  • 21. Data: 2016-03-23 00:13:11
    Temat: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    W dniu piątek, 18 marca 2016 14:38:48 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > Tak sie koncza lewicowe rzady. Dlatego lewactwo trzeba tepic :)

    Co to właściwie jest lewactwo? ;)
    Pytam, bo słabo się znam na workach i szufladkach. Dużo prościej mi omawiać konkretne
    problemy i sprawy, łatwiej wtedy uniknąć nieporozumień.

    --
    bajcik

  • 22. Data: 2016-03-23 00:18:34
    Od: masti <g...@t...hell>

    Adam Sz. wrote:

    > Widziales ludzi ktorzy wczoraj (czy dwa dni temu?) manifestowali przeciw
    > islamofobii i rasizmowi w warszawie? ;) To sa lewaki. Po dzisiejszych zamachach
    > beda znowu sobie zmieniac profilowki na facebooku na kolor flagi belgijskiej
    > i rozdawac kwiatki terrorystom na znak rownosci. Pragna byc ubogacani kulturowo
    > - im ch*j bardziej ciapaty tym lepiej, bo przygoda jest bardziej egzotyczna.

    ale masz marzenia

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 23. Data: 2016-03-23 00:18:41
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    W dniu piątek, 18 marca 2016 20:07:49 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    > pisałem kiedys ze gdy bedzie sie dzieciom wmawiac ze mogą być wilkiem to coniektóre
    zechcą nim być. Krzywdzenie dzieci w toku:
    > http://wpolityce.pl/spoleczenstwo/285625-skutki-poli
    tyki-gender-w-wielkiej-brytanii-w-ciagu-ostatnich-5-
    lat-liczba-dzieci-z-zespolem-dezaprobaty-plci-wzrosl
    a-o-1000-proc

    Zwiększyła się wykrywalność?

    > ciekawe co powiedzą ci, którzy bronili kiedys "swobód" ludzi, gdyśmy sie spierali o
    ustawę o zmianie płci. Ergiemu nie przeszkadzała kobieta z brodą, ma chłop szczescie
    ze genderysci jego dzieci nie dopadły, pewnie inaczej by gadał.

    Transseksualizm to niestety przykra sprawa. Jak ktoś w złym ciele chodzi i się męczy,
    to może niech się przerobi i nie męczy. No bo po co ma się męczyć.

    --
    bajcik

  • 24. Data: 2016-03-23 00:20:46
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

> [...]

    - im ch*j bardziej ciapaty tym lepiej, bo przygoda jest bardziej egzotyczna.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 25. Data: 2016-03-23 00:25:25
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 23 marca 2016 00:21:45 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > ale masz marzenia

    A tak konkretniej?
    No niestety taka prawda. Ci ludzie sa jebnieci w glowe :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 26. Data: 2016-03-23 00:27:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    Adam Sz. wrote:

    > A tak konkretniej?
    > No niestety taka prawda. Ci ludzie sa jebnieci w glowe :)

    jak wszyscy religijni fanatycy. Niezależnie od religii

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 27. Data: 2016-03-23 00:29:10
    Od: masti <g...@t...hell>

    Adam Sz. wrote:

    > A tak konkretniej?
    > No niestety taka prawda. Ci ludzie sa jebnieci w glowe :)

    jak wszyscy religijni fanatycy. Niezależnie od religii. mówię o
    zamachowcach.

    Natomiast Ty piszesz o chujach i ubogacaniu z takimi wypiekami, że nie
    wiem czy zdążysz do łazienki.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 28. Data: 2016-03-23 00:33:59
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 23 marca 2016 00:30:40 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > jak wszyscy religijni fanatycy. Niezależnie od religii

    Akurat wiekszosc lewakow to ateisci.

    --
    Adam Sz.

  • 29. Data: 2016-03-23 07:52:44
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 23 marca 2016 00:10:39 UTC+1 użytkownik Krzysztof Garus napisał:
> [...]
    a-o-1000-proc

    > Kurde, o co chodzi z tym gender? Bo mnie się to kojarzy z biskupami którzy muszą
    straszyć przed wrogiem, a wroga trzeba wpierw nazwać.

    > Kojarzę za to definicję encyklopetydczną (samo 'gender', nie 'ideologia gender'). I
    spotkało to moją córkę nawet:

    > Kiedyś jedziemy sobie do znajomych, i nagle mówię "głodny jestem".
    > Na to córka: "a czy pan Iksiński mieszka sam, czy z jakąś panią? Bo może ona coś
    ugotuje?"

    po wprowadzeniu wczesneej promocji seksualnej liczba problemów wzrosła.

    > "promocji seksualnej"??

    gogla wyłączyli? masz prawo tematów nie znać ale kiepsko byc z tego dumnym.
    Poczytaj np to http://www.trybunalscy.pl/node/6440
    Dasz rade dotrzec i przeczytac całą książke? Bo badania czytelnictwa dają kiepskie
    wyniki, nie wiem czy ty czytaty jestes?

    b.

  • 30. Data: 2016-03-23 07:54:55
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    > jak wszyscy religijni fanatycy. Niezależnie od religii

    słownik PWN: fanatyzm <<żarliwość w wyznawaniu jakiejś idei lub religii, połączona ze
    skrajną nietolerancją>>

    Wychodzi ze masz rację bo to dotyczy islamu i ateistów.

    b.