  • 181. Data: 2011-10-13 13:31:09
    Temat: Re: Wyborcy zadecydowali że chcą podatku katastralnego.
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2011-10-13 14:51, Andrzej Lawa pisze:
    > Z przyczyn pryncypialnych one też nie powinny mieć prawa głosu.

    Może powinieneś komuś innemu odp.
    Ja zdaje się nic nt kobiet nie pisałem.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 182. Data: 2011-10-13 13:31:35
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "kogutek" <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > by się potem z 50 lat a teraz byśmy jeździli porządnymi samochodami i
    > mieli
    > kasy do oporu, bo w europejskim super mocarstwie z ponad stu milionami
    > mieszkańców by tak było. Dorobiło by się w międzyczasie bajkę że Słowianie
    > tez
    > byli germanami. Albo trzeba było po bitwie przepierdnąć się aż do
    > francuskiej
    > granicy. Zgwałcić co było do zgwałcenia i zabrać wszystko co mają. Tylko
    > że
    > głupi Polak lezącego nie kopie. A to właśnie wtedy jak przeciwnik leży

    Mądrze prawisz. Gdybyśmy mieli spryt jaki mamy a mentalność jak niemcy to
    byśmy trzymali za jaja całą Europę.

    Marek

  • 183. Data: 2011-10-13 13:32:17
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    > No to, geniuszu prawa spadkowego, powiedz mi, jak przy pomocy testamentu
    > załatwisz opodatkowanie spadku dla konkubiny/konkubenta takie samo, jak
    > w przypadku małżonka, hmm?

    Wiedziałem, że o to ci chodzi :). Podatek od spadku to nie prawo do spadku.
    Ustawodawca zmniejsza obciążenie podatkiem dla "zdrowej" warstwy
    społeczeństwa, która tworzy rodzinę i przekazuje sobie majątek. Konkubent
    takiego przywileju nie dostaje i NIE jest to żadnym pozbawieniem go praw do
    spadku. Równie dobrze mógłbyś twierdzić, że wysoki podatek gruntowy czy
    katastralny pozbawia cię prawa do posiadania własności.

    > Dochodzą jeszcze kwestie związane z zachowkiem - np. jak będzie chciał(a)
    > zapisać wszystko partnerowi/partnerce, to zachowek dla rodziny z
    > dziedziczenia ustawowego będzie liczony od całości a nie od 50%.

    Znowu wciągasz poboczne tematy. Konkubent nabędzie w spadku 100%
    nieruchomości - tak jak i prawowita żona. A to, że będzie musiał spłacić
    większy zachowek nie zmieni faktu, że ów dom nabędzie w całości. Prawo do
    spadku jest więc identyczne. Zwiększa się tylko koszt nabycia. I znowu jest
    to sprawiedliwe społecznie. Skoro konkubent nie chce "wejść" w rodzinę
    partnera to musi wynagrodzić jego rodzinie to, że obca dla nich osoba
    zabiera im majątek.

    Podsumowując - ty nie chcesz wcale zmiany prawa spadkowego tylko likwidacji
    prawnej ochrony i wspierania rodziny.

  • 184. Data: 2011-10-13 13:32:29
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2011-10-13 14:47, kiki pisze:
    > Ale co ciebie obchodzi ich ślub?

    Nie ich ślub ale specjalne prawa nabywane poprzez to.
    Przecież mówimy w jakimś kontekście. O życiu społecznym o...
    kuźwa nie mam czasu dopisze potem

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 185. Data: 2011-10-13 13:36:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.10.2011 15:29, 4CX250 pisze:

    > Tak.
    > Uparty jestem.

    Odporny na wiedzę i trudny do zarąbania. Inaczej mówiąc - beton.

    > Nie, nigdy nie działa, nawet w potocznym sensie.
    > To tylko np. urządzenie pomiarowe znajdujące się w ruchu względem fali
    > zostanie oszukane, ale swoistość fali w przestrzeni nie jest naruszona
    > (poza odbiciami, zmianą kąta polaryzacji i innymi zjawiskami np.
    > refrakcji w wyniku napotkania na przeszkodę)

    Aaaaaaaaargh.... Czy ty jesteś komputerem, i to w dodatku prymitywnym
    jakimś, że nie rozumiesz metafor?

  • 186. Data: 2011-10-13 13:37:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.10.2011 15:31, quent pisze:

    > Może powinieneś komuś innemu odp.
    > Ja zdaje się nic nt kobiet nie pisałem.

