  • Data: 2017-09-26 20:50:04
    Temat: Re: Wreszcie przestanie padać
    Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:092fe63f-a8ea-400f-a2a7-03d8896bea76@googlegrou
    ps.com...

    > hodowałem cebulę ale mi ją robale zeżarły, poczem popadłem w zniechęcenie.

    Hejka. Nie wyhodować ino uprawiać. ;-)
    Bierzemy dorodne ząbki czosnku odpowiedniej odmiany (najlepsza taka,
    która udaje się u sąsiada), na przełomie września i października wsadzamy je
    do ziemi tak aby czubki ząbków były przykryte półcentymetrową warstwą ziemi
    ( ja sadzę głębiej w rozstawie 15 x 22,5 cm) i czekamy na zbiór do lipca
    przyszłego roku.
    Warto czosnek uprawiac współrzędowo z marchwią (rżędy na przemian co
    22,5 cm)
    Pozdrawiam instruktażowo Ja...cki