  • Data: 2017-09-26 15:25:34
    Temat: Re: Wreszcie przestanie padać
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lisciasty pisze:

    > Albo do osikiwania, czyli trzęsienia się.

    Tak to się pewnie skończy, że oleję ten plan.

    > A co z tym czosnkiem? Da się wyhodować samemu? Bo kiedyś hodowałem
    > cebulę ale mi ją robale zeżarły, poczem popadłem w zniechęcenie.

    Tylko patrzeć jak nam kol. Dirko opisze wszystkie niebezpieczeństwa
    związane z amatorską hodowlą czosnku. Od siebie mogę dodać tyle, że
    ogrodnictwo to przede wszystkim sztuka uprawiania cierpliwości. Nie
    warto przejmować się jakimiś robalami, tyko siać, siać, siać. Dzisiaj
    one wygrały, w przyszłym roku być może nam się uda zwyciężyć.

    --
    Jarek