    From: "MB" <k...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Zmywarka a brudne naczynia ?
    Date: Thu, 12 Feb 2009 09:15:35 +0100
    Sender: k...@w...pzuzycie.pl

    > hmm, no wlasnie
    > co prawda ze szklankami itp nie mam problemu, ale jak np. w garnku myje
    > ziemniaki albo makaron, to nie ma szans aby zmywarka zmyla mi tą obwódkę
    > po gotujacej sie wodzie
    > Normalne?
    >
    > Zmywarka bosh'a 45cm, program automatyczny, uzywana sol, proszek i
    > nablyszczacz - wszystko calgonit

    Ja również mam zmywarkę bosch'a: 60cm, program automatyczny, w tej chwili
    kostki W5 z Lidla ale wcześniej proszek, sól i nabłyszczacz calgonit. Z
    garnkiem po makaronie faktycznie może być problem ale niezależnie od tego
    czy garnek jest myty od razu czy też po tygodniu. Problem występuje jednak
    jedynie wtedy gdy po gotowaniu pozostają przyklejone "kluski". Z tego też
    względu, tak jak wszystkie grubsze resztki, usuwam je mechanicznie przed
    wstawieniem do zmywarki.
    Jeśli zaś chodzi o obwódki - być może problemem jest twardość wody. Spróbuj
    zwiększyć zmiękczanie wody - może to pomoże.

    Pozdrawiam
    MB