  • 31. Data: 2017-04-16 21:28:40
    Temat: Re: brama otwierana z dwóch stron - jak najprościej?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 15 kwietnia 2017 23:31:42 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Ja sie zastanawiam nad jakims drive/smart planem. Licze to i wychodzi
    > na calkiem przyzwoita oferte :)
    Idealny cel dla marketoidów jesteś;
    Ja tam nie lubię wydawać jeszcze nie zarobionej kasy więc na mnie teksty typu kredyt,
    leasing czy teraz marketingowe smart plan itp nie działają
    Ale tez i nie krytykuje. Każdy sam wybiera.
    Jak ostatnio trawy i inne nasiona na allegro kupowałem to też mi opcja wyskoczyła że
    niby na raty 0% mogę wziąć. Wszystko wszystkim ale kupowanie przez Allegro i do tego
    raty?
    Dziękuję postoje.

  • 32. Data: 2017-04-16 21:44:43
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 16 kwietnia 2017 21:28:42 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Idealny cel dla marketoidów jesteś;

    Gdzietam. Wszystko kalkuluje :)

    > Ja tam nie lubię wydawać jeszcze nie zarobionej kasy więc na mnie teksty typu
    kredyt, leasing czy teraz marketingowe smart plan itp nie działają
    > Ale tez i nie krytykuje. Każdy sam wybiera.

    Jakitam marketing. Kalkulator panie. Wychodzi, ze za realnie np. 500-600
    pln miesiecznie moge jezdzic co 3 lata nowa astra sports tourer w bogatej
    wersji i silnikiem 200KM lub toyota corolla. Za 700-900 moge jezdzic
    insignia 200KM 4x4 albo niezla avensiska. Z pelnym ubezpieczeniem,
    naprawami gwarancyjnymi i pogwarancyjnymi. Wydajesz tyle i masz przez
    caly czas 2-3-4 letnie (w zaleznosci od opcji) auto z salonu. Calkiem
    niezla opcja.

> [...]
    że niby na raty 0% mogę wziąć. Wszystko wszystkim ale kupowanie przez Allegro i do

    Ale to sa raty 0%. Prawdziwe 0%. Kupilem tak juz chyba 4 rzeczy i
    zaplacilem dokladnie 100,00% wartosci przedmiotu :-) A punkciki w
    BIKu / wiarygodnosc kredytowa w gore :) Formalnosci trwaja 10 minut. Od
    zamowienia, przez weryfikacje, po "podpisanie" umowy kredytowej (wyslanie
    zlotowki via szybkie platnosci elektroniczne na konto - w zaleznosci na
    jaki bank trafisz - alior albo mbank).
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 33. Data: 2017-04-16 21:52:22
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

> [...]

    > Ja tam nie lubię wydawać jeszcze nie zarobionej kasy więc na mnie teksty typu
    kredyt, leasing czy teraz marketingowe smart plan itp nie działają

    Moze uscisle. Smart/drive plan to nie jest wydawanie niezarobionej kasy.
    To jest swego rodzaju wynajem dlugoterminowy. Placisz wiec nie za splacanie
    samochodu, a za jego wynajem. Pod koniec umowy mozesz sobie to auto kupic
    po cenie rynkowej, tylko ze sie nie oplaca (bo po co?), lepiej oddac
    dilerowi i wziac nowke sztuke :) Juz nie wspomne, ze pod wzgledem podatkowym
    to sie tez kalkuluje duzo bardziej ale nie ma co wywolywac wilka z lasu,
    bo zas sie zacznie "czemu ja nie moge odliczyc vatu a ty mozesz, twoja zona
    jezdzi tym samochodem do fryzjera, a nie do klienta - zginiesz w sztumie":P
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 34. Data: 2017-04-16 22:26:10
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 16 kwietnia 2017 21:44:44 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

> [...]
    > naprawami gwarancyjnymi i pogwarancyjnymi. Wydajesz tyle i masz przez
    > caly czas 2-3-4 letnie (w zaleznosci od opcji) auto z salonu. Calkiem
    I tu jest ten marketing. Do tej pory karkowoze pewnie kilkunastoletnim jeździłeś i
    jeszcze chwaliłeś.
    Żadnych rewolucji w życiu tyle żecoś tam przeczytałeś i nagle okazuje się że karkowóz
    z logo BMW który do tej pory tak chwaliłeś katorga była bo potrzebujesz
[...]

    I już bulisz 500-600pln na coś czego wcześniej nie potrzebowałeś
    Idealny cel dla marketoidów- kupił, płaci i jeszcze chwali;)
    Definicje marketingu poszukaj;)

> [...]

    > Ale to sa raty 0%. Prawdziwe 0%. Kupilem tak juz chyba 4 rzeczy i
    > zaplacilem dokladnie 100,00% wartosci przedmiotu :-)

    Kupiłeś coś na co Ciebie w tym momencie stać nie było.
    ALe mniejsza o to

    > A punkciki w BIKu / wiarygodnosc kredytowa w gore :)

    No;) Marketing;)
    Za "astra sports..." zapłacisz tyle samo co przed ratami 0% na allegro
    Uwierz mi

    >Formalnosci trwaja 10 minut.

    W lombardzie czy u Mietka "pożyczki chwilówki" podobnie
    Różnice oczywiście są ale część wspólna to to że wydajesz kasę której jeszcze nie
    masz, nie zarobiłeś.

