili?

    zieeeeew....

    b.

  • 12. Data: 2016-03-18 23:29:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    "dobrą" prasę, wiec sie nie dziwie ze ci sie kojarzy... To tylko mówi o twojej próbie
    >weryfikacji zródeł informacji.

    > zieeeeew....

    znowu zniknąłeś pytanie. zieew...

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 13. Data: 2016-03-19 07:49:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 18 marca 2016 21:07:19 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Jeden z przyjaciol mojej corki wiek nastoletni ponoc zastanawia sie czy
    > nie jest gejem, znaczy tym rowerowym co to noge sie opiera. Mowi tak i
    > nie jest pewny. Corka mojej szwagierki tez wypisywala bzdury, ze ma
    > dziewczyne ze dwa lata temu. Poczatek wieku dojrzewania. Przez ten caly
    > idiotyzm z gender i innymi pierdolami dzieciakom pier...lic sie w
    > glowach zaczyna. No do chu chyba sie wie, czy sie lubi chlopakow czy
    > dziewczyny? Ja wiedzialem a tu zaczynaja byc problemy.
    znajoma nauczycielka mówiła nie tak dawno że teraz modne jest wśród młodzieży "bycie"
    gejem.
    Kolegi córka lat 17-18 też twierdzi że chłopów nie lubi. Czy to u niej faktyczne czy
    wpisała się w obowiązujące trendy trudno wyczuć

  • 14. Data: 2016-03-19 09:41:29
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2016-03-19 o 07:49, Kris pisze:

> [...]
    > Kolegi córka lat 17-18 też twierdzi że chłopów nie lubi. Czy to u niej faktyczne
    czy wpisała się w obowiązujące trendy trudno wyczuć

    Do mnie na wieś to chyba jeszcze to nie dotarło, jak odbieram dzieciaka
    ze szkoły to słyszałem nie raz jak chłopcy krzyczeli do siebie z pogardą
    'Ty geju!'. Syn też to słyszał i zapytał co to znaczy, dowiedziałem się
    potem, że to jedna z cięższych obelg.

  • 15. Data: 2016-03-21 15:58:30
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

> [...]
    > Kolegi córka lat 17-18 też twierdzi że chłopów nie lubi. Czy to u niej faktyczne
    czy wpisała się w obowiązujące trendy trudno wyczuć

    Ale trzeba rozróżnić dwie kwestie - głupią modę od faktycznie innej
    orientacji.
    Akurat mam wsród znajomych zarówno lesbijki, jak i gejów, więc trochę
    znam temat z faktycznych rozmów, a nie medialnych przekazów. I to nie
    jest takie czarno-białe i jak to kolega Maniek4 napisał: "chyba się wie,
    czy się lubi chłopaków czy dziewczyny". Otóż tak by pewnie było gdyby
    homoseksualiści w naszym świecie byli tak samo "normalni" (w sensie
    postrzegania ich przez otoczenie i występowania samego zjawiska
    homoseksualizmu), jak hetero. Ale właśnie rzecz w tym, że prosto być
    hetero i stwierdzić, że się lubi kobiety czy mężczyzn (w przypadku
    kobiet). Ale jeżeli jesteś dzieciakiem i od pierwszych miesięcy życia Ci
    się wtłacza do głowy heteroseksualny punkt widzenia jako jedyny w
    zasadzie obowiązujący, jeżeli gdzie się nie ruszysz, to w zasadzie
    wszystko jest ustalone pod heteroseksualnych, jeżeli przyznanie się do
    homoseksualizmu nadal, przynajmniej w Polsce, musi być aktem wielkiej
    odwagi i odporności na wrogie nastawienie społeczeństwa, to potem nic
    dziwnego, że taki homoseksualista w wieku lat kilkunastu, kiedy mu się
    ta dojrzałość emocjonalna i seksualna kształtuje, zaczyna być wygłupiony
    i czasami już sam nie wie, czy jest hetero czy może jednak homo.
    Mam koleżankę, która bardzo wcześnie stwierdziła, że jest homo, właśnie
    mając lat bodajże 14. Wszyscy w okół uważali to właśnie za jakiś
    nastoletni wybryk, ale minęło lat kilkanaście, teraz tych lat ma prawie
    30 i... jest homoseksualna.
    Kolejny przykład, to na odmianę koleżanka, która mając lat 20 kilka
    dopiero odkryła, że to nie jest tak, że ona jest jakaś oziębła i nie ma
    zainteresowania facetami. Po prostu okazało się, że jest lesbijką i że
    podniecają ją, kocha je i generalnie jak najbardziej jest
    zainteresowana, ale kobietami. Ale zanim psychicznie dopuściła do siebie
    taką myśl (wywodzi się z mocno konserwatywnej rodziny), to było parę
    dobrych lat męczarni dla niej.
    Tylko w sumie nie wiem po co to tu wszystko piszę, bo za chwilę pewnie i
    tak znajdzie się jeden z drugim telewizyjny znawca i zacznie krzyczeć o
    pedałach...
    A tych "modnych" gejów i lesbijek, to sami homoseksualiście zazwyczaj
    nie lubią, tak samo jak i szumnych marszów i jakichś medialnych
    ekscesów. Bo to zazwyczaj im więcej problemów robi niż pożytku.

