  • Data: 2019-01-03 11:16:25
    Temat: Re: Zamiana węgla na gaz
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 3 stycznia 2019 10:49:20 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:

    > Jesteś pewien?
    > 4 tony węgla to to u mnie jakieś 3400zł.
    > Tobie wyszło 4500zł
    > Czyli 1100zł różnicy.

    Podałem link do konkretnego wegla który kupujemy
    Ten Twój tańszy być może mniej kaloryczny więc zeszłoby go więcej

    > A jak mama to pewnie emerytka albo zaraz będzie.
    > W polsce emerytura średnia to ok 1500zł.

    Mama ma 1308zł

    > Ja bym pogadał z mamą wcześniej.

    Tu nie ma o czym gadać
    Kocioł ma już ponad 20lat więc pewnie lada chwila padnie.
    Nowy kocioł węglowy porównywalny cenowo z kotłem gazowym jest
    Fakt że dojdzie opłata za przyłącze- kilka tysi tu liczę
    Na teraz trzeba wywalić praktycznie jednorazowo 4tysie raz do roku na węgiel. No i
    węgiel z roku na rok podrożał o 20%

    Jak będzie gaz to co miesiąc 400zł do gazowni przez cały rok wysyłać będzie trzeba i
    tyle.
    I będzie w tym załatwione grzanie CWU poza sezonem