  • From: "Big Jack" <a...@b...zz>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Zlewowe rozterki
    Date: Thu, 3 Nov 2011 09:57:26 +0100

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/j8tioe$6f9$1@news.one
    t.pl
    *Robson* napisał(-a):

    > IMHO, jak to w fizyce, nie ważna jest droga, ważna jest różnica
    > poziomów - jest jednakowa. Wiec dla czystej wody to nie ma żadnego
    > znaczenia. Ale, w kuchni jak to w kuchni, z wodą leci trochę
    > odpadków, fusów z kawy itp., w zlewie A jest większa szansa
    > zapychania się syfonu, odpadki trzeba podnieść wyżej. Ja bym
    > zastosował B.

    Wariant B to jest w tej chwili. Problem dotyczy zjawiska dawno już
    przeze mnie opisanego
    http://groups.google.com/group/pl.rec.dom/browse_thr
    ead/thread/85b7b3779c0a9f53/4028bd9187233ec6?hl=pl&q
    =%22syfon%22+author:Big+author:Jack#4028bd9187233ec6
    lub krócej http://tinyurl.com/6396yhl A
    ponieważ moja SM jest tylko i wyłącznie od brania i defraudowania
    pieniędzy, to muszę znaleźć jakieś zastępcze rozwiązanie, stąd pomysł na
    wydłużenie syfonu. Może wtedy podciśnienie powstające przy wpuszczaniu
    do pionu ścieków przez sąsiada z góry nie da rady wyssać w ten
    sposób wydłużonego słupa wody. O zapychanie syfonu odpadami stałymi
    jestem spokojny, nie będzie to miało miejsca.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675