    From: Ikselka <i...@g...pl>
    Subject: Re: Zarówka? 50 dolców poprosze!
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Date: Thu, 19 May 2011 16:27:13 +0200

    Dnia Thu, 19 May 2011 16:21:04 +0200, Ikselka napisał(a):

    > Energia pozyskana przez farmy wiatrowe jest bardzo droga, droższa niż z
    > konwencjonalnej elektrowni, ale jest odkupowana przez konwencjonalne
    > elektrownie i sprzedawana poniżej ceny zakupu, czyli ze stratą. A dzieje
    > się tak tylko po to, aby elektrownia konwencjonalna nadążając za
    > idiotycznymi normami unijnymi mogła wykazać że odpowiedni procen

    (wcięło)
    procent energii przez nią sprzedawanej pochodzi ze źródeł odnawialnych
    (ładne mi odnawialne źródło - las który musi się "odnawiać" 30-40-50 lat, o
    ile w ogóle ktoś go "odnowi", bo jak Ministrestwo Finansów przejmie Lasy
    Państwowe, to już tylko wycinka będzie odchodziła, o sadzeniu nawet ptak
    nie zakwili, bo nie będzie pieniędzy ani pomyslunku, więc ani lasu, ani
    tych ptaków...).

    j.w.
    --
    XL