  • 11. Data: 2013-05-18 00:28:41
    Temat: Re: Wykładzina du kuchni
    Od: k...@g...com

    niżej?http://www.wykladzinygolf.pl/linoleum/

    > Jak masz nierowne podloze, to cienka szybciej sie wytrze na
    >
    > nierownosciach.
    >
    > Grubsza daje wiekszy komfort - miekko, cieplo...
    >

    > Odporne mechanicznie sa cienkie i grube - zalezy od jakosci materialu
    >
    > i konstrukcji.

    Pierdu pierdu. Cieńsza jest odporniejsza bo się mniej odkształca pod obciążeniem. Na
    dodatek wychodzi że jest tańsza. Ale jest coś za coś. Cienka wymaga równiejszej
    podłogi. Panele spełniają ten wymóg.

  • 12. Data: 2013-05-18 00:42:18
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 18 Maj, 00:28, k...@g...com wrote:

> [...]
    Na dodatek wychodzi że jest tańsza. Ale jest coś za coś. Cienka wymaga równiejszej

    Przeciez panele sie odksztalcily ?
    Powyginaly sie do gory. W tych miejscach , cienka wykladzina sie
    poprzeciera.

  • 13. Data: 2013-05-18 00:45:19
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 18 maja 2013 00:42:18 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

> [...]
    podłogi. Panele spełniają ten wymóg.

    > Przeciez panele sie odksztalcily ?
    >
    > Powyginaly sie do gory. W tych miejscach , cienka wykladzina sie

    Napisał że chce wyrównać. Pod wykładziną nie muszą być ładne.

  • 14. Data: 2013-05-18 08:42:34
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 18 Maj, 00:45, k...@g...com wrote:

> [...]
    równiejszej podłogi. Panele spełniają ten wymóg.

    > Napisał że chce wyrównać. Pod wykładziną nie muszą być ładne.

    Jak wyrowna, to powstana szczeliny - to tak samo zle.

  • 15. Data: 2013-05-18 11:35:28
    Od: k...@g...com

    > Jak wyrowna, to powstana szczeliny - to tak samo zle.

    Dlaczego maja powstać szczeliny po wyrównaniu?

  • 16. Data: 2013-05-18 16:30:18
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 18 Maj, 11:35, k...@g...com wrote:

    > Dlaczego maja powstać szczeliny po wyrównaniu?

    Dlatego, ze panele, jak dostana wilgoci, to wywijaja brzegi do gory,
    przez co, tworza sie szczeliny.
    Dzieje sie tak dlatego, ze MDF ( rdzen panela ) zwieksza swoja
    objetosc pod wplywem wilgoci, a laminat( wierzchnia warstwa) nie
    zwieksza i przez to brzegi panela ida w gore.

  • 17. Data: 2013-05-18 22:02:56
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Marek napisał(a):

> [...]
    > objetosc pod wplywem wilgoci, a laminat( wierzchnia warstwa) nie
    > zwieksza i przez to brzegi panela ida w gore.

    No i właśnie te wywinięte do góry brzegi zostaną wyrównane
    (zeszlifowane?) i powierzchnia znów będzie płaska.
    BTW
    Gratulacje dla Kogutka za przerwanie ciągu bezsensownych cytatów :)
    --
    zbigi

  • 18. Data: 2013-05-18 22:20:37
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 18 maja 2013 22:02:56 UTC+2 użytkownik zbigi napisał:
    > Marek napisaďż˝(a):

    > No i w�a�nie te wywini�te do g�ry brzegi zostan� wyr�wnane
    >
    > (zeszlifowane?) i powierzchnia zn�w b�dzie p�aska.
    >
    > BTW
    >
    > Gratulacje dla Kogutka za przerwanie ci�gu bezsensownych cytat�w :)
    >
    > --
    >
    > zbigi

    Używam czytnika Googla. To dobry czytnik, trzeba się tylko do niego przyzwyczaić. Jak
    mam coś wycinać skoro czytnik tego nie pokazuje. A jakiś gówniane super czytniki nie
    kompatybilne z googlowym potem wariują. Googlowy czytnik też czasami wariuje jak
    dostanie informacje z jakiegoś gówna. Też powinienem się czepiać a tego nie robię. Bo
    po co.

  • 19. Data: 2013-05-18 22:30:58
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 18 Maj, 22:02, zbigi <z...@w...pl> wrote:
> [...]
    > BTW
    > Gratulacje dla Kogutka za przerwanie ci gu bezsensownych cytat w :)

    https://docs.google.com/presentation/d/1OzXpKEUl4Wsl
    snel90Tdolc-GvYOSTU5CA3CAUOwHMg/edit?usp=sharing

    Zobacz , ośle, jak sie zachowuja zniszczone panele.
    Po zeszlifowaniu ( 3-ci slajd) zostaja szczeliny.
    W te szczeliny, zostanie wcisnieta cienka wykladzina i natychmiast
    poprzeciera sie w tych miejscach.

  • 20. Data: 2013-05-18 23:12:15
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 18 May 2013 13:20:37 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Używam czytnika Googla. To dobry czytnik, trzeba się tylko do niego

    nie jest dobry bo niezgodny ze standardem

> [...]
    > wariują. Googlowy czytnik też czasami wariuje jak dostanie informacje z
    > jakiegoś gówna. Też powinienem się czepiać a tego nie robię. Bo po co.

    ciekawe, ze ze znanych mi ludzi uzywających googlowego tylko ty tak
    śmiecisz

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?