    A czy nie pisałeś czasem, że lesbijki z przyczyn pryncypialnych nie
    powinny móc brać ślubu ze sobą?

  • 187. Data: 2011-10-13 13:40:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.10.2011 15:32, William Bonawentura pisze:

    > Wiedziałem, że o to ci chodzi :). Podatek od spadku to nie prawo do
    > spadku. Ustawodawca zmniejsza obciążenie podatkiem dla "zdrowej" warstwy

    Nawet jakby był 100%? ;->

    > społeczeństwa, która tworzy rodzinę i przekazuje sobie majątek.

    Ach, to teraz homoseksualizm to dla ciebie choroba? Idź przywitaj się z
    wujkiem Hitlerem.

    > Konkubent takiego przywileju nie dostaje i NIE jest to żadnym
    > pozbawieniem go praw do spadku. Równie dobrze mógłbyś twierdzić, że

    Jest.

    > wysoki podatek gruntowy czy katastralny pozbawia cię prawa do posiadania
    > własności.

    No popatrz.

> [...]

    > nieruchomości - tak jak i prawowita żona. A to, że będzie musiał spłacić
    > większy zachowek nie zmieni faktu, że ów dom nabędzie w całości. Prawo

    ROTFL

    > do spadku jest więc identyczne. Zwiększa się tylko koszt nabycia. I
    > znowu jest to sprawiedliwe społecznie.

    Bo?

    > Skoro konkubent nie chce "wejść"
    > w rodzinę partnera to musi wynagrodzić jego rodzinie to, że obca dla
    > nich osoba zabiera im majątek.

    Ależ on chce, ale nie może! Bo mu różni "z przyczyn pryncypialnych" nie
    chcą pozwolić.

    > Podsumowując - ty nie chcesz wcale zmiany prawa spadkowego tylko
    > likwidacji prawnej ochrony i wspierania rodziny.

    Kłamiesz.

  • 188. Data: 2011-10-13 13:59:38
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    nacocito wrote:
    > Dziwna logika i nie bardzo rozumiem co byś chciał usłyszeć z ust Premiera.

    rezygnacje

    > Czy wam bardziej by pasowało aby powiedział że wprowadzi na 100%??

    nam? posadzasz mnie o blekitna krew?

    > bo wtedy wg. waszej logiki by nie wprowadzili?

    poprostu stwierdzam ze slowa tego czlowieka okazaly sie nie raz i nie
    dwa gowno warte, wiec nie ma sie co opierac na jego 'deklaracji' ktora
    brzmi "nie *planujemy*, na 100%"

  • 189. Data: 2011-10-13 14:31:40
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2011-10-13 15:37, Andrzej Lawa wrote:
    > A czy nie pisałeś czasem, że lesbijki z przyczyn pryncypialnych nie
    > powinny móc brać ślubu ze sobą?

    Nie

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 190. Data: 2011-10-13 14:56:54
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Nawet jakby był 100%? ;->

    czy otwarcie promowany homoseksualizm jest spolecznie szkodliwy to sobie
    mozna podyskutowac, pamietajac o tym ze spoleczenstwo spoleczenstwu
    nierowne

    > Ach, to teraz homoseksualizm to dla ciebie choroba? Idź przywitaj się z
    > wujkiem Hitlerem.

    ale w to ze wplywa na rozmnazanie i zainteresowanie partnerami plci
    przeciwnej to chyba nie watpisz?

    wiem ze polityczna poprawnosc nie pozwala tego tak okreslac ale
    dla czlowieka z niewypranym mozgiem powinno byc w miare oczywiste ze jest
    to choroba\kalectwo, niezaleznie od tego co zgromadzenia tych czy innych
    psychologow uchwalaja

    mozna sie urodzic bez reki i zyc z tym odnoszac sukcesy wieksze niz
    wiekszosc ludzi, mozna tez zyc odczuwajac pociag do tej samej plci

    i o ile wali mnie to kto kogo i w jaki sposob rucha to nazywanie tego
    normalnoscia jest poprawne tylko o tyle o ze pewien odsetek zawsze tak ma
    i nie powino sie ich z tego powodu dyskryminowac, zupelnie niekoniecznie
    jednak zapewniajac wszystkie mozliwe bonusy ktore mieliby gdyby jednak
    homoseksualistami nie byli, ale w koncu mamy socjalizm, prawda?