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 16. Data: 2016-03-21 16:04:14
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2016-03-18 o 20:07, Budyń pisze:
    > pisałem kiedys ze gdy bedzie sie dzieciom wmawiac ze mogą być wilkiem to coniektóre
    zechcą nim być. Krzywdzenie dzieci w toku:
    > http://wpolityce.pl/spoleczenstwo/285625-skutki-poli
    tyki-gender-w-wielkiej-brytanii-w-ciagu-ostatnich-5-
    lat-liczba-dzieci-z-zespolem-dezaprobaty-plci-wzrosl
    a-o-1000-proc

    To nie jest według mnie żaden efekt polityki gender (pomijając już fakt
    o idiotyzmie samego tego nazewnictwa, ale o tym mi się już tu naukowej
    debaty nie chce prowadzić) tylko po prostu teraz te wszystkie przypadki
    mają odwagę ujrzeć światło dzienne lub też diagnozujący lekarze mają
    świadomość takiego procesu. A kiedyś albo taki się nie przyznawał albo
    go zamykali w jakimś psychiatryku i pod elektroprądami trzymali.

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 17. Data: 2016-03-21 17:01:27
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-21 o 15:58, Kżyho pisze:

    > Ale trzeba rozróżnić dwie kwestie - głupią modę od faktycznie innej
    > orientacji.

    Faktycznej orientacji to moda sie nie trzyma.

> [...]
    > homoseksualiści w naszym świecie byli tak samo "normalni" (w sensie
    > postrzegania ich przez otoczenie i występowania samego zjawiska

    Nie ma zakazu bycia innym. A normalnosc wyznacza populacja. Wiekszosc
    jest norma a nie odwrotnie. Jezeli koledzy opowiadaja o laskach a nie
    facetach to jest normalne a to wyznacza mniej wiecej to co mamy w
    spodniach. A ze nie wszystko jest proste to juz inna sprawa.

> [...]
    > wszystko jest ustalone pod heteroseksualnych, jeżeli przyznanie się do
    > homoseksualizmu nadal, przynajmniej w Polsce, musi być aktem wielkiej

    Nikomu niepotrzebnej. Po jaka cholere do czegos sie przyznawac tak
    naprawde? Kogo to obchodzi jakie kto ma preferencje?

> [...]
    > ta dojrzałość emocjonalna i seksualna kształtuje, zaczyna być wygłupiony
    > i czasami już sam nie wie, czy jest hetero czy może jednak homo.

    No wiesz.. To nie spoleczenstwa wina, ze w przyrodzie jest roznie.
    Wychowuja sie w spoleczenstwie heteroseksualnym i konsekwencje tego
    beda. Rodzina jest heteroseksualna bo gdyby nie, to nie byloby dzieci.
    Tylko, ze to cale gender sprawia, ze dzieciaki sie w tym gubia i to nie
    jest dla nich dobre. Homoseksualni na poczatku zawsze sa zagubieni, wiec
    zeby bylo im razniem mamy zagubic reszte?

