    From: arek <A...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Zmywarka a brudne naczynia ?
    Date: Thu, 12 Feb 2009 00:47:40 -0800 (PST)

    On Feb 11, 9:23 pm, "/// kaszpir ///" <a...@a...pl> wrote:
    > Znajomy powiedział mi coś co bardzo mnie zniechęciło do zmywarki ...
    > Jego znajomi płuczą w wodzie talerze przez włożeniem ich do zmywarki ...
    > Bo niby nie wolno wkładać bridnych talerzy bo można zepsuć (zapchać)
    > zmywarkę :(

    Zdrowy rozsadek rzecz cenna. Jak sie nie posiada,
    to sie placi :)

    > Nie ukrywam że mnie to lekko zmartwiło , bo p oco mi zmywarka jeśl najpierw
    > muszę opłukać/umyć naczynia ?

    No dokladnie. Po co tym wszystkim ludziom te zmywarki,
    skoro one sie nie oplacaja? :)

    > Czy to prawda ? Czy może jakiś "mit"?

    Znasz swoich znajomych (i znajomych znajomych),
    sam ocen, czy mowia do rzeczy, czy pierdola jak zwykle.

    > Czy zatem mogę włożyć brudne naczynia do zmywarki ?

    Tylko czyste. Brudnych nie, bo sie maszina popsuje.

    > No i druga rzecz.
    > Rodzina 2 + 2 , w tym 2 małych dzieci (2 latka). Nie jemy jakiś
    > wielodaniowych obiadów i raczej góry talerzy nie ma ...

    Sie myje na biezaco, to nie ma.
    4 osoby:
    4 naczynia + 4 sztucce * 3 posilki dziennie
    kubki na napoje na biezaco w trakcie dnia.

    Naczynia do przygotowania posilkow (garnki, noze,
    miksery, patelnie, deski).

    > Chciałem uruchamiać zmywarkę co kilka dni , ale znów mi powiedziano że
    > brudne talerze (garnki i itd) jak na nich brud zaschnie to ich zmywarka nie
    > umyje i dlatego powinno się brudne naczynia najpierw obmyć ...

    Takiemu panu kiedys powiedziano, ze do kasownika
    trzeba zaspiewac stacje docelowa, do ktorej jedzie.

    I tez uwierzyl :)

    > Nie ukrywam że zmywarka miała by nas zupełnie "odciązyć" z zmywania i
    > chciałbym zmywarkę używać co kilka dni a brudne naczynia / talerze i itd
    > miały by sobie leżeć i czekac na zmywanie zmywarką ...

    W 45cm zmywarce? Ty sie zobacz ile taki 'potwor'
    ma pojemnosci :)

    > Jak to zatem jest ?

    Tak to jest, ze sprzet jest dla czlowieka,
    nie na odwrot.

    Kupujesz zmywarke, paczke kostek W5 z lidla,
    butelke nablyszczacza W5 z lidla, a pozniej
    pakujesz do niej brudne rozmaitosci, ile wlezie.

    Sie zatka, to odpalasz.

    PS.
    Dzieci, zwierzat i innych cennych przedmiotow
    sie nie myje w zmywarce ;)