  • 21. Data: 2013-05-18 23:57:22
    Temat: Re: Wykładzina du kuchni
    Od: k...@g...com

    > Zobacz , ośle, jak sie zachowuja zniszczone panele.
    >
    > Po zeszlifowaniu ( 3-ci slajd) zostaja szczeliny.
    >
    > W te szczeliny, zostanie wcisnieta cienka wykladzina i natychmiast
    >
    > poprzeciera sie w tych miejscach.

    Sam to narysowałeś czy znalazłeś w googlach? Szacun że Ci się chciało. Szkoda tylko
    że w realu jest inaczej niż na tych rysunkach. Panele się nie paczą jak drewno tylko
    puchną. Po zeszlifowaniu i zamalowaniu farbą w miejscu gdzie spuchły będą mniej
    twarde w masie. Ale ze to będzie po 2mm od łączenia to nie ma żadnego wpływu na
    dalsze użytkowanie pod wykładziną. A nawet jak się zrobią przerwy. Niech Ci będzie że
    masz rację chociaż jej nie masz, idę na kompromis. Po zamalowaniu bierze się
    szpachelkę i najtańszą samochodową szpachlówką zalepia się szczeliny. Po utwardzeniu
    co trwa z 5 minut przeciera papierem na klocku do równa i sprawa załatwiona na
    najbliższe 20 lat. Tak wiem to bardzo drogo kosztuje. 6,50 za 20 deko. Lepiej kupić
    20m2 dwa razy droższej i słabszej mechanicznie wykładziny.

  • 22. Data: 2013-05-18 23:57:40
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 18 May 2013 14:59:08 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > To się spytaj tych znanych Ci ludzi jak oni to robią. I potem napisz
    > tutaj, albo wklej co odpisali.

    skoro nie umiesza to zacznij używać czytnika zgodnego ze standardami.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 23. Data: 2013-05-18 23:59:08
    Od: k...@g...com

  • 24. Data: 2013-05-19 10:34:34
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 18 maja 2013 23:57:40 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > skoro nie umiesza to zacznij używać czytnika zgodnego ze standardami.
    A co sa jakieś normy na czytniki?
    Korzystanie z google gropus jest z pewnych względów wygodne a ze niektórzy mają super
    wypasione czytniki które nie potrafia współpracować z google gropus to sorry. Moze
    warto zmienić czytnik na normalny.

  • 25. Data: 2013-05-19 10:40:01
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-05-18 22:30, Marek pisze:
    > Zobacz , ośle, jak sie zachowuja zniszczone panele.
    Bez jaj Panowie! Naoglądaliście się obrad Sejmu, że tak się spieracie?
    Owszem, porobiły sie szczeliny w panelach. Mają ok, 0,3-0,4 mm
    szerokości, są na powierzchni 0,5x0,5 metra (tylko przed zmywarką). Nie
    będzie żadnym problemem zeszlifować te kilka pasków do równego poziomu.
    Po zamalowaniu jakimś epoksydem powinno być równo, a szczeliny znikną.
    Nawet, gdyby pozostały, to do takiej szczeliny może się gazeta wcisnąć,
    co najwyżej.
    Jak się chcecie dalej sprzeczać, to zapraszam lepiej do mnie na grilla -
    zapewniam węgiel drzewny i podpałkę ;-)
    Jacek

  • 26. Data: 2013-05-19 12:19:01
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 18 Maj, 23:57, k...@g...com wrote:

> [...]
    najbliższe 20 lat. Tak wiem to bardzo drogo kosztuje. 6,50 za 20 deko. Lepiej kupić
    20m2 dwa razy droższej i słabszej mechanicznie wykładziny.

    Skad wiesz, ze 20 m2 ?
    Kto ma takie duze kuchnie w Polsce ...???

    Moj kolega ma kuchnie 4 m2

  • 27. Data: 2013-05-19 14:16:03
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 19 maja 2013 12:19:01 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

> [...]
    20m2 dwa razy droższej i słabszej mechanicznie wykładziny.

    > Skad wiesz, ze 20 m2 ?
    >
    > Kto ma takie duze kuchnie w Polsce ...???

    Grupa o budowaniu to zasugerowałem się nazwą i mi taka powierzchnia wyszła. Moja
    kuchnia ma 14m2 i nie znajduje się w domku tylko w kamienicy, to 20m2 w domku według
    mnie było by w sam raz. Przy 4m2 problem nie istnieje bo wystarczy kupić z rolki co
    ma 2 metry szerokości metr wykładziny i po położeniu jeszcze ścinki zostaną.

  • 28. Data: 2013-05-20 10:28:08
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 19 May 2013 01:34:34 -0700 osobnik zwany Kris napisał:

    > A co sa jakieś normy na czytniki?

    owszem RFC

    > Korzystanie z google gropus jest z pewnych względów wygodne a ze
    > niektórzy mają super wypasione czytniki które nie potrafia współpracować
    > z google gropus to sorry. Moze warto zmienić czytnik na normalny.

    czytniki są normalne. To googlegroups podobnie jak kiedyś Microsoft
    Outlook robi wszystko po swojemu.

  • 29. Data: 2013-05-23 20:03:10
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Marek napisał(a):

    > Zobacz , ośle, jak sie zachowuja zniszczone panele.

    Ośle? Do mnie? Dlaczego?
    Pohamuj się chłopaku, bo coś cię nerwy ponoszą... :\
    --
    zbigi

  • 30. Data: 2013-05-24 11:35:17
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2013-05-20 10:28, masti pisze:
    > czytniki są normalne. To googlegroups podobnie jak kiedyś Microsoft
    > Outlook robi wszystko po swojemu.

    Ja w domu mam możliwość pisania na grupę jedynie poprzez google-a.
    Żadne serwery nie chcą mnie wpuścić.
    Także nie jest wcale tak wesoło, że możesz sobie wybrać czytnik jaki chcesz.
    Chyba, że wiesz jak skonfigurować zewnętrzny czytnik, np. Thunderbirda
    aby korzystał z serwerów google-a.

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info