    From: Ikselka <i...@g...pl>
    Subject: Re: Zarówka? 50 dolców poprosze!
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Date: Thu, 19 May 2011 16:21:04 +0200

    Dnia Thu, 19 May 2011 16:10:57 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > a kot będzie za te bezsensowne elektrowinie płacił?

    Energia pozyskana przez farmy wiatrowe jest bardzo droga, droższa niż z
    konwencjonalnej elektrowni, ale jest odkupowana przez konwencjonalne
    elektrownie i sprzedawana poniżej ceny zakupu, czyli ze stratą. A dzieje
    się tak tylko po to, aby elektrownia konwencjonalna nadążając za
    idiotycznymi normami unijnymi mogła wykazać że odpowiedni procen
    Powyższa wiadomość z pierwszej ręki - od rodziny pracujacej w odpowiednim
    dziale w ZEORK w Słupsku (pola wiatrowe koło Słupska zasilają elektrownię w
    energię...).

    Wiadomość moja, autorska: od lat obserwuję całe składy pociągów zapełnione
    drewnem (ślinka mi cieknie - my już od lat nie możemy takiego drewna u
    leśniczego kupić, a i żadnego) wywożące z naszych kieleckich lasów ten
    surowiec na... spalenie w elektrowni Połaniec, kilkadziesiąt km od Kielc.
    Powód ten sam - idiotyczne normy unijne, więc elektrownia spalając drewno,
    cenny a dla normalnych klientów już niedostępny surowiec, wykazuje
    procentowy udział surowców odnawialnych w swojej produkcji energii.

    PARANOJA :-(((
    --
    XL
    człowieka." Roberto de Mattei