  • Data: 2018-06-26 22:32:00
    Temat: Re: bajery w lodówkach
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 6/26/2018 9:05 PM, Krycha wrote:
    > Czy wg was warto kupować lodówkę z takimi bajerami jak pełny no-frost
    > czy komora świeżości Vit Control Plus, podwójny termostat.

    Odpowiem tak. Do tej pory uzywalismy zwykłej lodówki i było dobrze.

    Kupilismy teraz większą, z bajerami. W śród tych bajerów jest jeden z
    którego istnienia nie zdawałem sobie sprawy: szuflada 0C z wentylacją.

    Wkładasz do lodowki paprykę. Po tygodniu jest szansa że zmieknie i
    złapie pleśń.

    Wkładasz do szuflady 0C papryke. Ma 4 tydzień i jak nowa. Wędlina po
    tygodniu smakuje tak samo. Bakłażan przeleżal w zapomnieniu z półtora
    miesiąca i wyrzuciłem tylko dlatego że nie dawałem wiary w cuda mimo faktów.

    W starej musiałem wszystko zamrażać a to znowu powoduje efekt taki że
    warzywa zmieniają smak, wedlina zamienia sie w bryłę lodu.

    Reszta bajerów zbedna. Ale ta szuflada jest znakomita.