eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWodomierz ze zdejmowanymi trybami, ze sprzęgiem magnetycznym › Re: Wodomierz ze zdejmowanymi trybami, ze sprzęgiem magnetycznym
  • Data: 2019-08-10 12:30:15
    Temat: Re: Wodomierz ze zdejmowanymi trybami, ze sprzęgiem magnetycznym
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10/08/2019 11:21, Jarosław Sokołowski wrote:
    > Arduino to z kilkanaście złotych kosztuje, a z takim czujnikiem IR może
    > wręcz kilkadziesiąt. Tymczasem kol. Marudny chce mieć tanio.

    Niktu tu nie marudzi poza niejakim Jarusiem.

    > Za 99 centów
    > mam moduły z wifi i możliwością podpięcia wprost czujnika Halla. Trzeba
    > przy tym nieco softu nasiekać, ale to przecież hobby, takie rzeczy się
    > tu nie liczą.

    I znowu bredzisz od rzeczy. NIKT nie ustalił jeszcze jaka do tego jest
    elektronika niezbędna. Być może to będzie arduino, być może jakiś
    gotowiec z bluetooth, być może jakiś pierdołowaty modulik za 99 centów
    [1] a być może to coś będzie jeszcze obrabiać dane z nastu czujników
    temperatury. TO NIE JEST ISTOTNE na tym etapie i zupełnie bez znaczenia.
    Bredzisz, po raz kolejny. Daj se spokój.

    Pytanie było o wodomierz z możliwością odczytu pola magnetycznego za
    pomocą halla. Nie pytałem i nie będę pytać o możliwosci obróbki sygnału
    bo zrobie to lepiej niż myślisz. I mam w domu jakieś naście modułów
    Arduino, bez przydzielonych zadań. Zgadnij, misiaczku złoty, czy aby na
    pewno ten Arduino będzie mnie wobec tego kosztować naście zł skoro mam
    je za friko (tak, nabyłem je za friko). Nie masz pojęcia jakie są
    możliwości, dlaczego wybieram taką opcję. Ale radzisz. Złośliwe. Po co?
    Masz jakiś cel w tym bredzeniu?

    [1] Pytanie czy modulik za 99 centów potrafi obrobić sygnał kwadraturowy
    na poziomie kHz bez gubienia impulsów, ale przecież to sprawdziłeś,
    inaczej byś tego nie pisał, nie?