  • 1. Data: 2020-04-20 07:40:09
    Temat: Re: Z cyklu testować testować testować
    Od: Runt <r...@a...prv>

    > Rzygac to ci się chce pojebie pizdziaku vel runt dziura w dupie po angielskiej
    denaturze jaka wczoraj chlales i do 6:30 w niedzielę nie wytrzeźwiałes. ciebie los
    strasznie skaleczył. Najpierw jako noworodka matka porzuciła zima zapakowanego do
    foliowej torby przy śmietniku. Później nic lepiej nie było, jakis katolicki dom
    dziecka z księdzem dającym do ssania. Następny był burdel dla zasluzonych nazistow. A
    teraz za taliba w Londynie robisz i w śmietnikach remanenty robisz żeby przeżyć. Weź
    skończ ta farsę a nie życie i się podpal w proteście.

    Wciąż go trzyma ;-)))

    --
    Runt

    Keep smilling. All's well that ends well!

  • 2. Data: 2020-04-20 15:17:19
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W PRL listy zaczynające się od " uprzejmie donoszę" jedni pisali a inni czytali. Do
    której grypy siebie zaliczasz? Chciało ci się pizdziak vel runt dziura w dupie o
    godzinie w której normalny facet przez sen drapie się po jajach wstać i pisać donosy?
    No chyba że po obchodzie smietnikowych paśników jesteś i masz chwilę czasu na
    odpoczynek przed zbieraniem petow.

  • 3. Data: 2020-04-20 15:18:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Z głupim uśmieszkiem się urodziłeś czy to nabyte?

  • 4. Data: 2020-04-20 21:11:25
    Temat: Re: Z cyklu paszka morozow
    Od: Runt <r...@a...prv>

    W dniu 2020-04-20 o 15:17, ORMO-iwec Zenek Kapelinder pisze:
    > W PRL listy zaczynające się od " uprzejmie donoszę" jedni pisali a inni czytali.
    ty pisałes.
    >Do której grypy siebie zaliczasz?
    do ządnej zenusiu, nie urodziłem sie w PRL.
    >Chciało ci się pizdziak vel runt dziura w dupie
    zenusiu! a fe! skad u ciebie to zamiłowanie do odbytów?!
    >o godzinie w której normalny facet przez sen drapie się po jajach wstać
    zenusiu, nie nisze kalesonów.
    >i pisać donosy?
    i co zenusiu, opłaciło się donosić? zrobili cię w konia.
    >No chyba że po obchodzie smietnikowych paśników
    zenususiu, jak tam z tackami kociega żarcia? zgadza się ilość?
    >jesteś i masz chwilę czasu na odpoczynek przed zbieraniem petow.
    zenusiu, nie palę papierosów ale specjalnie dla ciebie mogę polecić
    sprzątaczce by zmobilizowała palących do wrzucania petów do spluwaczek.
    zapłacisz za DHL to ci sprzątaczka wyśle karton eleganckich bo
    angielskich petów. będziesz mógł szpanowac w kotłowni i na rusztowaniu.

  • 5. Data: 2020-04-20 21:12:05
    Temat: Re: Z cyklu usmiech a la albin
    Od: Runt <r...@a...prv>

    W dniu 2020-04-20 o 15:18, cwel Zenek Kapelinder pisze:
    > Z głupim uśmieszkiem się urodziłeś czy to nabyte?
    zenusiu, twoja mordeczka nie ma usmiechu od czasu kiedy spadłes na ryj z
    rusztowania. dlatego zenusiu możesz usmiechac sie jedynie nie półgebkiem
    a półdupkiem. zenusiu, uspokój sie! idź do lekarza. masz chłopie
    problemy z tarczycą.

  • 6. Data: 2020-04-20 21:12:53
    Od: Runt <r...@a...prv>

  • 7. Data: 2020-04-21 09:18:03
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 20 Apr 2020 07:40:09 +0200, Runt napisał(a):

> [...]
    teraz za taliba w Londynie robisz i w śmietnikach remanenty robisz żeby przeżyć. Weź
    skończ ta farsę a nie życie i się podpal w proteście.

    Hehe, jeśli chodzi o inwektywy to Zenek cię deklasuje :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 8. Data: 2020-04-21 10:14:56
    Od: Runt <r...@a...prv>

> [...]
    skończ ta farsę a nie życie i się podpal w proteście.

    > Hehe, jeśli chodzi o inwektywy to Zenek cię deklasuje :)

    Nie mam wprawy!
    Nie pracowałem tak jak zenuś na "warstacie" gdzie bluzgi sa normą. ;-)))

  • 9. Data: 2020-04-21 12:27:08
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jakie to ma znaczenie że się nie urodziłeś w PRL. Z mlekiem matki nic nie wyssales bo
    cię pizdziak vel runt dziura w dupie głodnego zapakowanego w reklamówkę zima przy
    śmietniku zostawiła. Jeśli już coś ssales to fiuta Batmanowi w przykościelnym domu
    dziecka. To że gnida jesteś dostałeś w genach po nn ojcu. W PRL byś się sprawdził.
    Najpierw byś uprzejmie donosił na innych. Potem byś dalej donosił i jednocześnie
    czytał donosy innych. A że PRL-u nie ma mieszkasz pod mostem a Anglii i zresz co inni
    wyrzuca.

  • 10. Data: 2020-04-22 08:56:51
    Od: Runt <r...@a...prv>

    W dniu 2020-04-21 o 12:27, dureń genetyczny Zenek Kapelinder pisze:
    > Jakie to ma znaczenie że się nie urodziłeś w PRL.
    ty ormowcu nie wiesz gdzie się urodziłes! ;-)
    >Z mlekiem matki nic nie wyssales
    ty ssałeś z mongolskiego fiuta ;-)))
    >bo cię pizdziak vel runt dziura w dupie głodnego zapakowanego w reklamówkę zima przy
    śmietniku zostawiła.
    zenusiu, opisujesz swoją historie ;-)))
    >Jeśli już coś ssales to fiuta Batmanowi w przykościelnym domu dziecka.
    zenusiu, skad u ciebie takie zamiłowanie do męskich genitaliów? ;-)))>To
    że gnida
    zenusiu, większej gnidy niz ty nie ma w całej galaktyce ;-)))
    >jesteś dostałeś w genach po nn ojcu.
    zenusiu, ty masz geny po bezpańskim kundlu! ;-))
    >W PRL byś się sprawdził.
    ty się sprawdziełs jako ORMO-iwec donosiciel ;-)))
    >Najpierw byś uprzejmie donosił na innych.
    ty zenusiu donosiłes z odrazą? ;-)))
    > Potem byś dalej donosił i jednocześnie czytał donosy innych.
    opisujesz zenusiu siebie! ;-)
    >A że PRL-u nie ma mieszkasz pod mostem a Anglii
    zenusiu, ty jesteś bezdomny i sypiasz po smietnikach ;-)))
    > i zresz co inni wyrzuca.
    zenusiu, jak ci smakuje żarcie z kocich tacek? ;-)))

    chłopie, idź do lekarza i lecz się chociaz na nogi! ;-))))