  • Data: 2019-03-28 10:05:23
    Temat: Re: bajery w lodówkach
    Od: "miumiu" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "collie" <c...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:5b33bb65$0$687$65785112@news.neostrada.pl...

    > Albo - CoolerCompartment. Jak zwał, tak zwał, ale rzecz przydatna.
    > Ogólnie co wodotrysków: przy założonej cenie, brać tę lodówkę, która
    > ma ich więcej. Wszystkie bajery się przydadzą, prędzej, czy później,
    > choć początkowo mogą wydawać się zbyteczne. Zwrócić też uwagę na
    > klasę energetyczną lodówki (minimum A++), bo to będzie bezpośrednio
    > bić po kieszeni.

    Ale tez bez przesady. Roznice w cenie tych najwyzszych klas lodowek sa tak
    duze, ze 30 lat eksploatacji przy aktualnych cenach pradu nie zrekompensuje
    tego. Np. 1000zł roznicy w cenie przy roznicy w rachunkach 50zl rocznie
    bedzie sie rekompensowac 20 lat. Imho zadna dzisiejsza lodowka tyle nie
    przezyje. Nie przezyje nawet 10 lat.

    --
    Pzdr