  • 35. Data: 2017-04-16 22:35:03
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-04-16 o 08:55, Tornad pisze:

    > Ja był takiej szlifierki nikomu nawet "złemu", nie polecal. Krotki wykład z
    > fizyki. Moc urządzenia elektrycznego to jest P = U^2 / R. gdzie U - napiecie
    > a R opor wewnętrzny uzwojeń który można przyjąć za rowny 1 Ohm.
    >
    > Polecana przez Ciebie katowka zasilana napieciem 10.8 V ma moc 10.8^2 czyli
    > około 116 W. Katowka zasilana napiecem 18 V (profesjonalna) ma moc 364 waty
    > czyli około 4 razy wieksza.

    Według twojej teorii fizycznej jest jeszcze gorzej.
    W obu przypadkach cała moc idzie na straty cieplne a wirnik nie ma
    powodu się obracać.

  • 36. Data: 2017-04-16 22:38:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 16 kwietnia 2017 21:52:24 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Moze uscisle.

    Uściślaj
    Ostrzegać warto
    marzenia kosztują
    Co tak gwałtownie się życiu u Ciebie zmieniło że karkowóz z 3 literowym logo nie
    wystarczy tylko musi być "sports tourar,,,"
    Smiem strzelać że zmian w zapotrzebowaniu na auto nie było ale w wolnej chwili
    reklamę obejrzałeś
    Ale mi to pikus
    Twoja kasa(a tak naprawdę nie twoja bo pożyczona)- twoja decyzja

  • 37. Data: 2017-04-16 22:48:20
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 16 kwietnia 2017 22:26:12 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > I tu jest ten marketing. Do tej pory karkowoze pewnie kilkunastoletnim jeździłeś i
    jeszcze chwaliłeś.

    Odkad kupilismy zonce nowke samochod i odkad wiem, jak mega trudno jest
    kupic nie-zloma na rynku wtornym - zaczely mnie interesowac tylko
    samochody z salonu. Wiec naturalne, ze i tego typu sposoby finansowania
    mnie interesuja :)

    > Żadnych rewolucji w życiu tyle żecoś tam przeczytałeś i nagle okazuje się że
    karkowóz z logo BMW który do tej pory tak chwaliłeś katorga była bo potrzebujesz

    Glownie to chce miec pewny samochod i chce zapomniec o mechanikach :)
    Ot z wiekiem robie sie coraz wygodniejszy.

    > I już bulisz 500-600pln na coś czego wcześniej nie potrzebowałeś

    Tyle, ze widzisz.. Jak sobie policzylem ile ja teraz bule za utrzymanie
    samochodu (kupno, wladowanie kasy w doprowadzenie do swiezosci,
    serwisowanie, spadek wartosci, problemy z szukaniem kupca i pozniej
    nowego samochodu, sprawy z podatkami w firmie) to stwierdzam, ze mi sie
    po prostu taka opcja oplaca.

    Place jakis procent moich zarobkow i mam zawsze pewne, swiezutkie i
    pachnace nowoscia auto pod reka. Jak mi zarobki pojda w gore - wezme
    lepszy model. Jak spadna - wezme cos z nizszej polki.

    Niech bedzie, ze to marketing - ale jezeli to mi sie rzeczywiscie oplaca
    to nie widze w takim marketingu nic zlego :-) Byle nie kupowac na pale.

    > Idealny cel dla marketoidów- kupił, płaci i jeszcze chwali;)

    Narazie to ja dopiero licze :)

    > Kupiłeś coś na co Ciebie w tym momencie stać nie było.
    > ALe mniejsza o to

    Heheheh. Nie. :-)

    > No;) Marketing;)

    Jaki tam marketing - scoring bik opiera sie na twardych danych, nie na
    marketingu. A ja tam mam w planach kilka inwestycji i punkciki musza byc
    dobre. A to co jest w BIK to pewnie teraz 90% wiarygodnosci w oczach banku.

    > Za "astra sports..." zapłacisz tyle samo co przed ratami 0% na allegro

    Nie rozumiem?

    > W lombardzie czy u Mietka "pożyczki chwilówki" podobnie

    Nie zdarzylbym sie ubrac nawet, a na allegro juz mialem kupione.

    > Różnice oczywiście są ale część wspólna to to że wydajesz kasę której jeszcze nie
    masz, nie zarobiłeś.

    To sa zakupy na kwoty 1-3 tys pln. Czyli jakis procent mojej pensji.
    Faktycznie mnie nie stac :-))
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 38. Data: 2017-04-16 22:52:07
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 16 kwietnia 2017 22:38:52 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    reklamę obejrzałeś
    > Ale mi to pikus
    > Twoja kasa(a tak naprawdę nie twoja bo pożyczona)- twoja decyzja

    Nic sie nie zmienilo - bmw sie starzeje i rozgladam sie za czyms innym.
    I teraz co - mam kupic uzywke za 40k, wladowac w nia 5k (opony, olej,
    rozrzad, hamulce etc), ubezpieczyc za 6k (licze na 3 lata), w miedzy czasie
    wydac na mechanikow 5k i po 3 latach sprzedac za 20k?

    To bedzie koszt 36k pln. Tysiak miesiecznie. To ta nowa astra z pelnym
    ubezpieczeniem bedzie 300-400 pln tansza i zaloze sie, ze ze 3 x bardziej
    komfortowa niz uzywany, niepewny dupowoz za 40k :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 39. Data: 2017-04-16 23:16:24
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Tornad" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]
    >napiecie
    > a R opor wewnętrzny uzwojeń który można przyjąć za rowny 1 Ohm.

    Dobre.

  • 40. Data: 2017-04-16 23:24:13
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "t-1" napisał w wiadomości grup

    >Według twojej teorii fizycznej jest jeszcze gorzej.
    >W obu przypadkach cała moc idzie na straty cieplne a wirnik nie ma powodu
    >się obracać.

    Takich mamy obalaczy teorii względności.