    Pozdro.. TK

  • 18. Data: 2016-03-21 17:15:02
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 21 marca 2016 15:58:32 UTC+1 użytkownik Kżyho napisał:

    czy wpisała się w obowiązujące trendy trudno wyczuć

    > Ale trzeba rozróżnić dwie kwestie - głupią modę od faktycznie innej
    > orientacji.

    trzeba odróżnic 3 sprawy: faktyczną orientacje homo, modę homo i wywołanie choroby
    "psychicznej" w którym osobnik pod wpływem zaburzenia nie jest w stanie zdefiniowac
    lub błednie definiuje orientację.

> [...]
    > zasadzie obowiązujący, jeżeli gdzie się nie ruszysz, to w zasadzie
    > wszystko jest ustalone pod heteroseksualnych,

    no tak - widzi to dziecko bo hetroseksualne społeczenstwo jest normalne.
    Homoseksualne ginie w jednym pokoleniu.
    I zwróc uwagę, dziecku nikt nie wmawia ty masz susiaka to jestes mezczyzną, a ty
    cipke to kobietą z jakims ideologicznym nalotem. To sie odbywa naturalnie. Na
    poczatku dzieci w ogóle nie identyfikują sie z płcią, potem chłopaki i dziewczyny
    trzymają sie w swoich grupach (a nic to nie ma wspolnego z orientacją - a tylko z
    rozwojem) a potem dziewczynom zaczynają sie podobac chłopcy i odwrotnie. Bez żadnego
    podkreslam ideologicznego parcia.

    Natomiast to co psuje cały ten naturalny cykl rozwoju dziecka to wprowadzenie ideolo
    genderowego. Dziecku które w pewnym wieku w ogóle nie ma poczucia własnej płci nagle
    przychodzi pan autorytet i mówi mozesz wybrac cxzy chcesz byc panem czy panią. I
    potrafi kompletnie naturalne odczucie które pojawi sie później zniszczyć - to jest
    swiadomy wywoływanie cieżkich schorzen zaburzen osobowosci i zamykałbym do pierdla.
    Przeciwko osobom z natury homo słowa nie dam powiedziec - ale takich debili to trzeba
    daleko od polski trzymac.

    b.

  • 19. Data: 2016-03-21 17:18:53
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 21 marca 2016 16:04:15 UTC+1 użytkownik Kżyho napisał:
> [...]
    a-o-1000-proc

    > To nie jest według mnie żaden efekt polityki gender (pomijając już fakt

    dokładnie taka sama sprawa z ciążami i aborcjam nieletnich w wiekiej brytanii - po
    wprowadzeniu wczesneej promocji seksualnej liczba problemów wzrosła.
    Takie głosy jak twój, nie iwdzące oczywistych związków, oczywiscie tez sie pojawiły.
    Te dekle jako recepte na problem, bo nie zaprzeczają , że jest, proponują : jeszcze
    wczesniejszą i mocniejszą promocje seksualizmu.

    b.

  • 20. Data: 2016-03-23 00:10:36
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 21 marca 2016 17:18:54 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    coniektóre zechcą nim być. Krzywdzenie dzieci w toku:
    tyki-gender-w-wielkiej-brytanii-w-ciagu-ostatnich-5-
    lat-liczba-dzieci-z-zespolem-dezaprobaty-plci-wzrosl
    a-o-1000-proc

    Kurde, o co chodzi z tym gender? Bo mnie się to kojarzy z biskupami którzy muszą
    straszyć przed wrogiem, a wroga trzeba wpierw nazwać.

    Kojarzę za to definicję encyklopetydczną (samo 'gender', nie 'ideologia gender'). I
    spotkało to moją córkę nawet:

    Kiedyś jedziemy sobie do znajomych, i nagle mówię "głodny jestem".
    Na to córka: "a czy pan Iksiński mieszka sam, czy z jakąś panią? Bo może ona coś
    ugotuje?"

    > dokładnie taka sama sprawa z ciążami i aborcjam nieletnich w wiekiej brytanii - po
    wprowadzeniu wczesneej promocji seksualnej liczba problemów wzrosła.

    "promocji seksualnej"??

    --
    bajcik