  • 11. Data: 2009-02-02 09:00:21
    Temat: Re: bateria z fotokomórką - nie wyłącza się
    Od: Moorek <m...@p...onet.pl>

    On 2 Lut, 02:40, Marcin Gryszkalis <m...@f...pl> wrote:

    > no też tak pomyślałem, ale z drugiej strony nie bardzo mam pomysł gdzie,
    > tzn. na czujniku nie (bo zresztą czyściłem go specjalnie),

    Czyściłeś od środka szybkę przykrywającą diody i same diody????
    To najczęstszy powód ciągłej pracy czujników -zbierający się kurz i
    osiadający na szkiełku od środka powoduje odbicie promieni
    podczerwieni przez co czujnik widzi non-stop "obiekt" przed sobą.
    Czyściłem tak wiele razy kuchenki "bezprzyciskowe" i inne urządzenia
    (niektóre drukarki mają też czujnik podczerwieni) - jeżeli czyszczenie
    całej optyki nie pomoże to już nie wiem, elektronika walnięta.

    Pozdrowienia
    Moorek

  • 12. Data: 2009-02-02 16:23:44
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 02 Feb 2009 02:38:03 +0100, Marcin Gryszkalis napisał(a):

    > masz jakiś kompleks na punkcie baterii bezdotykowych?

    A to można mieć? - boszsz, tyle jest rzeczy na świecie :-D
    Ty to musisz być biedny na tym punkcie...

  • 13. Data: 2009-02-06 14:41:27
    Od: "Funaki" <T...@v...pl.TNIJ>

    Użytkownik "Marcin Gryszkalis" <m...@f...pl> napisał w wiadomości

    > Jak w temacie - mam taką baterię - made in china, ale wyglądała na całkiem
    > porządną - http://www.chinamdl.com/about.html
    > Działała sobie rok albo dłużej i ostatnio zaczęła mieć problemy z
    > wyłączaniem, włącza się zawsze bez problemu natomiast nie wyłącza.

    I jak, już wię wyłączyła czy nadal woda leci?

    --
    Pzdr
    Fun

  • 14. Data: 2009-02-06 21:47:34
    Od: Marcin Gryszkalis <m...@f...pl>

    Funaki wrote:
    > I jak, już wię wyłączyła czy nadal woda leci?

    :) na razie za rada moorka mam zamiar ja lepiej wyczyscic, ale to wymaga
    demontazu, a na to nie mam w tej chwili czasu (bo instalacja dosc
    zakrecona i schowana wiec to nie 5 minut - przynajmniej jak dla mnie)

    pozdrawiam
    --
    Marcin Gryszkalis, PGP 0x9F183FA3
    jabber jid:m...@f...pl, gg:2532994